1.3

813 15 8
                                    

*ik deed de deur open en zag*
Jackson!
Y/N:"Ben ik niet duidelijk genoeg geweest! Nee ik wil het niet meer je hebt me teveel pijn gedaan! Ik haat jou!ga weg nu!"
Jackson:"ik wil nog een ding zeggen"
Y/N:"ik geef je geen toestemming om iets tegen mij te zegge-"
Voor dat ik mijn zin kon afmaken sloeg hij mij tegen men gezicht zo hard dat ik op de grond viel, hij zakte door zijn knieën en zei iets wat mij echt boos maakte.
Jackson:"wacht maar dat ik jou ouders in mijn handen krijg oh ja dat kan niet meer want het is al gebeurd ik heb ze vermoord en voor dat ik dat deed zei ik dat ze je broer moesten sturen en zeggen dat ze 5 maanden op zaken reis gingen en daarna heb ik ze vermoord dus als je het goede antwoord aan mij had gegeven waren ze nog niet dood"
Y/N:"je weet niet wat jou te wachten staat Jackson"
Jackson:"dat weet ik wel,jou kleine handjes op mijn lijf zeker"
Y/N:"haha dat dacht je ja"
Ik sloeg hem vol in zijn gezicht tot daar een rode hand op kwam.
Hij werd boos en sloeg me zo hard dat ik niet meer kon opstaan maar daar alleen blijven liggen tot dat iemand kwam, voor tot Jackson weg ging zei hij iets tegen mij.
Jackson:"volgende keer beter,BITCH!"
Hij zei het zo hard dat jungkook het kon horen en toen rende hij mijn en Jackson zijn richting op en zag mij op de grond en Jackson net weg rijde jungkook werd zo boos en verdrietig tegelijkertijd en hielp mij naar de zetel en legde mij daar neer daarna keek hij naar mijn gezicht en zag een rode hand op mijn gezicht en knuffelde me.
Opeens voelde ik een traan op mijn schouder en keek naar jungkook en hij was aan huilen.
Y/N:"kookie waarom ben je aan het huilen?"
Jungkook:"ik dacht tot ik je kwijt was"
Y/N:"awww kookie niet huilen ik ben er nog steeds"
Jungkook:"ik weet het maar de dokter zei dat ik goed moet passen op jou"
Y/N:"hoezo?"
Jungkook:"je valt snel flauw en word ook snel duizelig"
Y/N:"u-uhm waar is de rest"
Jungkook:"ze zijn buiten"
Y/N:"a oké"
Y/N:"ik ga even naar boven,als je wilt meekomen mag."
Jungkook:"oké"
Boven~~
Y/N:"ik ga mij even omkleden ben zo terug"
Jungkook:"oké maar doe maar rustig"
Ik gaf jungkook een bunny smile en jungkook gaf mij ook een bunny smile
2 minuten later~~
Ik was net klaar en had dit aan
Kleren

"Jungkook:"oké"Boven~~Y/N:"ik ga mij even omkleden ben zo terug"Jungkook:"oké maar doe maar rustig"Ik gaf jungkook een bunny smile en jungkook gaf mij ook een bunny smile2 minuten later~~Ik was net klaar en had dit aanKleren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Haren

Make up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Make up

Make up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Where we stardedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu