1.7

528 11 0
                                    

Jullie gingen liggen en hoorde ambulance*
Ik rende naar de deur en de jongens stonden achter mij en wat we toen zaggen rende we allemaal naar boven en wachten tot alles voorbij was.
Opeens hoorde we gebonk op de voordeur en yoongi stond op.
Y/N:"nee Yoongi ga zitten nu!"
Jungkook:"Yoongi niet doen je hebt nog een zusje!"
Yoongi:"ze heeft een vriendje ze houd niet meer van mij"
Y/N:"ik dacht dat jij er altijd was voor mij maar blijkbaar niet!"
Ik stond op en liep weg.
Jungkook:"Yoongi wat is er aan de hand met jou?"
Yoongi barst uit in tranen , jij hoorde het en maakte je zorgen dus rende terug en knuffelde hem en wreef over zijn rug.
Y/N:"wat is er toch met jou?waarom ben je opeens aan het huilen?"
Yoongi:"i-ik ging naar N-Nell haar graf en z-zag dat j-Jackson met andere het graf van h-haar weghaalde"
Y/N:"wat?"
Jungkook:"Jackson gaat hier voor boete!!"
Jungkook liep naar onder en deed de deur open en het eerste wat wij hoorde was*BANG*jij ging kijken en zag Jungkook op de grond met bloed aan zijn borst jij rende naar hem toe en begon te huilen Yoongi en de rest kwam naar beneden en rende naar mij en jungkook toe terwijl Yoongi de ambulance belde.
Y/N:"kookie please open je ogen laat mij niet achter kom op ik weet dat je me kan horen en dat je sterk bent kom op open ze nu toch!!"
Taehyung:"Y/N doe rustig het komt goed met hem maak je geen zorgen"
Na een paar minuten kwam de ambulance jungkook halen en jij ging mee je hield zijn hand vast tot dat je hem lost moest laten je zakte door je knieën en huilde heel hard net wanneer Yoongi aan kwam zag hij je zitten en rende naar je toe en knuffelde je super stevig.
6 minuten later~~
Je zit al meer dan 4 minuten in de gang op en af te lopen tot dat de dokter naar buiten kwam met goed nieuws.
Dokter:"zijn jullie familie van jeon jeongguk?"
Y/N:"ja"
Dokter:"oké hij is nu uit de gevaar zone en moet nu goed ruste want de kogel was best diep"
Y/N:"dank u dokter mag ik hem gaan zien"
Dokter:"ja"
Ik boog en rende naar binnen en zag mijn liefde op een bed liggen wat mijn grootste nachtmerrie was om hem zo te zien.
Y/N:"hij kookie je prinses is hier open je oogjes nu want je prinses kan wachten om je te knuffelen"
???:"is ze dan zo ongeduldig?"
Y/N:"nayeon?"
Nayeon:"hey Y/N"
Y/N:"waar was je al die tijd?"
Nayeon:"ik was verhuisd naar Amerika en besloot terug te komen"
Y/N:"hoe wist je dat Jungkook in het ziekenhuis lag?"
Nayeon:"Yoongi heeft me gestuurd dus besloot ik jullie te bezoeken"
Y/N:"ik heb je echt gemist"
Nayeon:"ik jou ook"
Jullie gaven elkaar een knuffel en lieten los en gingen weer zitten.
14 minuten later ~~
Na fijn gebabbeld te hebben ging Nayeon naar huis omdat ze nog veel moest uitpakken , net wanneer ze naar buiten was gelopen hoorde ik iemand.
???:"p-prinses?"
Y/N:"KOOKIE!"
Jungkook:"waarom ben in hier?"
Y/N:"iemand had je geschoten baby?"
Jungkook:"wanneer mag ik naar huis"
Net wanneer hij klaar was met praatte kwam de dokter binnen met goed nieuws.
Dokter:"jungkook ik heb goed nieuws voor je"
Jungkook:"echt?"
Dokter:"je mag naar huis gaan"
Jungkook:"echt?!bedankt dokter"
De dokter liep de kamer uit en jij hielp jungkook met naar de auto te gaan.

