GECENİN DOLUNAYI 2.BÖLÜM

40 2 0
                                    

"S-sen beni mi izliyorsun pis sapık!"

"Ya da ben öyle olduğunu sanıyordum" diye düşündüm. Fazla ciddiye almak istemiyordum sonuçta bu sadece bana olan birşey değil,herkesin başına gelebilecek birşey böyle düşünerek kendimi rahatlatmaya çalışsamda içime kocaaamann bir kurt düşmüştü!
Telefonumu elime alıp,hızlıca son aramalara girdim.Off ama ya beni özelden aradığı için geri arıyamıyordum.Derin bir iç çekerek kendimi yatağa bıraktım,yumuşacık ve sıcacık yatağıma.Öyle rahattı ki sanki bulutların üstünde yatıyordum. Gözlerim yavaşça kapanmaya başladığında ne kadar yorgun hissettiğimi anladım ve oracıkta uyuyuverdim.

*3 saat sonra

Gözlerimi yavaşça araladığımda havanın soğukluğunu üzerimde hiç hissetmediğim kadar sert hissettim.Hemen ayaklanıp dolabıma yöneldim ve annemin bana yengem ile aldığı o sevimsiz hırkamı giydim çünkü beni tek o sım sıkı sarıyor ve ısıtıyordu.Aklıma birden saat geldi acaba ne zamandır uyuyordum,telefonumu elime aldığımda şok içinde bakakaldım çünkü o "özel numara" beni tam 13 kere aramıştı."Nee? Kızım bu şimdi mi söylenir niye demedin daha önceden" dedi Yeliz.Yeliz benim ortaokuldan beridir arkadaşım,birlikte yapmadığımız şey kalmadı mesela bir keresinde balkondayken yoldan geçen herkesin kafasına mutfaktan aldığımız salataları atıyorduk.Adamlar bize bakınca hemen içeri kaçıyorduk.
"Ne bileyim ben Yeliz,ilk aramasında eşek şakası sandım o yüzden fazla takmadım ama uyandığımda bu manzara ile karşılaştım sende bize yakınsın diye geldim akşam akşam bana kızacaksan ben gideyim!"dedim.
"Ne alakası var kızım,tamam dur hallederiz de bu çocuk senin numaranı nerden buldu?"
"Bilmiyorum ki yaa tanımadığım birine asla vermem de"dedim.
"Emin misin? Yani belki tanıdığımız biri seni işletiyordur."
"Bilmiyorum.Bilmiyorum ama bu her kimse yaptığı çok b- derken telefonum çaldı o arıyordu.

Özel numara arıyor...

Hemen açtım "Alo!" Dedim sert bir şekilde"Alo" dedi.
"Kimsin sen niye arıyorsun beni özel numaradan!" dedim kızgındım hem de çok.
"Yanındaki gitsin öyle konuşalım olmaz mı?" Ne nerden biliyor yanımda biri olduğunu??
"S-sen beni mi izliyorsun pis sapık!"dedim. O anda karşı taraftan gelen dıt.dıt.dıt sesiyle kalakaldım.

-SON

Bölümü beğenmişsinizdir umarım:)
İyi okumalar :')

GECENİN DOLUNAYI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin