Katilller,halk arasında soğuk kanlı hayvanlar olarak tanımlanırlar benim için ise tam bir gizem ve hayranlığımın odak noktası.Katiller hakkında makale okumayı ve yazmayı çok severim.Son zamanlar evimin yakınlarında bir ormanda cinayet işleniyor.Bu benim açımdan ilgi çekici internette bunun hakkında çok bilgi yok bu nedenle bazen kendim öğrenmeye çalışıyorum.Bu benim hayat tarzım.
Her zamanki gibi okul bitmişti ve çantamı topluyordum.Sınıfımdaki kızlar her zaman ki gibi 'Bugün nerede buluşacağız!' diye konuşuyorlardı oysa ki ben şafak sökmeden önce o ormana gidecektim.Kimsenin bundan haberi yoktu.Babam bu saatler içtiği için sızmış oluyordu.Annem ise iş bulmak için cebelleşiyor.Ben de makale yazarak belirli miktarda para kazanıyorum ama para umrumda değil o bilgiler benim gerçek hazinem.Çantamı sırtıma taktım ve tam o sırada bir kız bana seslendi.
-"Hey!Evane'di değil mi?"
-"Evet."
-"Şey bugün yeni açılan bir kafeye gideceğiz,gelmek ister misin?"
-"Üzgünüm..."
-"Bu arada benim adım Anais.Tanıştığımıza memnun oldum.Bir ara mutlaka takılalım."
-"Tamam"
-"Görüşürüz"
-"Görüşmek üzere"
Biri bana adım ile sesleneli çok uzun zaman oldu.Bir ara o kıza teşekkür etmeliyim.
Eve giderken aklıma bir fikir geldi.Bu kadar zahmete gireceğime neden mektup yazmıyorum.Koşmaya başladım.Eve geldiğimde babam sızmıştı.Odama doğru ilerledim.İçeri bir adım attım ve çekmecelerimi karıştırmaya başladım.İşte oradaydı yıllardır özen ile sakladığım zarflar ve a4 kağıtlar.Hemen bir kağıt aldım.Kalemimi çıkardım ve yazmaya başladım.
"Sevgili katiller,
Benim adım Evane.Normal bir hayatı olan normal bir kızım ama hayatıma renk ve gizem katan sizlere bir mektup yazmak istedim.Çünkü siz bana meraklı olmayı.Farklı bir düşünce ve psikoloji tanıma fırsatı sundunuz.Teşekkür ederim.Halkın size olan bakış açısının yanlış olduğunu düşünüyorum.Ama en içten dileğim sizinde iyi bir hayata kavuşabilmeniz.Çünkü biliyorum.Bunu sizden daha hiç hak etmeyenler var.Siz bunu hak ederken.Siz sadece toplumda bir yer istiyorsunuz.İlgi çekmeye çalışıyorsunuz.Endişelenmeyin ben sizi fark ettim.
Sevgiler ile Evane
Kısaca Eva."
Başlıyoruz.Yeni ve macera dolu hayatımın kapısını aralıyorum.Böyle girişimci olduğum anları seviyorum.
Sabah olmuştu.Erkenden çantamı hazırladım.Çıktım ve ormana giden yola ilk adımlarımı attım.Birkaç dakika sonra kendimi posta kutusunun önünde buldum.Posta kutusunu narince açtım ve mektubumu içine koydum.Sonra doğruldum ve ormana döndüm.Derin bir nefes aldım ve
-"MEKTUBU BURAYA KOYDUM.LÜTFEN ALMAYI UNUTMAYIN!YARIN TEKRAR GELECEĞİM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Mektuplar (Creepypasta)
HorrorCreepypasta kitabı diye hafife alanlar sizi şöyle alayım.Memnun kalacağınızı garanti edemem ama keyif alacağınızı edebilirim!