Capitolul 7

94 8 0
                                    

   *Cred că îmi datorezi o provocare*

- Iar eu cred că ai încurcat persoana. Ştiu că sunt bună dar nu mă compara cu Jennifer.
M-am întors cu spatele la el plecând spre cămin. El mă striga dar mă făceam că nu îl aud. Am ajuns în cameră mi-am făcut un duş, m-am schimbat şi am hotărât să aştept fetele. În timp ce le aşteptam mă gândeam la toate cele petrecute azi. Într-un final au ajuns şi ele şi m-au luat la întrebări.
- După ce ai ieşit tu a ieşit şi Kriss după tine nu cumva aţi fost împreună?
- Într-un fel. A venit după provocare, dar a rămas fără ea. i-am întors spatele şi am plecat.
- Şi el?
- El mă striga dar eu nu atrăgeam atenţia.
- Uh l-ai făcut. au zâmbit fetele
- Asta şi am vrut.
- Auzi dar ţie îți place de el? mă întreabă Kiara
- Iubirea e o pierdere de timp. îi răspund eu indiferentă
- Asta crezi acum. îmi reproșa Gloria
- Posibil…
- Nu pot să cred chiar îţi place de Kriss! au zis ambele odată.
- Nu am spus asta!
- Nu, dar se vede. îmi spune Gloria zâmbind.
- Ok prea multe pentru azi,mâine avem cursuri așa că la culcare.
- Bine dar discuţia nu se încheie aici. intervine Kiara
- Da da da.
Ne-am pregătit pentru ziua de mâine şi ne-am culcat. Abia dacă am închis un ochi dar într-un moment fără să-mi dau seama am adormit cu toate gândurile ce mă copleşeau. Dimineața m-am trezit din cauza alarmei ce suna intruna. Mi-am făcut ghiozdanul şi am trezit fetele. Ne-am îmbrăcat şi am pornit la drum. Am intrat în colegiu şi ne-am pus toate trei într-un colţ din hol. Iar dintr-un grup de lângă noi se auzea că, Kriss a făcut o prostie aseara. Şi am întrebat dacă ele ştiu despre ceea ce sa întâmplat.
- Nu cred că vrei să ştii. mi-a răspuns Kiara.
- Ba chiar vreau.
- Okey tu ai vrut-o! Se zice că noaptea asta a petrecut-o cu fosta lui.
Auzind toate astea, lacrimile au început să curgă pe obrajii mei şi am fugit la baie. Şi chiar după colţ am dat de persoana pe care nu vroiam să o văd în acel moment. El ma oprit sa uitat în ochii mei înlăcrimaţi şi ma luat în braţe.
- De ce ai făcut asta? am spus eu cu o voce tremurândă şi dândui pumni în piept.
- La ce te referi? mă întrebat el nedumerit.
- Știi foarte bine la ce mă refer! La aventurile tale din această noapte. Toată şcoala ştie deja de distracţia ta împreună cu Jennifer după petrecere.
- De unde aşa prostii? Nu aş face aşa ceva mai ales că am sentimente pentru altă persoană.
- Şi cine e acea persoană mă rog? ț-o!
Aceste cuvinte m-au făcut să uit
- Toate la timpul lor dulcea cât de cât de cele auzite. Mi-a dat o ultimă îmbrăţişare pentru că deja sunase la ore. Cu această îmbrăţişare a venit un bileţel:
   “Ne vedem la tribune la 15:00”
După ce am citit, m-am întors după el şi “dulceaţa” mi-a făcut din ochi. Am zâmbit şi am plecat la ore.

#staytunde💪🏻💫

Viata Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum