GİRİŞ

9K 98 0
                                    

Sonbahar geldiğini hissettiren esinti edaları ile caddeleri gardiyan misali kol gezerken bulutların yüklerini dökme çabaları gayet yerinde sonuçlar doğurmuştu. Doğmak! Aynı şehirde bir doğuma daha şahitlik etmişti sokakları gezen sert rüzgar. Hayatın kendine getireceklerinden habersiz bir şekilde anne kucağında uyuyan miniğe, sokakların aksine yumuşak tonlamalarda bulunuyordu. Pencerenin pervazından içeri giren rüzgar minik yavruyu incitmemek ister gibi usulca esiyordu.Bu esinti dakikalar sonra yerini daha sert rüzgarlara devretmişti. Ağaçların altındaki yapraklar yağmurun verdiği ıslaklıkla havalanırken, bulutlar aşağı inmiş gibiydi. Çıplak ağaçların üzerini örtmek isteyen dumanlı bulutlar amaçlarını başarmışa benziyorlardı. Fırtınanın şehri fethetme hevesi galibiyetle sonuçlanırken siyah şemsiyeli yaşını almış bilge adam kaldırımlara fısıldadı. "FIRTINALI DUMANA MEFTUN bir sonbahar aşığı geldi dünyaya. yerlerimizi yeni nesle bırakma zamanı çoktan geldi de çattı" diyerek yoluna devam etti. Bu sözler içine doğurmuştu bilgenin. Ve ağzından dökülü vermişti birden. Fırtına yaşlı bilgenin ağzından kaptığı üç kelime ile amaçsızca yoluna devam ediyordu eski binaları sıyrarak ilerlerken kendini bir pencere pervazında bulmuştu. Gelişini belli etmek istercesine hızını yavaşlatarak içeriye girerken tembihlenmiş gibi üç kelime kollarının arasından süzüldü. Minik yavrunun kulağına varan kelimeler miniği afallatmışken henüz gözleri açılmamış bebek bu amaç uğruna kendini zorlamaya başlamıştı. Daha yeni ağlamaktan çatlayacak dereceye gelen minik şu anda gülücükler atmaya başlamıştı. Içi huzurla dolmuş anne kucağını daha yeni bulmuş misaliydi. Gülücüklerine ev sahipliği yapan ve hiç unutamayacağı üç kelime FIRTINALI DUMANA MEFTUN..

★Umarım yazım yanlışı veya noktalama hatalarında bulunmamışımdır.

☆ Hikayenin giriş kısmıdır yani her şeyin başladığı yer.

★ Uzun bir bölüm yazmaya çalışacağım.Tabii ki de sizlerin desteklerinizi bekliyorum. Beni yalnız bırakmayın. Kalemime asıl ilham olan sizin beğenilerinizdir.

alttaki yıldıza benzer simgeye bir dokunuşunuz yeter...
   |
   |
\  | /
  \  /
   |

İZA-İ A'ŞA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin