*Warning dari saya, part bawah ada bahagian yang melibatkan seksualiti, pastikan anda bersedia dari segi mental*
"Li Mei! Sedar! Jangan macam ni" rayu Bai Que mengelakkan diri. "Tapi saya bosan..jom lah main" kata Li Mei menarik tangan Bai Que memegang tubuhnya. "Li Mei! Sudah! Berhenti" kata Bai Que lalu berdiri dan mengangkat Li Mei keluar daripada tab mandi menuju ke bilik tidur. "Bai Que? Mana nak bawak saya? Nak buat apa? Mmmmmmm....." kata Li Mei cuba menggodanya. Sebaik sahaja dia datang ke bilik, Bai Que mendudukan Li Mei lalu mengelap seluruh badanya. "Kenapa lah kamu minum wine?" kata Bai Que sambil mengelap, dan kebetulan mengelap bahagian sulit, namun Bai Que tidak bermaksud ingin berbuat demikian.
"mmmmm..... Ah...." suara Li Mei yang keluar dari mulutnya mengejutkan Bai Que. "Dengar, saya tak nak lah ada hubungan intim, saya tak maksud pun nak pegang pegang," kata Bai Que dengan mukanya yang merah. "Bai Que,..." kata Li Mei lalu meletakkan tangan Bai Que di dadanya. "Kita sama bogel sekarang, tak nak rasa kah?" ujar Li Mei menolak Bai Que ke katil dan terbaring. "saya hanya berbuat demikian kalau kamu tidak mabuk" kata Bai Que.Li Mei memanjat badan Bai Que dan merapatkan dadanya ke muka Bai Que. "Bai Que.... Ahhhhh.........." teriak Li Mei. Bai Que segera angkat dan berbaring memeluk Li Mei. "Ok diam! Sekarang tidur" kata Bai Que memeluknya, Li Mei tidak dapat angkat, jadi dia hanya tertidur dalam pelukan Bai Que.
***
Pada tengah malam, Li Mei terbangun di dalam pelukan Bai Que, semestinya Li Mei tidak menjerit, kerana dia sendiri ingat perkara yang berlaku tidak lama tadi. "Ahh. Apa lah yang aku buat ni? Nasib Bai Que tak setuju dengan perbuatan aku" Kata Li Mei memukul kepalanya, namun dia terlupa sepekara, iaitu, Bai Que dalam keadaan bogel, badan mereka berdua dilitupi oleh selimut tebal dan selesa. "Bai Que, bangun..." katanya mengalihkan selimut. Li Mei terkejut dan menutup dengan cepat selimut tersebut, dia terlihat 'alat' Bai Que secara tidak sengaja, namun yang paling mengejutkan, ia panjang dan besar.
"Oh tak, saya lupa saya buka baju Bai Que.." kata Li Mei memukul dahinya. Bai Que bangun dan melihat Li Mei duduk di sisinya. "Awak ingat perkara malam tadi?" soal Bai Que dan dibalas angguk oleh Li Mei.
"Saya minta maaf sangat," kata Li Mei memegang tangan Bai Que. Bai Que mengangguk kepalanya lalu berkata "Pergi kat Pai San atau Shan Kai, minta baju saya dari mereka" kata Bai Que sambil memegang badan Li Mei. Li Mei sempat berbaring di atas badan Bai Que kerana Bai Que menarik nya.
Li Mei berpakaian dan ingin mencari mereka berdua namun sempat menyoal Bai Que. "Adakah saya yang pertama, awak buat begitu dalam hidup?" soal Li Mei dengan Malu.
"Ya" kata Bai Que merenungnya berpakaian.
Li Mei segera keluar dan kebetulan ternampak Pai San dan Shan Kai berbual di taman. "tengah malam macam ni mereka kat taman? Tak takut hantu kah? Apa apa jak lah" kata Li Mei
"Pai San, Shan Kai, Bai Que minta kamu berdua beri dia pakaian dia sekarang juga" kata Li Mei.
