Capitolul 8

89 6 1
                                    

Nu puteam să mă gândesc la altceva decât ceea ce o să mă aștepte. Mă uităm la bilet din 5 în 5 minute. Mă gândeam dacă eu sunt acea persoană, "dar nu pot fi eu trebuie să-mi scot asta din minte". S-a sunat era 14:15 mă duc la dulapul meu, iar acolo mă aşteptau Kiara şi Gloria.
- Ce e cu tine eşti roşie ca bujorul. mă întreabă Gloria rânjind.
- Ce! Ba NU!
-Oh, ba da, hai spune cine-i norocosul? se bagă şi Kiara în discuție.
Şi le-am spus tot cum după ce am fugit am dat peste el după colţ, m-a strâns în braţe şi mi-a dat acest bileţel... Fetele l-au citit şi au sărit în sus de bucurie.
- Măi, măi, măi da ce-avem noi aici. Ciudată care a fugit de la petrecere. Oh și prietenele ei, Kiara şi Gloria nu? ne întrerupe Jennifer.
- Ce vrei Jennifer? spuse Kiara.
- Eu nimic... şi în plus nu cred că vrei să vorbeşti cu mine, mai ales după cele întâmplate anul trecut.
După Jennifer sa uitat la mine mi-a luat biletul din mână la citit şi mi-a reproşat.
- A şi "drăguţo" ai face bine să nu te apropii de Kriss, cu toţii ştiu că e al meu!
Eram gata să izbucnesc în lacrimi când cineva din spatele meu a dat cu pumnul în dulap.
- Fă paşi Jennifer, nimeni nu a spus că sunt proprietatea ta! se răsteşte Kriss la ea.
Jennifer şi-a luat clonele şi a plecat cu ruşinea după ea.
- Eşti bine, ţi-au făcut ceva? mă întreba Kriss îngrijorat.
- Sunt bine acum că eşti aici... spun eu cu o voce joasă şi roşie la faţă.
- Mă bucur să aud asta. A! şi mai ai jumătate de ora... se apropie de mine şi îmi şopteşte la ureche "Să te îmbraci frumos" şi pleacă.
- Mmmm cineva are întâlnire cu domnul popularitate.
- Nu ştiu ce sa zic, o întâlnire mă tem să nu fie ceva serios... dar atunci de ce mi-a zis să mă îmbrac frumos. spun eu cu o voce înceată.
- Mai lasă-mă, cât îl ştiu nici odată nu a mai invitat o fată la intalnire.
- Fie, haide nu mai am mult timp.
Ajungem în cameră şi au început sa mă întrebe în stânga și-n dreapta cu ce sa ma imbrac.
- Fetelor! strig eu.
- Gata, Gloria caută-mi adidaşii.
- Dar...
- Fără dar, Kiara pregăteşte elasticele vreau să-mi faci o coafură lejeră dar şi elegantă.
- Sa făcut șefa!
Merg spre garderobă şi îmi aleg o rochiţă copilăroasă dar care îmi definea talia perfect. Mă încalţ, iar Kiara îmi aranjează repede părul. Mai aveam 10 minute, le mulţumesc fetelor şi alerg spre tribune nu vroiam să întârzii. În îndepărtare îl vedeam pe Kriss cu un buchet de trandafiri în mână.
- Bună prinţesă arăţi minunat! mă complimenteaza Kriss.
- Mersi, nici tu nu arăţi rău! spun eu chicotind.
- Eşti gata?
- Pentru ce?
- Pentru o surpriză.
După îmi oferă buchetul şi mă leagă la ochi.
- Doar nu vrei...
- Aşa părere ai tu despre mine. Ai încredere!
După mă conduce la maşină şi mă ajută să urc ca să nu mă lovesc. A urcat şi el în maşină şi am plecat la drum am mers undeva 10 minute. Pe drum întrebam încontinuu:
- Când ajungem? Mai avem mult? Pot să-mi dau bandana jos? Dar unde mergem?
- Te rog ai puţină răbdare, mai avem puţin şi o să vezi când ajungem.
După câteva minute aud maşina oprindu-se.
- Am ajuns? întreb eu curioasă.
- Da, acum da!
Îmi dă bandana jos şi am rămas plăcut surprinsă. La câțiva metri era un mic pavilion lângă lac, foarte frumos aranjat, cu o pătură pe jos şi cu un coș plin cu bunătăți. Mă conduce şi ne aşezăm.
- Poftă bună! îmi spune el.
- Când ai avut timp să faci toate astea?
- Sunt plin de surprize!
Am povestit, am râs, a fost minunat.
- Auzi, dar de ce mi-ai spus să mă îmbrac frumos?
- Asta face parte din al doilea punct din planul meu. spune el râzând.
- O altă surpriză?
- Desigur!
Mă ajută să mă ridic şi am plecat la maşină...

• Rămâneți cu noi sa vedeți
ce seintimpla in continuare!

Viata Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum