Aceeasi persoana,alte ganduri

21 5 1
                                    

     Salut.Sunt Jade.Sunt clasa a 10-a la unul dintre cele mai bune licee din orasul meu(da, da, stiu ce o sa spuneti, am fost si eu odata disperata dupa note mari si sa termin fiecare an cu premiul intai).Nu am frați, desi mi-aș fi dorit sa am un frate mai mare.Parintii mei sunt despărțiți, eu locuind cu mama si tatal meu vitreg.
      Cu 3 ani in urma am implinit varsta de 13 ani.De atunci totul s-a schimbat in viata mea.Am inceput sa am o perspectiva despre viata total diferita.Mi-am pierdut toti prietenii sau cel putin oamenii pe care ii numeam asa, nu mergea nimic bine in jurul meu, am trait primele actiuni de bullying (nu a tinut foarte mult timp)si am sperat ca la liceu voi incepe o viata mai buna.Din pacate, nu a fost chiar asa.Abia acum mi-am dat seama ca nu poti avea prieteni din aceeasi clasa, acolo va fi intotdeauna concurenta.
       Anul trecut, am cunoscut in autobuz, spre scoala, o doamna care facuse facultatea de psihologie, dar nu profesase in acest domeniu.Ma intalnesc in fiecare saptamana cu ea si intotdeauna vorbesc cu ea despre diverse lucruri si ma sfatuieste cu ajutorul psihologiei.
        Acum,ca stiti cine sunt,poate v-ar placea si sa stiti cum arata aceasta chestie uriasa numita "lume" prin ochii mei.Imi place sa cred ca o vad diferit si asta o face speciala.

How lowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum