ҽӀҽѵҽղ

765 75 28
                                    


Bol yorum ve oy bırakın :));))
.
.
.

"Biraz yavaşla!" Elimi koparırcasına çekiştiren Chaeyoung merdivenler bitince önümüze çıkan ilk kapıyı hunharca itti. Kendimizi renkli masalarla dolu geniş kantinde bulduğumuzda sonunda elimi bıraktı. Kantine niye bu kadar acele geldiğimizi bilmiyordum.

"Çok mu acıktın hayatında hiç kantin görmemiş gibi davramıyorsun." buruşturduğum yüzümle yanından yavaşça keçtim ve ilerlemeye başladım. "Tabiki de hayır. Jisoo mesaj attı geçen kafede gördüğümüz siyahlı çocuk bu okuldaymış." heyecanla ceketimden çekişti.

"Hiç durmayacaksın değil mi?" bıkkınca söylendim.

Pembe masada oturan Jisoo ve Jennie unninin yanına ulaştığımızda Chae Jisoo'nun kolunu yakalayıp hareketli bir şekilde çocuğun nerde olduğunu sormaya başladı. Kendimi Jennie unninin yanına attım.

"Sakin ol gerizekalı." Jisoo unni Chae'nin kolundan tutup yanındaki sandalyeye oturttu. Eliyle çaktırmadan köşedeki masayı gösterdi. Bakışlarım masaya yönelirken gözlerim tanıdık simayı buldu. Saçlarını sarıya boyatmıştı ve o günkü gibi simsiyah giyinmişti.

Tek o değil o gün yanındaki çocuklar, birkaç kişi fazlayla simsiyahtı. O gün üç kişiydiler şimdi yedi kişi olmuşlardı.

"Ohaa!!" Chaeyoung'un tepkisine gülerken Jennie unninin aldığı çikolatalı sütü içmeye başladım. "Kızım bunlar ne lan! Çok fenalarr!" kafasına patlayıp bana dönmesini sağladım, çünkü iki metre açtığı ağzıyla ve belerttiği gözleriyle çocuklara bakıyordu.

"Sakin ol şampiyon daha ilk günden insanları korkutma." gözlerini devirdi ve açılan konuya dahil oldu.

Jennie unni kütüphanede yaşadığı kitap muhabbetini anlatıyordu. Daha doğrusu kitabın kafasına düşüp buna sebep olan çocukla ettiği kavgayı.

Onu dinlerken gözlerim onun olduğu masaya yan bir bakış attı. Geriye yaslanmış karşısındaki çocuğun anlattığını dikkatle dinliyordu. Üzerinde siyah bir ceket vardı ve içine giydiği siyah tişörtü kapatıyordu. üzerinde renkli olan tek şey beyaz ayakkabılarıydı. Neden forma giymediklerini sorgulamadım çünkü neden sorgulayayım?

Jennie unni aniden kalkıp Chaeyoung'un kolundan tutup onu kantin sırasına sürüklemeye başladı. Ben şaşkınca onlara bakarken Jisoo unni gülüyordu. Ona ne oldu bakışı attım. Başıyla masayı işaret etti.

"Çikolatalı sütünü döktü." masayı görmemle kaşlarım çatılmıştı. Ben niye bunu görmemiştim?

Boşverip Jisoo unniyle sohbete daldığım sırada bir bağırış koptu.

"Lisaa!" korkuyla ve telaşla haykıran Chaeyoung'a döndüm. Jennie unni arkasından koştururken masaları dolanarak buraya geliyordu. Daha ilk günden herkesin dikkatini çekmişti. Gözlerimi devirdim ve homurdanarak ayağa kalktım. Aramızda otuz metre varken fırlattığı çikolatalı sütü havada yakaladım. Şükür böyle şeylerde başarılıydım yoksa bütün okula rezil olmuştum.

Onlar kantinde koşturmaya devam ederken sütü açtım ve içmeye başladım. Yaptıkları gürültüyü umursamıyorlardı. Ve fazlasıyla dikkat çekmişlerdi. Yerime oturup donuk bakışlarımı etrafta dolandırdım. Herkes bizim gerizekalılara bakıyordu. Onlar da dahil. Muzhip bir şekilde sırıttım.

Chaeyoung'un dikkat çekmek için yaptığı şeylerden biriydi. Bu hareketlerine alışmıştım ama Jennie unni onu öldürecekti.

Yoongi,

Bir bağırışın kopmasıyla gözlerimi Namjoon'dan ayırdım.

"Lisaa!"

Kızıl saçlı kız siyah saçlı kızdan kaçmaya çalışıyordu. Diğerlerinin gözleri de onları bulmuştu. Tek kaşım havada onları izlerken kantindeki herkesin de benim yaptığımı yaptıklarını anladım.

Onlar burda yeniydiler ve bu kadar rahat olmaları daha fazla dikkat çekiyordu.

"Bu kim yaa!?" Jimin ıslık çalarak, küfür eden siyahlı kızı gösterdi. Kızıl saçlı kızın arkasından koşarken ağzına geleni söylüyordu ve nerdeyse bütün cümleleri 'seni öldüreceğim' olarak bitiriyordu.

"Yeni gelenler." Taehyung yüzündeki muzhip sırıtmayla konuşunca Hoseok omzuna patlattı.

"Fenaymış." Jimin hala kızı süzerken gözlerim sarışını buldu. Biraz önce kızılın ona fırlattığı sütü içiyordu. Yan bir gülüş atıp arkama yaslandım.

"Geçen gün kafede gördüğümüz kızlar. Kızıl yanına gelmişti." Jungkook'a bakmadan konuştum. Beni onayladı ve Jimin'lerin kızları konuşmasına gülerek bakarak kafasını kantin kapısına çevirdi.

İlgilendiği tek bir kız vardı ve bu yüzden kızıl kafalının onu izlemesi gram umrunda değildi.

Jimin ve Taehyung ise çoktan kızların lafını döndürmeye başlamıştı.

Onların aksine hepsini tanıyordum.

Bu sene fazla eğlenecektik.

__

Nasıl gidiyor bilmiyorum ama beğeniyor musunuz?

Yoksa sıkıldınız mı?

Swag Love ✔ վօօղӀíςҽ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin