Οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσαμε με όμορφα παιδικά. Μάλλον... Κινούμενα σχέδια. Για παράδειγμα την Disney. Εγώ προσωπικά έχω πολλές αγαπημένες μου ταινίες της Disney αλλά και της Pixar που τις βλέπω μέχρι και σήμερα. Και δε με νοιάζει αν με λένε μωρό επειδή βλέπω "παιδικά".
Πόσοι θυμάστε το Alter; Ώρες ολόκληρες περνούσα μπροστά απ'την τηλεόραση κι έβλεπα ζουζούνια. Και διάφορα άλλα παιδικά που τώρα δε μου'ρχονται.
Το πιο γνωστό απ'τα ζουζούνια είναι τα παπάκια. Που το έπαιζαν σε κάθε παιδικό πάρτι. Νομίζω παίζουν ακόμα ζουζούνια, αλλά δεν είμαι σίγουρη.
Αχ... Αγνές εποχές, δε νομίζετε; Νομίζω τα παιδιά των 90's και των πρώτων 00's καταλαβαίνουν τι λέω
Όμως έχω παρατηρήσει εδώ και πολύ καιρό πως η τηλεόραση έχει βγάλει τα παιδικά που βλέπαμε την δεκαετία του 2000. Και σοβαρολογώ. Ήταν διαμάντια. Και έχει βγάλει κάτι καινούργια που είναι... Για παιδιά ενός έτους μέχρι 6 χρονών. Μέχρι και στο Nickelodeon έχω ψάξει να δω αν έχει μείνει τίποτα καλό. Και δεν έχουν μείνει παρά μόνο τα πολύ πολύ κοριτσίστικα και τα πολύ πολύ αγορίστηκα. Δηλαδή μέχρι κι εκεί δεν κράτησαν τίποτα!
Μόνο ο Μπομπ Σφουγγαράκης έχει μείνει. Και δε λέω. Έχει πλάκα ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης. Αλλά που είναι το Avatar; Που είναι το Fanboy and Chum Chum; Που είναι τα Rugrats; Τι απέγιναν τα χελονονιτζάκια; Εννοώ τα πρώτα πρώτα χελονονιτζάκια. Όχι αυτά που βγάλανε σήμερα και χαλάσανε την όλη αξία της σειράς!
Με λίγα λόγια εννοώ πως στα κανάλια που βλέπαμε τα γνωστά αθώα κινούμενα σχέδια που και μεγάλοι τα έβλεπαν άνετα, βγάλανε κάτι... Βλακώδεις με χωρίς καθόλου σπουδαίο σενάριο. Έτσι για να σαπίσει το μυαλό των μικρών παιδιών! Δηλαδή το παιδί το 4χρονο που θα δει Rabbits, με κουνέλια που φωνάζουν και τρέχουν πέρα δώθε, τι θα αποκομίσει; Ή ακόμα χειρότερα αν δει Πέππα. Τι θα αποκομίσει από ένα γουρούνι που μιλάει και φέρεται ακριβώς όπως ένα παιδί της ηλικίας του; Τίποτα δε θα κρατήσει. Απλά έτσι για να περάσει η ώρα του, μέχρι να ξεκινήσουν οι ειδήσεις.
Θα μου πεις: "πως είναι βλακώδεις αφού είναι για μικρά παιδάκια" Είναι πολλά όμως. Πάνω από είκοσι! Πιο παλιά η τηλεόραση αν ήταν να παίξει ένα παιδικό τόσο βλακώδες όσο η Πέππα θα το έπαιζε μια φορά. Τα υπόλοιπα που κυριαρχούσαν ήταν τα διαμάντια. Σήμερα το έτος 2019 παίζονται μηδέν διαμάντια και εκατό ανούσια παιδικά.
Από την μια σκέφτομαι πως είναι λόγω έλλειψης χρημάτων. Θέλω να πω, ότι στους καιρούς που βρισκόμαστε δεν υπάρχουν χρήματα για να ξοδεύτουν σε μια δύσκολη μεταγλώττιση που απαιτεί να ξέρεις πολύ καλά την γλώσσα, και γι'αυτό να υπάρχουν τόσα πολλά μπεμπέ παιδικά. Που ας πούμε είναι πιο απλά με πιο απλό λεξιλόγιο. Κι ίσως γι'αυτό να μην μεταγλωττίζονται πια τα άνιμε.
Άντε πες πάει στο καλό αυτό. Όμως γιατί να βγάλουν από το Star και το Nickelodeon τα διαμάντια που βλέπαμε; Είναι δηλαδή τόσα λίγα τα χρήματα που υπάρχουν ώστε να γίνει μια δύσκολη μεταγλώττιση, και να αρχίσουν να προβάλλουν μόνο τα μωρουδίστηκα;
Ας συγκρίνουμε τα δύο κινούμενα σχέδια. Υπάρχει κάτι που δεν το βλέπω να υπάρχει σήμερα.
Χμ... Μια μαγεία θα έλεγα εγώ.
Τι έλεγα στην αρχή; Αγνές καλές εποχές...
ESTÁS LEYENDO
~Random Stuff~
De TodoΆκυρες σκέψεις που μου'ρχονται μες την μέρα και τις καταγράφω. Δεν είναι ημερολόγιο, διότι θα μπορούσαν να είναι σκέψεις όλων κι όχι αποκλειστικά δικές μου. Γράφω κι άλλα πράγματα άσχετα, αλλά μια στο τόσο.