In de garage~~
Y/N:"kookie doe rustig"
Jungkook:"ik wil naar huis"
Y/N:"we gaan al"
Zei ik lachend omdat hij zo schattig was aan doen.
Jungkook:"wat?"
Y/N:"niks je bent gewoon schattig"
Jungkook:"niet waar jij bent schattig"

In de auto~~
Jungkook:"Y/N gaan we naar de Mac ik heb best honger"
Y/N:"oké"
Jungkook:"uhm Y/N?"
Y/N:"ja?"
Jungkook:"het spijt me dat ik naar onder ben gegaan"
Y/N:"ik vergeef je omdat je er nog bent"
Jungkook:"echt?!"
Y/N:"ja"
Y/N:"we zijn er"

Thuis~~
Yoongi:"eindelijk jullie zijn er!"
Y/N:"ja"
Y/N:"kom kookie we gaan naar boven je moet goed rusten"
Jungkook:"jij helpt me naar boven en dan ga jij met je broer praten oké?"
Fluisterde jungkook.
Y/N:"ja oké nu ga naar boven"
Jungkook:"oké maar eerst een kusje"
Y/N:"oké"

BTS buiten jungkook:"awwww"Y/Nkook:"och zwijg toch"Iedereen begon te lachen om hoe schattig we waren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

BTS buiten jungkook:"awwww"
Y/Nkook:"och zwijg toch"
Iedereen begon te lachen om hoe schattig we waren.
Jungkook ging naar boven en jij ging in de zetel zitten tot dat je jungkook hoorde schreeuwen je rende naar boven omdat je bezorgt was en zag hem huilen in bed vol met zweet.
Y/N:"kookie wat is er gebeurd?!"
Jungkook:"ik zag hem hij wou je mee pakken ik was bang om je te v-verliezen"
En jungkook begon weer te huilen je knuffelde hem en hij viel in slaap op je schouder je legde hem voorzichtig neer en kuste zijn voorhoofd.
Y/N:"wij zullen elkaar nooit veliezen tot de dood"
En met dat ging je naar onder.
Jimin:"wat was er?"
Y/N:"hij zei dat hij iemand zag en mij mee pakken"
Hobi:"wie zag hij?"
Y/N:"dat heeft hij niet gezegd"
Jungkook:"blijf van mijn prinses af Jackson ze is mijn prinses niet jou prinses ze haat jou laat ons met rust!!"
Y/N:"wel ik denk dat het Jackson was wie hij bedoelde"
De jongens moeste lachen en jij ging naar boven en bij jungkook liggen tot dat jij hem je voelde knuffelen en zo vielen jullie in slaap.
Yoongi:"kom we gaan foto's van ze maken wanneer ze slapen tot dat ze ons betrappen"
De rest:"oké"

Boven~~
Namjoon:"awww kijk hoe cute"

Jin:"awww"Yoongi:"hoe kunnen alleen zei zo cute zijn"Taehyung:"ik ben echt jaloers op jungk-"???:"JEON JEONGGUK"Jungkook en jij schooten wakker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jin:"awww"
Yoongi:"hoe kunnen alleen zei zo cute zijn"
Taehyung:"ik ben echt jaloers op jungk-"
???:"JEON JEONGGUK"
Jungkook en jij schooten wakker.
Yoongi ging naar de deur en zag...

Hai ,ik heb hier wel even aan gezeten omdat ik niks wist en als jullie benieuwd zijn wie aan de deur gaat staan blijf dan wachten op deel 8 ps: ik ga nooit bp=blackpink in mijn verhaal gebruiken dus een van die vier gaat het al niet zijn,doei liefst jenh❤️

Where we stardedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu