A venit şi ziua mult aşteptată. Abia dacă am putut dormi. La ora 7:25 a venit răspunsul de la universitate. Ca electrocutată am sărit din pat să citesc şi ghiciţi ce… AM FOST ADMISĂ!
- Gloria, trezirea! am strigat eu din toţi plămânii.
- Ce dracu? Cora m-ai speriat! Ce doamne iartă-mă ai păţit? Arde casa? Cade cerul?
- Nu prostuţo, am fost admisă la universitate!
- Serios? Felicitări!
- Aha... acum jos din pat, îmbracăte şi să plecăm.
- Mai lasa-ma 5 minute!
- Nu “Frumoasa adormită”... și hai odată că o să întârziem.
Cu greu am convins-o pe Gloria să se dea jos din pat. Eu aveam dispoziţie de milioane pe când ea abia dacă se ţinea pe picioare. Pe drum spre universitate vorbeam despre profesori, colegii noi de cameră, iar timpul a trecut ca vântul şi deja eram în faţa universității. Am intrat, ne-am apropiat de secretară am aflat tot ce aveam nevoie și am completat nişte chestionare fiindcă mâine se încep cursurile. Eu am mers înaintea Gloriei, ea a rămas să rezolve ceva cu cămerile de la cămin. Aşa cum căscăm ochii prin universitate am dat peste un băiat.
- Auzi piticanie, mai uita-te pe unde mergi!
- Tu mie mi te adresezi? Nu eu stau ca stâlpul în mijlocul drumului.
- Hah… tu știi măcar cu cine vorbești?
- Da ce mă rog ești mare stea?
- Nu am timp să vorbesc cu persoane ca tine!
- Crezi că eu am. și mi-am dat ochii peste cap.
Ce bine că a apărut Gloria că dacă nu, avea să facă cunoștință pumnul meu cu fața aia frumoasă a lui.
- Ce ai măi, nici o zi nu ai şi deja te-ai băgat în conflicte şi încă cu cine!
- Da cine e Shawn Mendes sau cum? De ce toţi se miră așa de el?
- El e Krisstian Benjamin fiul directoarei dar, toţi îi spun Kriss.
- Şi ce dacă e fiul directoarei își permite totul, poate ar trebui să mă închin în faţa lui când îl văd! am spus eu sarcastică.
- Doar nu te băga în conflicte, atâta tot!
- Voi încerca.
“Da poate am fost puțin cam dură dar adevărul era că nu îmi puteam lua gândul de la el.” Am sunat-o pe mama Gloriei să ne aducă bagajele am vrut să despachetăm şi să ne luăm o piatră de pe suflet. În cameră eram eu, Gloria şi încă o fată.
*Kiara Andersen 18 ani, îndrăzneaţa adoră să citească şi e campioană la baseball, basketball și volleyball 3 ani la rând şi olimpică la chimie, biologie.*
- Bună eu sunt Cora, iar ea e prietena mea Gloria.
- Bună fetelor, sunt Kiara încântată de cunoștință.
- Stai un pic, Gloria vei sta cu noi?
- Desigur! Ai fi vrut să te las singură?
- Super colege de clasă ȘI de cămin, dar nu mai am 5 ani, mă pot descurca şi singură.
- Hai nu te mai văita atât, vrei nu vrei voi sta cu voi.
- Amm... ok nu vreţi seara să mergem la o super petrecere? a propus Kiara entuziasmată.
- De ce nu, poate îmi fac mai mulţi prieteni.
- Da ce eu nu-ți ajung? mă întrerupe Gloria.
- Tu îmi eşti ca o soră.
- Aww... ce drăguţ. STAŢI nu am cu ce să mă îmbrac!
- Oh hai măi, mergem la o petrecere nu la o nuntă! spune Kiara râzând puțin.
Am început să ne pregătim eu mi-am luat ceva lejer pe când Gloria şi-a târâit garderoba după ea. Am ieşit toate trei şi ne-am luat după Kiara până la casa unde se ţinea petrecerea. Era o mulțime de lume mai ceva ca la reducerile de Black Friday. Nu ştiam pe nimeni dar am ajuns la un grup de vreo 8 persoane printre care era şi acel “Făt Frumos’’ peste care am dat azi. Mă aşez unde este loc liber şi o fată propune să jucăm adevăr sau provocare.
- Am uitat să îţi spun ea este Jennifer Ford cea mai populară fată din universitate una încăpăţânată, încrezută, îngâmfată şi plină de ea. Ah, şi e fosta lui Kriss. a şuşotit Kiara.
- Dar nu e un joc pentru copii? spun eu un pic confuză
- Nu, dacă ştii cum să joci corect! mi-a reproşat Jennifer.
– Hai să începem cu tine… cum te numeşti?
- Cora, Cora Williams.
- Bine Cora, adevăr sau provocare?
- Adevăr.
-Unde a fost prima dată când ai făcut dragoste?
- Aleg provocare.
- Bine atunci, sărutăl pe Kriss!
El sa ridicat şi sa îndreptat spre mine, se uita la mine în ochi și a dat sa mă sărute dar eu l-am întrerupt...
- Eu nu mai joc! şi am ieşit din cameră.
Am mers în grădină şi din urma mea a venit Kriss ma prins de talie şi a spus cu o voce caldă care mă topea.
- Cred că îmi datorezi o provocare…• Continuarea vă va uimi pe toţi.
La media este Cora, Gloria şi Kiara.
CITEȘTI
Viata Unei Adolescente
Novela JuvenilViața unei Adolescente - povestea Corei Williams și a vieții ei plină de aventură, dezamăgire, prieteni și dragoste. Destul de banală descrierea însă dacă doriți să aflați ce se întîmplă cu viața adolescentei noastre trebuie să citiți și sper să vă...