Maya
Konečne to skončilo tak idem do izby, rýchlo tam bežim a hneď som išla do kúpeľne. Vyzliekla som sa a vošla do sprchy. Pomaly sa umývam a počúvam niekoho rozprávať asi na chodbe. Za počula som aj moje meno. Tak rýchlo vypnem sprchu, dám okolo seba uterák a dobehnem k dveram. Moc ich nebolo počuť, ale podľa mňa to bol ten bielovlasý a ten s tým copom, tuším Yuma.
Tak si ľahnem do postele, uterák niekam hodím a zakryjiem sa. Som moc lenivá ísť si teraz pre košeľu.
Po chvíľke som zaspala a bola som v riše snov.Niekto mi začal klopať na dvere. ,,Už idem!!" Skríknem a postavím sa. Dôjdem k dveram a otvorím ich. Stojí tam prekvapene Yuma za Aishou. Yuma na mňa zizal celý červený, v ten moment Aisha zakryla Yumovi oči. Pozriem sa na seba čo je na mne tak divne, rýchlo sa ospravedlnim a celá červená sa rýchlo oblečiem do spodného prádla a do žltých šiat s Polorukávmi, ako vzorce boli všade malé ruže. ,,Chcela som ťa len zobudiť Maya! Chcel najprv Yuma, ale nechcela som aby náhodou niečo urobil tak som išla s ním, vážne sa ospravedlňujeme, čakáme všetci dole v jedálni" povie Aisha a už iba počujem ako odchádzajú a ako mu nadáva, že sa nemá na mňa čo pozerať.
Dôjdem tam veľmi pomalým tempom, to už všetci na mňa zízaju, Laito so širokým a uchylným úškrnom, niektorý sa na mňa dokonca mračili. Sadla som si na miesto.
Len ticho jem celá červená, ostatný už pomaly tiež. Bože horší trapas som nezažila!! Rýchlo dojem a bežim do izby. To som však nebola sama že?
Leží tam Laito na mojej posteli.
,,Choď! Preč hne-" nedopoviem, lebo ma stiahne k sebe a už je zrazu nadomnou. ,,Trochu si chcem užiť, keď mi hovorili, že si bola naha~, tak ma to vzrušovalo, ale chcem potom ešte od teba niečo" úškrnie sa, nahne sa k môjmu krku a chvíľu len tak dýcha. Potom mi olizne krk a to ja vykriknem, pretože som ucitila ostrú bolesť. To snáď nemyslí vážne, že zo mňa pije?! Boli to a neviem sa ani nejak pohnúť. Zrazu sa pootvorili dvere stál tam Yuma. 'Záchrana' pomyslela som si, ale Laito neprestaval. Yuma príde k nám a odtiahne ho zo mňa. Rozkríkne sa naňho a on s úškrnom odíde. Po tvári mi tečú slzy, pretože tá bolesť neprestávala. ,,V pohode?" Sadne si ku mne. Ja som sa hneď naňho vrhla a objala ho za vďaku. On však hneď odstúpi. ,,Čo to akože robíš?!" Spýta sa ma prekvapene Yuma. ,,objimam ťa za vďaku?" Postavím sa.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ten Pravý
VampirDievča, ktoré žije v sídle, ktorý plní ona a chalani, veľa chalanov, sama to nemá ľahké, musí totiž riešiť problémy, hádky a podobné hlavne čo je pre ňu ťažké je, že si musí Z nich jedného vybrať, presne keď bude mať narodeniny ako to dopadne? zis...