"Kenapa? Dia tak ada bajukah? Mana dia?" soal Shan Kai.
"Baju dia basah, sekarang dia di rumah saya,...." kata Li Mei
Pai San segera berlari ke istana lalu mengambil baju Bai Que dan memberikan kepada Li Mei.
"terima kasih" kata Li Mei lalu berlalu pergi dengan pantas.
Shan Kai berasa hairang lalu berbisik ke Pai San.
"Awak rasa Bai Que berseronok kah? Hubungan intim mungkin? Hummmmmmmmm...." kata Shan Kai.
"Entah, tapi kita akan siasat, haha" kata Pai San kepada Shan Kai.
"Sahabat selamanya" kata Pai San dan Shan Kai bersemangat .
****
Li Mei memasuki biliknya dan melihat Bai Que yang berbaring menutup separuh badanya menggunakan selimut. "Nah, Bai Que, baju awak" katanya
Bai Que angkat dan berjalan menuju Li Mei dan semakin dekat dan dekat ke badanya. Li Mei hanya menutup mata, dan terlintas soalan di kepalanya lalu bertanya
"Kita malam tadi tiada sebarang hubungan intim?" soal Li Mei."Belum lagi, tapi mungkin masa akan datang, atau sekarang?" kata Bai Que memegang pinggang Li Mei dan menolak nya ke katil. "Saya belum sedia Bai Que..." Kata Li Mei menutup matanya. "Oh, kamu akan sedia...." kata Bai Que menjilat leher nya. Apatah lagi, 'Alat' Bai Que menyentuh bahagian sulit nya menyebabkan bulu romanya meremang dan badanya terangakat ke atas. "Warghh......" kata Li Mei dengan terkejut.
"Tu baru bersentuhan, kalau masuk? Tercucuk? Ahh..." kata Bai Que membuka sedikit demi sedikit baju Li Mei.
"Tapi nanti mestilah sakit.." kata Li Mei menutup mata.
"Kamu sedia Li Mei? Mencuba rasa yang baru dalam seumur hidup?" kata Bai Que merenung nya.
"ah, mesti sakit, tapi saya akan setuju, atas semua yang dia lakukan untuk saya, tidak salah membalas nya"
Kata Li Mei di dalam hati, dia mengangguk kepada Bai Que tanda setuju.
Bai Que membuka semua baju Li Mei, dan berbaring kebogelan. Dan mereka berdua meneroka badan satu sama lain. Bai Que menjilat habis bahagian bawah Li Mei manakala Li Mei hanya berbaring di katil sambil merenungnya. Ada ketika Li Mei akan terbangung badanya jika bahagian sulitnya tersentuh dengan tidak sengaja oleh Bai Que. Dalam bilik mereka hanya kedengaran bunyi Li Mei yang terasa geli bergema di bilik..
Li Mei tertidur dalam rasa yang nyaman itu, namun, Bai Que lansung tidak 'menghubungkan' alatnys kepada bahagian sulit Li Mei kerana dia mahu menjaga kewanitaan nya.
Bai Que sedar Li Mei baring tertidur, jadi dia pun baring sebelah nya dan sempat berbisik kepada Li Mei.
"Kamu akan menjadi isteri saya suatu hari nanti".
Pesanan: maaf kalau kalian ingat diorang akan buat ehemmm... Dont u all kecam saya😂😂😂 ni hasil kerja saya dan sepupu saya, lain part kami akan tulis 18+ yang extereme.😂 bye yaaaaa..~~
YOU ARE READING
He is lord of Dragon(Malay)
Fantasy#18+ maybe, just read it and u know# Nama Ku Then Li Mei, aku seorang perempuan berusia 19 Tahun. Pada Dinasti Hsia,China, penjajahan antara Raja serta peperangan sering berlaku, ibu bapa ku terbunuh dan aku jadi anak yatim semasa usiaku mencecah 13...