*voor dat je het kon afmaken viel je flauw*
Jungkook:"Y/N!nee!open je ogen please open ze nu,kom op ik weet dat je een sterke meid bent" jungkook begint te wenen de rest gaat hem troosten en zeggen dat het goed komt en Yoongi gaat op zoek naar Jackson omdat het de ex is van haar en al wist wie ze bedoelde.Jungkook pov~~
Na tot ik ben uitgeweend besloot ik haar mee te nemen naar het ziekenhuis want ik maakte me zorgen ik tilde haar op en liep naar de auto ik legde haar achter voorzichtig neer en ging naar binnen voor mijn telefoon en sleutels toen ik in de auto zat ging ik als een speer naar het ziekenhuis.5 minuten later~~
Na tot ik aan kwam in het ziekenhuis zagen de dokters me met haar in mijn armen ze rende naar ons toe en kwamen met een bedje aan en legde voorzichtig daar op en ze reden weg met haar.3 minuten later~~
Ik maakte me echt nu veel zorgen maar op dat moment zag ik de dokter buiten komen.
Dokter:"bent u familie van Min Y/N?"
Jungkook:"uhm ja ik ben een haar vriend"
Dokter:"oké, dus ze is goed geslagen in het gezicht en in de buik geschopt en het is nu zo dat ze snel kan flauw vallen of duizelig word"
Jungkook:"bedankt dokter mag ik haar nu gaan zien?"
Dokter:"ja"
Ik boog en bedankte de dokter nog een keer.
Wanneer ik in de kamer liep zag ik haar liggen op het bed ik liep naar haar toe en hield haar hand vast.
Opeens hoor ik iemand zijn stem.
???:"kookie?"
Jungkook;"Y/N je bent wakker"
Ik knuffelde haar van blijdschap en belde de jongens op en zei dat ze wakker is geworden.13 minuten later~~
De jongens kwamen aan en Taehyung rende naar haar toe en knuffelde haar en vroeg allemaal dingen.
Taehyung:"hoe voel je je?heb je pijn?hoofdpijn?buikpijn?zeg waar je pijn he-"
Jin:"Taehyung het is goed laat mijn kind met rust"
Iedereen moest lachen van wat Jin zei,Y/N pov
Ik merkte dat er een iemand miste "yoongi".
Y/N:"waar is Yoongi?"
Namjoon:"die jongen wat jij bedoelde in elkaar slaan"
Y/N:"SHIT!ik moet hier weg en hem tegenhouden"
Jin:"nummer1 let op je woorden en nummer2 waarom moet je Yoongi tegenhouden?"
Y/N:"wel als het op Jackson gaat word hij best wel boos en nu kan hij hem iets heel erg aan doen en misschien bellen de buren de politie en word hij meegenomen"
Jin:"SHIT!!waar wachten we nog op"
Y/N:"hoor eomma praten"
Eomma betekend mama in het Koreaans*
Iedereen moest lachen tot dat de dokter binnen kwam.
Dokter:"ik heb goed nieuws,je mag al naar huis gaan"
Jungkook en Y/N:"Echt?!"
De rest moest lachen
Y/N:"hihi bedankt dokter"
Jungkook:"Y/N laat me je helpen"
Y/N:"bedankt kookie"In de auto~~
Taehyung:"kijk jungkook"
Jungkook:"wat?"
Taehyung:"op je schouder"
Jungkook kijkt en ziet ditJungkook is niet aan slapen btw
————————————————————
Jungkook:"omg wat is ze schattig"
Taehyung:"kook ben je verliefd op haar?"
Jungkook:"ik?op Y/Nie?"
Taehyung knikt
Jungkook:"ik denk het ik weet niet"
Taehyung:"je kan mij alles vertellen oké"
Jungkook:"thanks Tae"
Jin:"Jungkook maak je Y/N even wakker?"
Jungkook:"ik pak haar wel"
Jin:"oké maar wees voorzichtig"
Jungkook:"ja ik zal voorzichtig zijn"
JE LEEST
Where we starded
AdventureHoi, Dit verhaal gaat over een meisje genaamd:Min Y/N(jij) het kleine zusje van Min Yoongi een member van een beroemde boyband BTS op een dag gaat ze op bezoek en de rest mag je lezen Doei,Jullie Unnie of Noona Begonnen:12/10/2019 Geëindigd:09/01/2...