Ik keek en het was...*
Jungkook.
Jungkook:"kom je moet rusten"
Y/N:"laat me los!"
Yoongi:"maak je geen zorgen Jungkook in de ochtend doet ze weer normaal"
Jungkook:"ik hoop het"
Ochtend~
Taehyung pov
Ik hoorde geschreeuw van buiten komen het leek veel op die van Yoongi en Jungkook. Ik ging kijken en zag Jungkook buiten en Yoongi binnen met tranen iets zoeken na dat hij het had gevonden renden hij naar buiten en hoorde ik Jungkook schreeuwen.
Jungkook:"YOONGI KOM SNEL IK WIL HAAR NIET KWIJT!"
Yoongi:"IK OOK NIET HOOR!"
En toen hoorde ik de auto starten en gingen ze weg.
Jungkook pov
Ze is nu al meer dan 1 u 15minuten in de operatie zaal ik maak me nu echt zorgen Yoongi zit geen minuut stil.
20 minuten later~
De dokter komt naar buiten en ik en Yoongi lopen er meteen op af.
Jungkook en Yoongi:"hoe is ze?"
Dokter:"ze is oké alleen ze is de mensen vergeten die haar verlaten hebben gedaan ik heb ook gezien dat ze een paar maanden geleden hier is geweest dat ze snel zou flauwvallen en duizelig worden wel dat blijft nu zo"
Jungkook:"dank u dokter"
Dokter:"u moogt haar gaan zien"
Ik boog nogmaals en rende naar haar kamer.
Jungkook:"ik kan je zo niet zien het doet pijn als jij pijn hebt"
Ik voel opeens een hand op mijn schouder en zie een huilende Yoongi.
Yoongi:"je bent niet de enigste die pijn heeft als die haar geliefde op het bed ziet liggen in pijn"
Jungkook:"wat bedoel je?"
Yoongi:"wanneer jij bent neergeschoten was ze niet thuis geweest ze bleef hier slapen elke nacht tot dat jij wakker werd en naar huis mocht"
Jungkook:"echt waar?"
Yoongi:"ja echt waar ze geeft veel om jou en alleen om jou en haar vrienden"
Jungkook:"vrienden?"
Yoongi:"ja vrienden : Jin,Namjoon,Hobi,Jimin,Taehyung en mij maar ik ben haar vriend niet maar haar broer"
Jungkook:"dus ze geeft veel meer om ons dan anderen?"
Yoongi:"ja"
Ik liep naar haar toe en hield haar hand vast en kuste hem de hele tijd.
Yoongi:"ik heb de rest gebeld ze zijn hier zo"
Jungkook:"o-oké"
Yoongi:"je moet niet huilen ze word snel weer beter"
Jungkook:"ik weet het maar ik wil haar thuis blij zien en niet hier in het ziekenhuis in pijn"
???:"ik ook niet"
Yoongi:"Nayeon?"
Nayeon:"hey Yoongi"
Ze was ook in tranen na tot ze het nieuws hoorde.
Jungkook:"Yoongi wie is zij?"
Yoongi:"dit is Y/N haar vriendin sinds ze 3 jaar was net 1 jaar voor tot Nayeon weg moest en Y/N naar een andere school ging en daar Nell en Tina ontmoeten"
Taehyung:"WAAR IS DE KAMER VAN FUCKING MIN Y/N BEN JE DOOF!"
De dokter kwam de kamer binnen gelopen.
Dokter:"is ze nog steeds niet wakker?"
Jungkook:"nee jammer genoeg niet"
Dokter:"maakt u geen zorgen hoor ze kan morgen of vandaag wakker worden"
Jungkook:"dank u dokter"
Dokter:"maar goed wat ik wou zeggen is ik heb goed nieuws"
Jungkook:"wat is het?"
Dokter:"na tot ze wakker is geworden komen wij haar controleren en mag ze naar huis maar moet goed uitrusten ze kan wel misselijk worden of haar gedragen als een kind van 7 maar ze is wel een sterke meid"
Wat hij zei bracht me in tranen.
Jungkook:"ik weet het" zei ik op een zachte toon.
Dokter:"oh ja voor dat ik weg ga ze was zwanger maar we hebben het weggehaald omdat ze het niet wou had ik gelezen en 20 jaar en zwanger is best wel jong"
Jungkook:"echt?bedankt dokter"
30 minuten later~~
Iedereen is nu in de kamer van Y/N met alle ogen op haar gericht het was zo stil dat je zelfs de TV in ander kamers kon horen spelen maar we hoorde iemand huilen we keken die richting op en het was Yoongi ik stond op en liep naar hem toe en trok hem in een knuffel tot dat ik zelf ook begon te huilen na tot we elkaar los hadden gelaten ging ik terug naar Y/N en zag dat het 23:47 was dus besloot ik te gaan slapen.
Jungkook:"het is al laat we kunnen beter hier blijven slapen"
Iedereen:"oké"
BTS en Nayeon:"goedenacht"
Voor tot ik naar bed ging gaf ik een kus op Y/N haar voorhoofd en lippen en ging zelf ook slapen.
Jungkook:"goedenacht prinses"
En zo viel ik hand in hand in slaap met haar.
Volgende ochtend~
Ik was al wakker met de rest aan het wachten tot dat zij wakker werd.
Nayeon:"ik denk dat ik maar eens moet gaan want mijn ouders zullen zich vast zorgen maken"
Yoongi:"oké bye"
Nayeon:"bye"
En met dat gaf Yoongi haar een knuffel en wreef Nayeon over zijn rug en toen ging ze weg.
Taehyung:"Jungkook kijk"
Jungkook:"wat?"
Namjoon:"langs je"
Yoongi:"ze word wakker"
Jungkook:"ga de dokter halen nu"
Jin:"ja"
Zo waren we aan wachten tot ze wakker werd en de dokter binnen kwam.
Jungkook:"dokter ze word wakker"
Dokter:"ik zie het ik zal anderen dokters halen en komen wij haar controleren"
Jungkook:"oké"
Jimin:"hey Y/N, hoe voel je je?"
Y/N:"waar is Jungkook?ik wil Jungkook zien"
Zo begon ze te panikeren
Y/N:"JUNGKOOK!JUNGKOOK!"
Ik hoorde haar schreeuwen dus rende ik naar binnen en zag haar in tranen dus gaf haar een knuffel en een kus op haar voorhoofd.
Jungkook:"shhh het is al goed ik ben hier"
Y/N:"ik wil naar huis"
Jungkook:"ze moeten je eerst controleren prinses"
Y/N:"oké"
Dokter:"zo Min Y/N toch?"
Y/N:"ja"
Dokter:"ik ga je controleren en dan mag je naar huis"
Y/N:"oké"
Na de controlen
Dokter:"oké u moogt u omkleden en dan naar huis"
Y/N:"dank u dokter"
Jungkook:"wacht ik kom je helpen"
Y/N:"oké"
We liepen naar binnen en ik hielp haar met omkleden en gingen naar buiten.
We zagen opeens iemand in de kamer staan...Hi,sorry voor weinig post maar weet niet meet veel wat ik moet schrijven,
Doei Jenh❤️
JE LEEST
Where we starded
AdventureHoi, Dit verhaal gaat over een meisje genaamd:Min Y/N(jij) het kleine zusje van Min Yoongi een member van een beroemde boyband BTS op een dag gaat ze op bezoek en de rest mag je lezen Doei,Jullie Unnie of Noona Begonnen:12/10/2019 Geëindigd:09/01/2...