Vastaus

445 22 6
                                    

                                    Harry
Draco oli tähän menessä jo vessassa, tuo istui taas lattialla ja tuijotteli ja tökki kättään, hän oli ottanut sideharson pois. Tajusin äkkiä että en voisi jättää tuota vain itkemään tuonne, niinkuin viimeksi. Astuin nurkan takaa pois ja aloin kävelemään tuota kohti. Tuo kiinnitti katseensa minuun ja alkoi heti pyyhkimään kyyneliään pois. Hän ei halunnut että nään hänet tuossa kunnossa. Kävelin tuon luo ja istuin hänen viereensä. Tuo siirsi kätensä selkänsä taakse, hän ei näköjään halunnut kenenkään näkevän pimeän piirtoa. Draco painoi päänsä vasten olkapäätäni ja yritti olla itkemättä, siinä hän ei kyllä onnistunut. 
"Kyl kaikki järjestyy" sain sanottua.
"No ei mikää ainakaan voi mennä huonommaks" tuo sanoi ja siirsi kätensä syliinsä. Nappasin tuon käden omaani ja tuijotin pimeän piirtoa, se sattui arpeeni paljon. Painoin vapaan käteni vasten arpea, mutta pidin silti kiinni Dracon kädestä, en halunnut irrottaa sitä. Mutta tuo kuitenkin vetäisi sen itse pois tajuttuaan että se sattui minuun. Loin kysyvän katseen ja yritin napata tuon kädestä kiinni, onnistumatta.
"En haluu et kärsit mun takii" tuo sanoi ja rentoutti kätensä sylissään. Sain kuitenkin otettua tuon käden kiinni omaani.
"Jos en vaa kato" mumisin ja hymähdin. Dracon katsoi epävarmasti käsivarttaan, tiesin jo ettei tuo missään vaiheessa olisi halunnut merkkiä käteensä. Hänellä ei ollut vaihtoehtoja.
"Saiks sä jonkun tehtävän vai teetkö tän isäs takia?" Kysyin ja tajusin liian myöhään että se oli todella töykeästi sanottu. Draco riuhtaisi kätensä irti omastani ja nousi seisomaan. Tuo kaivoi sauvansa taskustaan ja osoitti sillä minua käsi täristen. Nousin itsekkin seisomaan, olin unohtanut sauvani joten ei olisi mitään suojaksi, en kyllä uskonut että Draco vahingoittaisi minua.
"Tiesin että teit kaiken vaan hankkiakses  tietoo!" Tuo huusi ja kohenti sauvaa kädessään. Kyyneleet kohosivat tuon silmiin ja alkoivat yksitellen valua alas tuon poskille. En halunnut nähdä häntä surullisena.
Olin avaamassa suutani, mutta en tiennyt mitä sanoa. Draco nyökytti hiljaa päätään ja lähti juoksemaan pois. Näytti siltä että Dracolla olisi suuria luottamus ongelmia. Olisi pitänyt olla hiljaa.

                                    Draco
Marssin kohti luihusten tupaa, ja sinne päästyäni heitin paitani jonnekkin ja kaaduin sängylle. En olisi uskonut hänestä, luulin että tuo oikeasti välitti. Halusin huutaa, halusin itkeä, mutta tyydyin vain katsomaan Kattoa. Pian Harry hiipi huoneeseen ja kävi viereeni makaamaan. Makasimme molemmat katse kohti kattoa. Harry käänsi katseensa minuun omani pysyi katossa, ja käteni rintakehäni päällä.
"Draco, mä vaa..." tuo kuiskasi ja ojensi kätensä paljaalle olkapäälleni.
"Älä ees..." kuiskasin ja olin siirtämässä tuon kättä pois, mutta ääneni murtui lopussa ja en kyennyt siirtämään tuon kättä. Kyyneleet polttelivat silmiäni. Harry nousi istumaan ja nosti pääni syliinsä.  Tuo oli kerennyt pujotella sormensa omiini ja silitti hiuksiani. Samalla tuo toisti sitä kuinka kaikki on hyvin ja että hän on siinä. En niin ollut varma että kaikki oli hyvin, mutta ainakin odottaisin ettei Harry lähtisi mihinkään.

Pian tuo huomasi peittämättömän käsivarteni ja kurottautui ottamaan sideharson pöydältä.
"Mä voin" mumisin ja yritin ottaa huomioon sen että tuota sattui jos hän katsoisi, Harry kuitenkin ravisti päätään ja nappasi käsivarteni pyörittääkseen sideharson käteeni. Loppujen lopuksi suostuin ja annoin tuon tehdä sen. Sen jälkeen tuo pujotti sormensa omieni lomaan uudestaan ja jätti ne syliinsä. Tuo yritti pitää kasvoni kuivina kyyneleistä pyyhkimällä niitä pois, mutta kun tuo tajusi ettei se olisi mahdollisa, hän vain antoi olla. Tuo asettui makaamaan sängylle, mutta antoi minun pysyä siinä missä olin. Käytännössä nukuin tuon rintakehän päällä, kun tuo oli kietonut kätensä ympärilleni. Se oli outoa, mutta ainut paikka missä valitsisin itseni olevan tällä hetkellä. Pian silmäni alkoivat umpeutua ja olin jo onnellisesti unessa.

Aloin availemaan silmiäni. Olin nukkunut hyvin, pitkästä aikaa. Tajusin että pääni oli yhä Harryn rintakehällä, tuon käsi ympärilläni ja toinen piti tiukasti kädestäni kiinni. Mielessäni pyöri kuitenkin kirkkaana se kuinka tuo oli kysellyt liikaa. Illalla vain sorruin ja ajattelin että olisi järkevää tukeutua häneen, väitin itselleni. Yritin päästä hiljaa pois, onnistuin siinä melko hyvin. Nappasin paitani tuolilta, johon olin sen ilmeisesti heittänyt ja puin sen nopeasti. Sitten lähdin etsimään tarvehuonetta sillä halusin olla rauhassa.

                                  Harry
Nostin kättäni odottaen että Draco nukkuisi vielä, hän oli kuitenkin jo lähtenyt. Ainakaan hän ei ollut täällä enää. Olisin halunnut että hän olisi, en tiedä miksi. Halusin etsiä hänet. Nousin ylös ja vilkaisin kelmien karttaa. En kuitenkaan nähnyt Dracoa missään, eikö hän ollut tylypahkassa? Tai sitten hän oli tarvehuoneessa. Sinne siis, puin päälleni ja aloin etsiä huonetta. Matkallani sinne törmäsin Hermioneen ja Roniin. "Hei, missä oot ollu?" Ron kysyi ja pysäytti minut.
"Aa joo, Dr.. kiire opiskelu" sopersin ja ohitin heidät. Tunsin ihmettelevät katseet selässäni, välittämättä katseista jatkoin Dracon etsimistä. Tarvehuonehan ilmestyisi vain jos olisi tarve jollekkin, no minun tarvitsisi puhua Dracolle.

Pitkän etsimisen jälkeen olin vihdoin päässyt tarvehuoneeseen, ja kävelin kohti Dracoa. Tuo istui sohvalla ja tuijotti tyhjää seinää.
"Mitä sä täällä?" Kysyin ja istahdin tuon viereen, Hän havahtui ja siirsi katseensa minuun.
"En mitää, kuten näkyy" Tuo sanoi ja vilkuili tyhjää huonetta, siellä oli vain sohva. Sain jotenkin katseeni harhautettua taas Dracon käteen, siihen jossa side oli. Draco huomasi sen ja laittoi toisen kämmenensä kätensä päälle. Herpaannuin ja kohensin asentoani.
"Kai sä tiiät että oon silti vihanen ja hämmentyny" Tuo sanoi ja käänsi katseensa kädestään minuun.
"Sori en mä tarkottanu ja ei se kuulu mulle" mumisin ja käänsin katseeni Dracon kylmänharmaisiin silmiin. Huomasin että hänellä oli todella hienot silmät, ja lempeä hymy, kun tutustuu ensin.
"No en mä sua ois saanu sauvalla osoittaa" Draco naurahti. 
"ja ei oo minkää näköst tehtävää."  Tuo lisäsi. Se ainakin on hyvä. Hymähdin hänelle. Dracon naama muuttui äkkiä sumeaksi. Ja kaikki sumeni, jäljelle jäi vain ääni, jonka uskoin kuuluvan Voldemortille. Hän puhui kuinka sai tietää että pääsisi ajatuksiini ja että tuhoaisi minut ennen pitkää. Puristin silmäni umpeen, tipahdin sohvalta lattialle ja peitin korvani käsilläni, se ei kyllä auta yhtään. Pian Dracon ääni alkoi taas kuulua.
"Harry! Kuuletko sä?" Tuo huusi ja tuon kädet tärisivät ympärilläni, välillä olkapäilläni ja välillä kasvoillani. Avasin silmäni ja siirsin käteni korviltani Dracon käsien päälle, jotka sattuivat olemaan poskillani. Tuo hengitti syvään ja vaikutti helpottuneelta.
"Mä säihkähin, mitä tapahtu?" Tuo hätäili ja siirsi kätensä poskiltani väliimme. Siirsin omani tuon käsien päälle.
"Voldemort, se pääsi mun päähän" Sanoin pitäen katsekontaktini tiukasti seinässä.
Kaikki sumeni ja muuttui lopuksi mustaksi.

Tunsin kylmät kädet silittämässä kasvojani. Pian näköni alkoi parantua. Dracon leuka oli yläpuolellani, pian tuo kiinnitti katsekontaktinsa silmiini.
"Harry? Ootko hereillä?" Tuo huusi.
Nyökkäsin, mutten noussut, sillä uskoin pääni olevan Dracon käsien varassa.
"Mitä tapahtu" kysyin ja nousin ylös, tosin Dracon avustuksella.
"Sä pyörryit" Draco sanoi ja varmisti että pysyin pystyssä kaatumatta.
Pääni ei näköjään kestänyt ajatuksiini kohdistuvaa hyökkäystä.
"Kunnossa?" Draco kysyi ja nosti kätensä olalleni, nyökkäsin ja laskin käteni Dracon oman päälle. Katsoin Dracon harmaisiin silmiin, ja tuo katsoi omiini. Draco nojautui lähemmäs ja laski toisenkin kätensä olkapäälleni. Painoin huuleni tuon huulille ja nostin käteni hänen poskilleen. Liikuimme molemmat sulavasti, en voi uskoa että suutelin parhaillaan Draco Malfoyta, En tiedä miksi, mutta olen halunnut tämän tapahtuva jo kauan.

This will never work, but we can tryМесто, где живут истории. Откройте их для себя