Y/N pov
Ik word wakker door de herrie wat ik hoor en ook nog op zondag jij gaat recht zitten op je bed en zegt:"hopelijk wilt Yoongi nog blijven leven".
Je stapt uit bed en loopt naar je broers kamer en opent de deur,je ziet hem muziek maken en loopt naar hem toe en zet je handen op zijn schouder.
Yoongi:"YAH!waarom doe je dat?!"
Y/N:"je weet al waarom Min Yoongi"
Yoongi:"Wat?ik snap het niet"
Y/N:"Doe niet zo dom je heb men slaap verpest hij ging mij net kussen!"
Yoongi:"Wie?"
Y/N:"Laat maar,ik ga me omkleden".
Je loopt uit zijn kamer en gaat naar jou kamer en pakt wat kleren en gaat naar de badkamer en neemt een douch.
Na de douch draag je ditKleren
Make-up
Je gaat naar onder en ziet je broer eten en besluit ook te eten.
Na het eten ga jij in de zetel zitten en dan vraagt je broer iets,
Yoongi:"hey sis,zin om mee te gaan naar de studio?"
Y/N:"ja...wacht ben zo terug"
Yoongi:"okey ik wacht wel in de auto"
Je gaat als een speer naar boven om je telefoon te halen.
Y/N:"gelukkig was ik jou niet vergeten"
Na tot je je telefoon had genomen ging je naar onder en naar buiten en stapte de auto in.
Yoongi:"klaar om te gaan"
Y/N:"yep"
Na ongeveer 30 minuten gereden te hebben kwamen jullie aan en gingen naar binnen.
En je zag 6 jongens dansen en ene had je aandacht gekregen,
Yoongi zag het en volgde je blik en daarna gaf hij je bijna een hard aanval.
Yoongi:"Dat is jungkook"
Y/N:"yah!je gaf me bijna een hard aanval"
Yoongi:"sorry...haha"
Na dat de muziek stopte zei Yoongi iets
Yoongi:"jongens!dit is mijn zusje"
Y/N:"h-hallo ik ben Min Y/N maar noem mij gewoon Y/N"
Namjoon:"hallo ik ben Namjoon"
Jin:"hey,ik ben Jin mag ik jou zussie noemen?"
Y/N:"tuurlijk" en ik lacht schattig naar hem
Hobi:"ik ben j-hope maar noem mij maar hobi"
Jimin:" ik ben jimin maar je kan mij chimchim noemen"
Taehyung:"hai,ik ben V of Taehyung"
Toen zag je dat er iemand zat te staren naar jou.
Y/N's gedachten:"dat is hij waar ik daarnet zat naar te staren"
Taehyung:"aarde aan jungkook"
Jungkook:"w-wat? Oh ja sorry,hey ik ben jungkook maar je mag me gewoon noemen hoe je wilt"
Hij gaf je een bunny smile
Y/N's gedachten:"wat is hij schattig, oh nee ik ben verliefd geworden"
Jungkook bleef maar staren naar jou dus besloot je je vriendin te bellen
Y/N:"yoongi ik ga even met Nell bellen okey"
Yoongi:"okey maar niet te lang want anders maak ik mij ongerust okey"
Je liep naar buiten en FaceTimede je vriendin Nell je kent haar al van je 4de en zijn echt close samen.
Ze nam op,
Nell:"hey girl hoe gaat het"
Y/:"ik denk dat ik verlieft ben geworden"
Nell:"awww mijn meisje groeit snel"
Y/N:"zegt iemand die jonger En kleiner is dan mij"
Nell:"yah!het zijn maar 6 maanden en ik ben niet klein"
Na een paar minuten gekletst te hebben leggen jullie af en ga je weer naar binnen.
Wanneer je binnen bent zie je ze dansen op het nummer Fake Love en opeens val je flauw omdat je dit zagZijn mooie ABS laat je gewoon flauw vallen.
Yoongi kijkt jou kant op en ziet je liggen en loopt naar je toe en krijgt je niet wakker dus besluit hij je naar huis te nemen.
Wanneer je wakker word zie je Yoongi net binnen komen met eten en drinken.
Yoongi:"gaat het een beetje?"
Ik knik
Yoongi:"okey dan is het goed,hier eet wat"
Y/N:"dankje"
Yoongi:"zeg zusje ben je verliefd?"
Y/N:"ik?!op kookie?!"
Yoongi knikt
Y/N:"u-uhm i-ik weet h-het niet zeker"
Yoongi:"als je ergens iets dwars zit zeg het maar ik ben er voor je".
Y/N:"dankje yoongi je bent de beste die er maar kan zijn10 minuten later~~
Je ging naar beneden om de spullen in de vaatwasser te zetten maar dan is het stil Yoongi heeft een brief achter gelaten "Lieve zus,ik ben even bij de jongens en ben zo terug in de koelkast zitten snacks die ik heb overgelaten doe niks geks oké ik vertouw je , bye
Ps:Mama en Papa zijn op zaken rijs voor meer dan 5 maanden daarom waren we alleen thuis , bye love you
Liefst je grote broer Yoongi xxx"
Aww wat lief dat hij mij beschermd.
Zou ik ook iets liefs doen?
JA!!
Ik ga alles doen voor hem, WOW ik ben eindelijk waker geworden dat werd tijd.5 minuten later~~
De deurbel gaat ik doe op en zie geen Yoongi maar mijn ex die met een ander meisje is omgegaan omdat ik best kort haar had vroeger.
???:"hey Y/N kan ik he spreken
Y/N:"wat moet je Jackson"
Jackson:"kan in je terug krijgen?"
Y/N:"wat denk je zelf!nee!! Zal ik het eens spellen voor je N-E-E!!Nu blij?!Als je het niet erg vind ga ik de deur sluiten dus daag jacks-"
Voor tot ik mijn zin kon afmaken hield hij de deur tegen met zijn hand en duwde heel hard om lij op de grond te laten vallen.
Hij slaat mij heel hard in het gezicht en doet het nog eens 4 keer na dat hij dat had gedaan liep hij richting de deur.
Y/N:"i-ik b-ben nog ni-niet klaar met j-jou J-JACKSON W-WANG"
Jackson:"ben je daar zeker van"
Y/N:"ben j-je nu z-zo d-dom ik ben a-altijd ze-zeker ge-geweest"
Voor dat hij de deur uit ging sloeg hij mij nog eens heel hard en schopte me in mijn buik.2 minuten later~~
Yoongi en de rest komen binnen en de eerste die mij ziet is Jungkook,
Hij rend op zijn aller snelst naar mij en tilt mijn gezicht op en ziet ditJungook:"Wat is er met jou gebeurd!!Yoongi kom snel!!
Jungkook begint tranen te krijgen in zijn ogen.
Yoongi:"wat is er jungk-,Y/N!!wie heeft dit gedaan?!
Iedereen staat bij jou geschrokken maar de enige 2 zijn Yoongi en Jungkook die zich echt zorgen maken
Y/N:"j-jacks-" voor dat jij het kon afmaken viel je flauw.Hai,ik heb hier best lang aan gezeten ik hoop dat jullie het al leuk vonden en als jullie willen weten wat er met Jackson gaat gebeuren blijf dan zeker volgen.
Bye,liefst jenh x
JE LEEST
Where we starded
AdventureHoi, Dit verhaal gaat over een meisje genaamd:Min Y/N(jij) het kleine zusje van Min Yoongi een member van een beroemde boyband BTS op een dag gaat ze op bezoek en de rest mag je lezen Doei,Jullie Unnie of Noona Begonnen:12/10/2019 Geëindigd:09/01/2...