Kilka dni później:
Jestem u Magdy, w ogóle się nie pojawiłam w domu... Jeszcze to do mnie nie dochodzi, że byłam w związku z swoim bratem. Tak bardzo mam ochotę przytulić Patryka i powiedzieć, że to tylko zły sen.Miesiąc później:
Rozmawiam już normalnie z rodzicami. Jeśli chodzi o Patryka to cały czas go unikam w szkole. Wciąż coś do niego czuje... To dziwne, skoro dowiedziałam się kilka tygodni temu, że to mój brat, to powinnam odpuścić sobie tą „relacje", ale ja po prostu nie potrafię.-Hej-wita się. Znów go mijam na korytarzu, jednak tym razem widzę na jego minie szczery uśmiech.
-Hej-odpowiadam i staram się go ominąć, jednak zatrzymuje mnie trzymając mój nadgarstek-Hmm-mruczę nie rozumiejąc sytuacji.
-Vicki, nie odzywaliśmy się do siebie w ogóle, proszę pogadajmy-nalega.
-W porządku-odpowiadam.
Dobrze, że jest 20-minutowa przerwa. Idziemy na zewnątrz i siadamy na najbliższej ławce.
-Jak wyglada twoja relacja z rodzicami?-zaczynam.
-Na początku byłem cholernie zły, sama wiesz...-przenosi wzrok na mnie-Ale po długiej rozmowie z nimi uznałem, że to oni byli ze mną przez 19 lat i to oni mnie wychowywali-oznajmia.
-Super-komentuje-Nie jesteś zły na moich rodziców?-pytam.
-Już nie-mówi.
-Uff-oddycham z ulgą-Nawet nie wiesz jak się cieszę-lekko go obejmuje.
-Wiesz, że ja nadal Ciebie kocham?-zmienia temat.
-Ja Ciebie też-odpowiadam.
-To co teraz?-marszczy czoło.
-Zastanawiam się codziennie nad odpowiedzią na te pytanie-wzdycham.
-Nikt nie wie poza naszą rodziną, że jesteśmy rodzeństwem?
-Ja nikomu nie mówiłam poza Madzią-odpowiadam.
-W porządku. Ja również nikomu-łapie moją rękę, na co czuje dreszcze-Skoro nikt nie wie, to może wrócimy do naszych poprzednich relacji?-przybliża twarz do mojej.
-Tak-odpowiadam, na moich ustach ukazuje się szczery uśmiech.
Nasze usta się złączają. Wiem, że nasz związek tak naprawdę nie powinien istnieć, ale nikt nie zna prawy poza nami, rodzicami i Madzią. Nie czuje się źle z tą myślą, że moją drugą połówką jest moją rodzina.
___________________________
Jak wam minął halloween? 🎃❤️
CZYTASZ
„Jedno spotkanie"~Qry i Victoria Więcek [CAŁA]
Novela JuvenilSpotkali się w liceum... Czy ich relacja rozkwitnie, a może wręcz przeciwnie?