3. Az Abszol út

68 3 2
                                    

     Nem kellet annyira sokat utaznunk, mert eleve közel volt London, ahol az Abszol út volt. Út közben még megkérdeztem Hagridtól, hogy amúgy Londonon belül hova megyünk, és mint kiderült egy Foltozott Üst nevű helyre. Mikor megérkeztünk Hagrid bement egy kívülről kocsmának tűnő helyre, én pedig habozás nélkül követtem. Belülről a hely pont úgy nézett ki, mint egy átlagos, ilyen italozgató/kocsma csak az emberek furcsa öltözéke volt szokatlan.

-Heló Hagrid a szokásost? - kérdezte a szerintem csapos (mivel a bárpult mögött állt nem volt olyan nehéz kitalálni).

-Köszönöm, szerintem elfogadom az italt - majd felém nézett - addig is elmondhatom még azt, amit tudnod kell a Roxfortról.

Hagrid egy sarokban lévő asztalhoz vezetett, és mikor leültünk én elkezdtem bombázni őt a kérdéseimmel.

-Oké, mi az, amit érdemes tudnom a varázsvilágról és a Roxfortról, hogy ne tűnjek teljesen amatőrnek és idiótának?

-Vártam már ezt a kérdést. Tehát, a varázsvilágról annyit, hogy a varázstalan embereket mugliknak nevezzük. Továbbá a varázslóknak is több fajtája van, vannak az aranyvérűek, akiknek a szüleik mind varázslók/boszorkányok, a félvérűek, akiknek egyik szülője varázsló/boszorkány a másik meg mugli, és a varázstalan származásúak, akiknek mindegyik szülője mugli.

-Tehát én az utóbbi kategóriába tartozom. És...van valami hátránya, hogy mindkét szülőm mugli?

-Figyelj Tiffany. A lényeg, hogy legyél büszke arra, aki vagy. Az egyik legnagyobb boszorkány is mugli származású volt. Jelenleg ő a Mágiaügyi Minisztérium feje.

Tudtam már mi a Mágiaügyi Minisztérium a szüleimnek említette meg, mikor még otthon voltam (nehogy azt higgyétek, hogy hallgatództam a szobámból, az milyen lenne már nemdebár?). A Mágiaügyi Minisztérium a varázslótársadalom hatalmi központja. Szóval onnan irányítják azt, hogy mindenhol rend legyen a varázslóvilágban és hogy a muglik előtt ne fedjék fel magukat.

-Tényleg? És hogy hívják azt a boszorkányt? - kérdeztem Hagridtól visszatérve beszélgetésünkhöz.

- Hermione Granger. Na de haladjunk. Ha már legnagyobb boszorkányokról és varázslókról esett szó, az előző igazgatója az iskolának Dumbledore, Albus Dumbledore volt a neve. Egy igazi hős... Továbbá ugye a varázslóvilág leghíresebb varázslója Harry Potter, de szerintem majd a vonaton a többiek kioktatnak, én nem szeretnék semmi haszontalanságot elmondani. Szerintem akkor induljunk is tovább – fejezte be Hagrid hirtelen a beszélést és Foltozott Üst hátsó ajtajához vette az utat.

Mikor mindketten kiléptünk rajta egy konkrét téglával falazott zsákutcába botlottunk. Hagrid nem tétovázott és odalépett a falhoz, előhúzta az esernyőjét majd néhány követ megérintett vele. Erre a kövek se szó, se beszéd elkezdtek egy kapu formát létrehozni magukból. Mármint, komolyan egy nagy téglakapu épült belőle. Én meg csak álltam tátott szájjal, hogy mégis a fészkes fene történik.

-Tiffany nem vagy te hal, csukd be a szád, vedd elő a leveledet és gyere – szólt Hagrid.

Nem tudtam miért kell elővenni a levelet, de mivel mindig a zsebemben volt annyira féltettem így seperc alatt nálam volt.

-Oké, állítólag kaptál egy lapot, amin a szükséges felszerelés van.

-Tudom már olvastam, többször, egymás után, minden nap.

-Kérlek, olvasd fel hangosan – kérte Hagrid.

ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Egyenruha: Az első évben a következő ruhadarabok szükségesek:
1. Három rend egyszerű munkatalár (fekete);
2. Egyszerű hegyes süveg (fekete) mindennapi használatra;
3. Egy pár munkavédelmi kesztyű (sárkánybőr vagy hasonló);
4. Egy téli köpönyeg (fekete, ezüstcsattal)
A tanuló minden ruhadarabján köteles feltüntetni a nevét!
Tankönyvek: Minden tanulónak saját példánnyal kell rendelkeznie a következő művekből:

A Varázslat Árnyai (HP fanfiction) [Átírás Alatt]Where stories live. Discover now