Before: First Dialogue

11 1 0
                                    

Baekhyun izlediği kişinin gerçekten o olmadığına karar verdi. Park Chanyeol, onu öldüresiye boyayan kişi onun için yas mı tutacaktı?
Tabiki cevabı ilk hayır olsa bile izledikçe gerçekten düşüncelerinin karardığını ve gözlerinin düştüğünü görmüştü.

Küçük bir konuşma sonucunda tekrar yaşayabileceğini biliyor ancak bunu istemekte kararsız kalmıştı.

Tanrı alaycı aurasını yaydı, oyun yeni başlıyordu ve eğleneceği belliydi. Sonunu biliyordu sonuçta ama bu küçük şey onun eğlenmesini sağlıyordu.

Kendi canına kıymasında ipş boynuna asan boyacı rolünü üstleyen Park Chanyeol'e geri dönmek istemiyordu.
O yeni bir yaşam istiyordu.
Bu kararı kesindi ancak nasıl olacaktı?
Nasıl onunla konuşacaktı?
Nasıl ona kendisini unutmasını söyleyecekti ki?

Mavi vücuda sahip olduğu zamanlar çoktan ölen dedesini beyaz, bembeyaz rüyalarında görüyordu.
Hiçbir şey bilmeyen küçük ruh aniden kendini bir yerde buldu.

Küçük , karanlık ve ıslak bir yerde. Tanrı kulağına fısıldadı küçüğün:
"Dile ve beni eğlendir küçük şey."

Yavaşça kendine yaklaşan karartıyı gördü. Geri gitmek için çok geçti ancak amacı gitmek değildi.

Değer miydi bilmiyordu ancak denemek, son umudunu hayal kırıklığına dönüştürmemek için her şeyi yapacaktı.

Park'ın siyah rüyalarına girdi ancak tam o gün Baekhyun'un güzelliği bir yabancıya anlatılmıştı.

☀️
🌤
⛅️
🌥
☁️
#IWillAlwaysWaitForYou

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

If He Dies [Chanbaek]Where stories live. Discover now