1.8

475 8 0
                                    

Yoongi ging de deur open doen en zag...*
IU!
Yoongi:"Jungkook!!Jou monster is hier!!"
(AUB geen haat geven want ik hou echt veel van IU)
IU:"wat?!"
Yoongi:"wat moet je"
IU:"ik kom Jungkook terug krijgen"
Yoongi:"dacht het niet jungkook heeft al iemand"
IU:"wat?!wie?!"
Yoongi:"mijn enige echte zusje"
IU:"die bitch heeft mijn Kookie!!"
IU zei het te hard dat jungkook het kon horen en dat maakte hem boos hij ging naar onder en sloeg haar in het gezicht.
Jungkook:"als jij mijn prinses nog een keer zo noemt weet je wat je te wachten staat"
IU:"ik ben nog niet klaar met jou met JULLIE en al zeker die BITCH niet!!!"
Jungkook sloeg IU dubbel zo hard en gooide de deur boos dicht en ging naar boven.
Y/N:"wie was dat?"
Jungkook:"IU"
Y/N:"die bitch"
Y/N stond op en liep naar de deur en zag IU proberen recht te staan dus helpte ik haar en ze keek recht in mijn ogen en keek boos en op dat sloeg ze me en schopte en trok aan mijn haar en zei.
IU:"JIJ HEBT KOOKIE AFGENOMEN VIEZE VUILE TRUT!"
Jungkook:"IU laat mijn prinses met rust!"
IU:"nee nooit eerst wil ik jou terug!"
Jungkook:"jij bent nooit iets van mij geweest!"
IU:"oh nee?"
Jungkook:"nee!"
IU liet Y/N los en liep kwaat weg en liet Y/N daar huilend achter ik rende naar haar toe en pakte haar op en liep naar binnen en legde haar op haar bed op dat moment rennen de jongens naar binnen en rennen naar Y/N toe om haar te troosten.
Jimin:"wat is gebeurd?"
Y/N:"I-IU heeft me ge-geslagen,geschopt e-en aan mijn ha-haren gestrokken"
BTS buiten jungkook:"waar is die bitch!"
Jungkook:"ze is al weg"
Yoongi:"FUCK!!"
Jungkook:"om je op te vrolijke gaan we met zijn alle naar de winkel"
De rest:"Joepie!!"
Y/N sprong in jungkooks armen en gaf een kus op de mond.
In de winkel~~
Jungkook:"prinses kijk"
Jungkook zag hele mooie kleren:

Y/N:"WoW"Jungkook:"kom we gaan ze passen"Y/N:"oké"6 minuten later~~Jullie kwamen uit de winkel met 1 volle tas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Y/N:"WoW"
Jungkook:"kom we gaan ze passen"
Y/N:"oké"
6 minuten later~~
Jullie kwamen uit de winkel met 1 volle tas.
Hobi:"WoW wat hebben jullie gekocht?"
Y/N:"kleren"
Jij en jungkook schieten in een lach en dan gaan jullie verder naar de Gucci winkel om matching kleren te kopen.
Jungkook:"WoW prinses kijk"
Y/N:"WoW kom we gaan het passen"
Jullie pakte het in jullie maat en gingen het passen.
1 minuut later~~
Jullie kwamen uit het pashokje en hadden dit aan :

Wanneer jullie thuis kwamen ging jungkook naar boven en jij bleef even onder en daarna ging jij naar boven , wanneer jij boven was zag je jungkook zonder shirt op bed liggen jij bleef stil staan en jungkook kreeg een grijns op zijn gezicht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer jullie thuis kwamen ging jungkook naar boven en jij bleef even onder en daarna ging jij naar boven , wanneer jij boven was zag je jungkook zonder shirt op bed liggen jij bleef stil staan en jungkook kreeg een grijns op zijn gezicht.
Jungkook:"vind je het leuk wat je ziet prinses?"
Y/N:"wat?misschien"
Jungkook:"kom we gaan eten maken voor ons allemaal"
Y/N:"oké maar doe eerst een shirt aan"
Jungkook:"ja dat zal ik doen"
Jij ging naar onder en jungkook kwam meteen na jou en gingen naar de keuken.
3 minuten later~~
Jin pov
Ik ging om te kijken als ze aan knuffelen waren en dan een foto kunnen maken van hun twee en aan de rest te laten zien.
Jin:"ik ben zo terug"
Namjoon:"oké"
Ik keek om het hoekje en maakte een foto :

Where we stardedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu