Με τον όρο "Late bloomer" εννοούμε κάποιον που είναι θεωρητικά "πιο πίσω" απ'τους συνομήλικους του. Συνήθως το λέμε γι'αυτούς που έχουν περάσει τα 30 και ακόμα ζουν με τους γονείς τους ή δεν έχουν βρει δικιά τους δουλειά. Παρόλα αυτά το χρησιμοποιούμε και για τους πιο νεαρούς.
Εγώ προσωπικά είμαι late bloomer, κι άλλοι τόσοι συνομήλικοί μου. Θεωρητικά μιλώντας πάντα, στην πράξη ίσως φαίνεται και φυσιολογικό.
Πως ξέρουμε λοιπόν ότι κάποιος είναι late bloomer;
-
-
-
1) Δεν πίνεις κάποιο αλκοολούχο ποτό. Ούτε καν κρασί.Είσαι ένας τελείως παρθένος οργανισμός. Ενώ οι άλλοι σε λένε "φλώρο" και "μπέμπη" επειδή ακόμα δεν "μεγάλωσες" εσύ πιστεύεις πως όσο "ενήλικο" κι αν φαίνεται το αλκοόλ εσύ θα προστατευτείς από τυχόν στομαχικές διαταραχές.
Στα μάτια των περισσότερων, το αλκοόλ και το τσιγάρο είναι δείγμα ενηλικίωσης. Οπότε όταν περνάς από κάποιο Λύκειο ή και γυμνάσιο βλέπεις εφήβους με συμπεριφορά ενηλίκων.
-
-
-
-2) Δεν καπνίζειςΌπως προανέφερα, το αλκοόλ και το τσιγάρο είναι δείγμα ενηλικίωσης στους εφήβους. Κι ύστερα γινόμαστε εμείς οι late bloomers που δηλαδή αργούμε να ανθίσουμε. Θα επιτρέψουμε στον εαυτό μας να ανθίσει μόνο αν ξεκινήσουμε να πίνουμε μπύρες, ουίσκι και βότκα και καπνίσουμε χόρτο ή κάνουμε χρήση ηρωίνης. Αυτόματα θα αποκτήσουμε πνεύμα ενήλικου, έτσι μαγικά!
-
-
-
-3) Δεν είσαι σε σχέσηΠου σημαίνει πως είσαι και single. Άρα δεν έχεις κάνει και σεξ. Τι; Έτσι πιστεύει πλέον η πλειοψηφία. Πως όταν έχεις σχέση πρέπει όπως και δήποτε να κάνετε σεξ, μπορεί και παιδί αν δε πάρετε προφυλάξεις.
Έτσι είναι πλέον, παιδιά. Δεν είμαστε πια άνθρωποι αλλά ζώα! Γίναμε σαν τα σκυλιά που οπότε θέλουν κάνουν σεξ με σκοπό την τεκνοποίηση κι όχι τον έρωτα ή την ευχαρίστηση.
Δεν υπάρχει πια έρωτας. Μόνο π***μα. Δεν είσαι late bloomer όταν έχεις σχέση, κάνεις σεξ και παιδιά από πάνω! Είσαι κανονικός πια! Ενηλικιώθηκες! Δεν έχει σημασία που είσαι ακόμα 15 χρονών! Εσύ παιδί μου έχεις πνεύμα ενήλικα! Περίμενε όμως μέχρι τα 18 και τότε θα είσαι επίσημα ενήλικας σύμφωνα με τον νόμο...
Αα και που'σαι; Άμα είσαι 11,12 μπορεί και 13 χρονών, κι έχεις "σχέση" δε πειράζει που βιάζεσαι να μεγαλώσεις! Έχεις πνεύμα ενήλικα το είπαμε αυτό. Και βέβαια μπορείς να έχεις σχέση μαζί του, άμα είναι γλυκούλης ή γλυκούλα. Γιατί μόνο η εμφάνιση μετράει!
YOU ARE READING
~Random Stuff~
RandomΆκυρες σκέψεις που μου'ρχονται μες την μέρα και τις καταγράφω. Δεν είναι ημερολόγιο, διότι θα μπορούσαν να είναι σκέψεις όλων κι όχι αποκλειστικά δικές μου. Γράφω κι άλλα πράγματα άσχετα, αλλά μια στο τόσο.