Je deed de deur open en daar stond...*
Een groepje kinderen in Halloween costume en ze waren in BT21 karakters verkleed.
Y/N:"jongens!!"
BTS:"wat!!"
Y/N:"kom kijken!!"
de jongens kwamen en zagen de kinderen in het costume.
BTS:"awww hoe cute"
Kind 1:"omg jullie zijn mijn favoriete boyband"
Y/N:"kom dan maak ik een foto van jullie allemaal"
Iedereen:"oké"
Na dat jij een foto had gemaakt ging jij kijken voor snoep en gaf het aan de kinderen.
Kinderen:"dank je wel Unnie"
Y/N:"graag gedaan doeg"
Kinderen:"doeg"
Y/N:"jongens ik ga naar bed slaapwel"
BTS:"slaapwel"
Jungkook pov
Jungkook:"kom dan gaan we alles klaar maken"
De rest:"goed idee"
20 minuten later~~
Yoongi:"zo eindelijk klaar jongens ik ga naar bed"
De rest:"oké slaapwel"
Yoongi:"slaapwel"
Yoongi pov
Voor dat ik naar bed ging , ging ik eerst naar Y/N kijken en gaf haar een kus op haar voorhoofd en ging zelf ook naar bed.
Jungkook pov
Na tot iedereen in bed lag was ik nog bezig aan de versiering en hoorde ik voetstappen naar beneden komen ik rende naar de trap en zag dat het.
Y/N was!
Jungkook:"hey prinses"
Y/N:"hey kookie wanneer kom jij slapen?"
Dat zei ze toen ze in mijn arme kwam lopen.
Jungkook:"ik wou net naar bed komen"
Y/N:"oké"
Toen liep ik samen met haar naar bed en vielen in slaap.Volgende dag~~
BTS pov
We stonden allemaal in de keuken met de taart voor Y/N wanneer we naar boven gingen lag ze nog als een prinses te slapen en begonnen te zingen voor haar
Ze werd langzaam wakker en kreeg een glimlach op haar gezicht en knuffelde ons allemaal.
Y/N:"dankjewel"
Jungkook:"prinses kom kijken ik heb cadeautjes gekocht voor jou"
Y/N:"echt?!"
Jungkook:"ja en je gaat ze leuk vinden"
We gingen naar onder en ze deed de cadeautjes open en begon te springen naar mijn armen en gaf me een stevige knuffel en een kusje op mijn mond en toen zei ik dat we iets leuks gingen doen.
Jungkook:"prinses we gaan vandaag jou favoriet pretpark"
Y/N:"DISNEYLAND!!"
Ik knik.
Y/N:"JOEPIE!!"
Ze rende naar boven en kwam naar onder met dit aan :
SchoenenKleren
Haren
Gewoon los dus😁
————————————————————
Jin:"iedereen klaar om te gaan?"
De rest:"ja!"
Onderweg hadden we haar favoriet liedje op gezet "almost is never enough van ariana grande" en "Beauty and the Beast van ariana grande" en we kunnen je zeggen ze heeft een super mooie stem.
Jungkook:"prinses ik heb een liedje voor jou geschreven,wil je het horen?"
Y/N:"ja!heel graag"
Jungkook:"Jin-Hyung music"
Jin:"oké"
Y/N pov
Hij begon te zingen als een engel en op dit moment wist ik dat hij de ware was die ik al jaren zocht.
Yoongi keek naar mij hoe geconcentreerd ik op Jungkook was en heel langzaam in slaap was aan vallen omdat het nummer een apart toontje heeft dan andere nummers.
Jungkook pov
Ik zag hoe ze stilletjes aan in slaap aan het vallen was ik moest lachen en daarna vielen we alle bij in slaap zij op mijn schouder en ik daar op.
Namjoon pov
Iedereen is in slaap gevallen buiten ik,Jin en hobi , we waren net aangekomen en besloten de drie jongsten eerst wakker te makken en daarna Y/N Yoongi wakker te maken.
Y/N:"oppa laat me nog even liggen ik lig net zo lekker"
Namjoon:"yah,Taehyung,Jimin word wakker Y/N,Jungkook word wakker we zijn er"
Y/N:"Kookie we zijn er!"
Namjoon:"Y/N maak jij Yoongi wakker?"
Y/N:"met liefde"
Y/N keer een grote grijns op haar gezicht en schreeuwde door heel de auto heen.
Y/N:"AHHHHHHHH!YOONGI OPPA HELP MIJ!AHHHH"
Yoongi schoot wakker en wij begonnen te lachen.
Y/N:"graag gedaan Joonie"
En toen stapte ze uit de auto en wachtte op ons.
Y/N:"komen jullie nog ik wil naar binnen?"
BTS:"we komen!"
Wie liepen naar binnen totdat Jungkook en Y/N een winkel binnen liepen om iets leuks te kopen en wij wachten op hun en kwamen lachend naar buiten met Mickey en Minnie oren op hun hoofd en een zak vol anderen spullen.
Y/N:"hier zet ze op"
Ze gaf ons ook Mickey oren en zetten het allemaal op en liepen verder we keken naar Y/N en Jungkook die hand en hand naar een achtbaan kijken en rende daar naar toe kwamen er zoals altijd happy uit.
Yoongi pov
Hoe kunnen ze altijd zo happy zijn samen het maakt me blij maar aan de ene kant mis ik de tijden toen wij zo daar uit kwamen.
Y/N:"Yoongi kom je mee?"
Yoongi:"naar?"
Ze wees met haar vinger naar de attractie waar wij vroeger altijd uit kwamen.
Yoong:"waar wachten we nog op kom!"
Y/N:"hihi ik wist het"
Jin:"yah!jungkook moet je niet mee?"
Jungkook:"wat ik laat ze gewoon broer en zus moment hebben"
Jin:"oké"
Na de attractie kwamen we er doodlachend uit we zaten in tranen omdat we de vrouwelijk hobi voor ons hadden zitten.
Jimin:"wat is zo grappig"
Y/N en ik konden niet antwoorden maar lachen en op eens was Y/N zo hard aan lachen tot ze op de grond viel en harder lachte tot dat ze hele ergen buikpijn kreeg.
Yoongi:"Y-Y/N gaat het?" En ik blijf maar lachen.
Y/N:"j-ja maar mijn b-buik doet pijn van het l-lachen" en zij blijft maar lachen tot dat jungkook haar iets vraagt.
Jungkook:"prinses,wat is er aan de hand?"
Y/N:"ik en Yoongi hadden de vrouwelijke versie van hobi voor ons zitten"
Hobi:"yah!dat is niet grappig"
Taehyung:"oh jawel heb je je zelf al eens gezien in de attractie's?"
Hobi:"nee?"
Taehyung laat een filmpje zien
Hobi:"yah!dat is niet grappig!"
Y/N:"nee voor jou misschien niet nee maar voor ons we-"
Y/N kon haar zin niet afmaken want ze werd aan de kant geduwd door...Hai,sorry dat ik minder heb gepost het is omdat ik toetsen heb enzo dus heb het wel wat druk ook met huiswerk want ik zit in het 4de middelbaar dus wil ik volgend jaar door gaan en niet nog eens het 4de middelbaar doen want ik heb echt stommen meesters en juffen(voor lageren scholen) meneer en mevrouw(voor het middelbaar)
Dus ik zal mijn best doen om te proberen deel10 ofte maken en zo snel mogelijk plaatsen,
Doei,jenh❤️
JE LEEST
Where we starded
AdventureHoi, Dit verhaal gaat over een meisje genaamd:Min Y/N(jij) het kleine zusje van Min Yoongi een member van een beroemde boyband BTS op een dag gaat ze op bezoek en de rest mag je lezen Doei,Jullie Unnie of Noona Begonnen:12/10/2019 Geëindigd:09/01/2...