GECENİN DOLUNAYI- 1.BÖLÜM

58 7 6
                                    

"Ya da ben öyle olduğunu sanıyordum?!"

Selamm benim çok güzel bir hayatım var orda burda takılıyorum,bir erkek arkdaşım var ve biz zenginiz demek isterdim fakat gerçekler bambaşka! Ben dolunay :) Eee... evet yanlış okumadın adım Dolunay.Kime söylesem tip tip bakıyor oysa ki ben adımdan gayette memnunum her ne kadar dalga konusu olsamda :/
Hava yine soğuk ve ben yatağımda uzanmış tavana boş ve bir şey bekler gibi bakıyordum taamam kabul bunu hep yapıyordum.Ne bekliyorum ki vahiy falan mı? "Ne bu saçmalık,yüzümdeki ciddiyet Allah aşkına yaa!"dediğim sırada gözlerim odamdaki büyük pencereme doğru kaydı.Dışarı baktığımda bu...bu harikaydı hatta harikadan da öte,ne zamandır kar tutmayan İstanbul şuan bembeyazdı.Pencereme gelen kar taneleri kendini suya bırakırken,hafifçe güldüm."Bu dünyanın 7 harikasından falan mıydı acaba?"derken birinin odaya küt diye dalmasıyla ani bir çığlık çıktı ağzımdan."Ne bağırıyorsun be salak!" Bunu bizim evde benim salak abimden başkası diyemezdi.Arkamı dönüp "Mal çocuk kaç kere dedim sana odama dalma diye anlamıyor musun?!"
-Mal çocuk -yani abim-:"Koç koro dodom sono odomo dolmo doyo" sinirden alt dudağımı parçalamıştım resmen ya "Annem çağırıyor sabahtan beri kahvaltıya sağır mısın sen salak!" Annem mi? Hangi ara! Ne zaman? "Duymamışım,şimdi çık odamdan!"diye bağırdım."Doymomoşom ohohoho"diyen mal abime doğru tam yastık fırlatıcaktım ki kaçtı.Neyse sonuçta aynı evdeyiz her türlü sıçarım ağzına.!Üstüme yeleğimi alıp mutfağa doğru yürüdüm herkes çoktan oturmuş hatta başlamıştı bile kendimi belli etmek adına "Günaydın anniş ve babiş" "bana yok mu?" Diyen abime doğru dil çıkardım ve evet ona yoktu :) Hızlıca kahvaltımı edip odama geçtim çünkü Sofrayı toplamak istemiyordum.! Odama girip kapımı kapattım ve ilk defa aynanın karşısına geçip kendime bakasım geldi.Aynaya doğru yaklaştıkça ayna sanki "çek şu sıfatsız yüzünü" der gibi hissettim."Ne yani sabah uyanınca iç çamaşır mankenleri gibi olmamı bekliyorsun"diye fısıldadım.Bir dakika ya ben az önce bir aynayla mı konuşuyordum? Bi bu eksikti zaten,aynaylada konuştuğuma göre rahat rahat deliler hastanesine gidebilirdim.! -Şaka-tabikide öyle bişey yok her yer bembeyaz bu yüzden okullar tatildi ve emin olun okuldan daha önemli işlerim var bugün örneğin;netflixten dizimi izlemek,stolk yapmak,bütün gün müzik dinlemek vee en sevdiğim kitap okumak ahh bunları düşünürken bile mest oluyorum!
İlk önce dizimi izlemek istiyordum ve tabikide abur cubur olmadan olmazzz.!Bu yüzden misafirler için alınan ama benim gizlice bulup odama attığım abur cuburları çekmecemden çıkardım ve dizimi açıp afiyetle yedim. Dizim biterken saat 17.07'ydi.Tam o anda hiç çalmayan telefonum çalmaya başladı.

Özel numara arıyor...

"bu kim şimdi mk"! Dedikten sonra telefonu açtım ve sakince "Alo!" dedim karşı taraftan ses gelmeyince bir eşek şakası olduğunu anlayıp küfür ede ede kapattım telefonu.

Ya da ben öyle olduğunu sanıyordum.!!

-SON

Evettt bölüm sonuna geldik fazla amatörce biliyorum ama yinede elimden geldiğince yapmaya uyarlamaya çalıştım bir sonraki bölüm için çokkk heyecanlıyım :) lütfen bölüm Hakkında ki düşüncelerinizi yorum atın henüz olaylar başlamadı ama çok yakında başlayacak;)

ÇÜSSSS💛

GECENİN DOLUNAYI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin