- La mare? Staţi puţin, chiar acum?
- Da Cora, plecăm cu toții la mare.
- Nu-mi vine să cred, adică serios ACUM?
- Ştim dar hai mai repede în maşină și să pornim odată la drum!
- Bine, EU STAU ÎN FAŢĂ!
Mă gândeam tot drumul că mama, după toate ce mi-a făcut, mi-a îndeplinit cea mai mare dorinţă şi a organizat această surpriză. Ajunşi la destinaţie am rămas uimită de privelişte, doream să simt nisipul gâdilindumi tălpile, briza mării și să văd cam tot ce se putea... Am fugit spre mal lăsându-i pe ceilalţi în spate, mă simțeam ca un copil mic. M-am oprit când un val mic deja îmi udase picioarele “Ce senzaţie ciudată dar în același timp plăcută” îmi spuneam eu... când din spate ma prinde Kriss de talie, mă i-a pe sus şi mă aruncă în apă. După se alătură Kiara, Gloria, Tom și James. “Dacă vă întrebați cine sunt Tom și James păi va răspund eu… ei sunt cei mai buni prieteni a lui Kriss” S-a lăsat seara şi am decis să facem un foc de tabără ca în toate filmele faimoase ne-am pus toți în jurul lui şi am început să jucăm "adevăr și provocare" cred că știți ce-a urmat, s-a dovedit a fi că lui James îi plăcea la nebunie de Gloria și nici ea nu nega acest fapt, iar Tom nu-şi putea lua privirea de la Kiara. Până la urmă am devenit un trio de cupluri, eram aşa încântată pentru prietenele mele. Spre sfârşit cele două cupluri noi au plecat în camerele lor şi astfel am rămas eu și cu Kris.
- Kriss...
- Da scumpete.
- Acum ce facem?
- Ce zici să facem o plimbare pe malul marii?
- Mmm da ce romantic sună. în timp ce vorbeam cu el, îl tot suna cineva şi non stop scria, nici măcar nu mă asculta. La un moment dat răspunde la telefon şi pleacă de lângă mine “Păi bine ca nici nu pare ciudat, eşti cu iubita sau cu câinele la plimbare” mă gândeam eu furioasă foc... Văd că a terminat discuţia lui “de afaceri” şi vine spre mine.
- Cu cine ai vorbit?
- Poftim? A cu un prieten, nimic important. Da ce? Gelozezi prințesă?
- Eu nici decum, doar ca părea c-am insistent...
- Cora ce ai, serios nu am nimic cu nimeni, ce-ar fi să mergem în mare apa e încă caldă.
- Fie, ia-o tu înainte trebuie să fac ceva important şi mă lingusesc pe lângă el. Kriss se simţea ca în rai când a văzut că mă dau pe lângă el ca o mâţă, însă eu i-am luat telefonul din buzunar “știu, știu ce gândiţi nu a fost bine ce am făcut, dar trebuia să aflu cine naiba n-are somn acum” Kriss a plecat şi dau să deschid telefonul când colo ce sa vezi, am avut dreptate, ma minţit. În apele Jennifer, în mesaje Jennifer “n-ai nimic cu nimeni da…” m-am enervat la culme şi plec spre cameră, ajung acolo printre lacrimi îmi fac bagajele când apare și Kriss.
- Cora? Dar ce faci?
- Da ce nu se vede că îmi impachetez lucrurile?
- Dar de ce? Ce ai păţit?
- Ce am păţit? Ce-ar fi să-l întrebi pe aşa zisul tău “prieten” şi îi arunc telefonul pe masă deschis la convenţia cu Jennifer.
- Mi-ai luat telefonul şi mi-ai citit conversatiile!? Cora eşti în toate mințile? Cum rămâne cu viaţa mea personală?
- Viaţa ta personală? Te auzi ce spui? Da cum rămâne cu relaţia noastră, până la urmă asta te deranjează pe tine? Că ţi-am umblat eu prin telefon? A fost o greşeală nu trebuia să vin. Şi când credeam că mă iubeşti...
- Stai Cora, iartă-mă am exagerat, lasămă să-ţi explic...
- Am auzit destule. și plec printre suspine.
Când mă îndreptăm spre ieşire mă opresc fetele.
- Cora? Da ce ai păţit? Nu trebuia să fii cu Kriss?
- Nu vreau să vorbesc despre asta, vreau doar să plec acasă…
- Stai puţin cum să pleci, e întuneric afara şi presupun că nu ştii să conduci mașina, hai în cameră la noi să ne explici ce sa intamplat...
Nu am dorit să mă contrazic cu ele aşa că am acceptat. Am ajuns în cameră şi le-am zis tot. După ce fetele m-au ascultat, mi-au zis că totul se va rezolva şi mâine va fi totul bine, eu continuam să le zic că s-a terminat şi pînă în final am adormit.
*Din perspectiva lui Kriss*
- De ce i-am zis cuvintele alea, o iubesc Tom, ce să fac? Oare mă va ierta?
- Normal că te va ierta, și ea te iubeşte, sunteți făcuţi unul pentru celălalt!
- Sunt un prost! Discuția ne-a fost întreruptă de ciocănitorile din uşă.
- Cora?!
- Nu chiar, pot intra?
- Sigur Gloria, intră…
*Din perspectiva Gloriei*
După cele auzite de la Cora mă duc foc şi pară la Kriss, bat în uşă şi…
“Cora?! aud din spatele uşii.
- Nu chiar, pot intra?
- Sigur Gloria, intră…”
Intru în cameră şi îi văd pe Tom şi James.
- Băieţi mă puteţi lăsa un pic singură cu Kriss?
Au făcut aşa cum le-am cerut după ce aud uşa în spatele meu inchizandu-se, îi aplic o palmă lui Kriss.
- Ce e prinţ Charming, ţi-a luat minţile regina cea rea ? Cum ai putut?
- Gloria te rog ajută-mă, ştiu că am fost un prost, nu trebuia să fie aşa, nu trebuia să-i vorbesc în felul ăla. Te rog ajută-mă nu vreau să o pierd.
După îmi explică cum erau lucrurile şi stau puţin pe gânduri.
- Bine, rezolvăm noi cumva.
- Mersi mult.
- Mâine dis-de-dimineaţă te vreau la maşină îți voi povesti ce ar trebui să facem. După nu-l mai las sa spună niciun cuvânt şi plec în cameră “sper doar să meargă”.Va urma…
CITEȘTI
Viata Unei Adolescente
Novela JuvenilViața unei Adolescente - povestea Corei Williams și a vieții ei plină de aventură, dezamăgire, prieteni și dragoste. Destul de banală descrierea însă dacă doriți să aflați ce se întîmplă cu viața adolescentei noastre trebuie să citiți și sper să vă...