Capitolul 5

115 9 1
                                    

- Cora? Dar cum... ce ai... ? își punea ea multe întrebări.
- Pot intra?
- Da, desigur dar...
- Îţi voi povesti totul ai puţină răbdare.
- Bine. Hai intră.
La Gloria era cu totul diferit, era ceva nou pentru mine, nu doar aceeaşi pereţi pe care îi vedeam zilnic.
- E frumos aici la tine.
- Mersi dar aş vrea să aud altceva... cum ar fi cum ai ajuns aici? Ce ai păţit? Doar nu ai voie să ieşi din casă din câte îmi aduc eu bine aminte...
- Oprește-te, gata îţi spun tot. Pai, când făceam curat am dat de nişte documente în care nu era nimic scris de boala mea, mama a falsificat actele pentru ca eu să fiu mereu lângă ea, să nu plec aşa cum au făcut tatăl şi fratele meu. Toată viaţa mea nu a fost decât o iluzie mi-a clădit nişte ziduri în jurul meu, m-a lipsit de tot ce aveam mai drag. Imaginează-ți puteam avea şi eu o viaţă normală, puteam merge la şcoală, puteam avea o mulţime de prieteni, puteam merge cu bicicleta, plimbări în aer liber, ştii doar cât mi-aş fi dorit să văd marea să merg pe nisipul rece ce-mi va gâdili tălpile. Sunt îndrăgostită de un băiat şi nici despre el multe nu ştiu. Toţi aceşti ani am stat ca la închisoare.
- Îmi pare rău să aud asta, dar hey, e totuşi mama ta, ea ți-a dat viaţă, ea te-a învățat să mergi, te-a hrănit si ti-a oferit tot cei mai bun. Da poate ai dreptate, nu e corect ce a făcut, dar în viaţă toţi greşim, nimeni nu-i perfect, v-a trebui să o ierţi o dată şi o dată.
- Da, cred că ai dreptate, voi încerca, poate cu timpul totul se va vindeca.
- Totul o să fie bine, dar până atunci vei sta la MINE!
- Hah! "râd eu subconștient" mă bucur să aud asta.
- Haide, ne vom distra de minune şi în plus dacă tot poţi ieşi afară nu crezi că ai putea şi tu să te înscrii la o universitate? Pot să te ajut eu cu toate formularele de înscriere dacă e nevoie.
- Bună idee, de azi începe un nou capitol în viaţa mea. Poate aşa îmi voi face mai mulţi prieteni.
- Şi poate aşa îl vei uita pe Mike. spuse Gloria șușotind.
- TE-AM AUZIT!
- Hah, scuză-mă, uitasem cât eşti de îndrăgostită de un băiat pe care nici nu-l cunoști, vina mea!
- Gloria taci şi vino să mă ajuţi să despachetez lucrurile.
Am început să aplic pentru a intra în facultate şi Gloria era lângă mine mai mereu. Timpul a trecut destul de repede datorită tuturor fişelor pe care le-am îndeplinit. Ziua a trecut ca un minut, iar acum încerc să adorm cu gândul că rezultatele vor fi bune...

• Chiar mi-aş dori ca să-mi lăsaţi părerea în comentarii şi votaţi-mi vă rog mult cartea.

Viata Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum