Եҽղ

906 73 20
                                    


Kendimizi tanıtmamız ve hayvanat bahçesindeki hayvanlar gibi bizi süzmelerinden sonra Bay Kim iki öğrencinin yerini değiştirip bizi cam kenarındaki sıraya yan yana oturtmuştu.

Gelecekte yerimizi değiştirme umuduyla kafamı sıraya gömdüm. Chae ile yıl boyunca asla oturamazdım. Daha o sabra erişememiştim. Ders coğrafyaydı ve ben daha önce dinlemediğim gibi şimdi de dinlemeyecektim.

Yoongi'den

Yayıldığım yerden uzattığı kağıtlara baktım. "Ne bunlar?" sert bakışları üzerimdeyken kağıtları aldım.  Benden pek haz etmiyordu. Ki ben de ondan etmiyordum. Sürekli beni engelleme çabası vardı ama babam her şikayetini geçiştirdiği için bana delici bakışlar atmakla yetinmek zorunda kalıyordu. "Yeni gelen öğrenciler. Okul sahibinin oğlu olduğun için yeni gelen öğrencileri iyi bir şekilde karşılaman gerekiyor. Örnek davranışlar sergilemen ve okulu onlara tanıtman gerekiyor. Bütün öğrencilere karşı iyi olman gerek ama.." sona doğru fısıltıya dönüşen sesiyle çarpık bir gülümseme belirdi yüzümde.

Hiçbir öğrenciye karşı iyi değilim.

Daha çok burası benim ve istediğimi yaparım ama siz yapamazsınız, sadece benim izin verdiğim kadarını yapabilirsiniz.

Havasındaydım.

Yeni gelen öğrenciler de gıdım umrumda değildi.

Umursamazca sayfalara bakarken gözüme bir şey takıldı. Okumuyordum sadece göz gezdiriyordum ama isim tanıdık olduğu için gözüm takılmıştı.

Lalisa Manoban.

Gülümsememdeki anlam değişirken öne doğru eğildim ve dirseklerimi bacaklarıma yaslayarak gözlerimi elimdeki kağıtta gezdirdim.

Aslında baya umrumdaydı.

Ben seni ararken sen benim ayağıma geldin. Bir de bana aptal diyorsun. Çekilmez huysuz.

////////

Tövbeler olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tövbeler olsun..

Swag Love ✔ վօօղӀíςҽ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin