A sokktól és szomorúságtól észre sem vettük, hogy közben a tanári asztaltól felállt az egyik varázsló, aki középen ült, és megszólalt.
-Üdvözlöm a diákokat és tanártársaimat ebben az újabb tanévben. Az elsősöknek bemutatkozva Amadeus Adamant vagyok, de nektek elég Adamant professzor. Na, de nem szeretem az időt húzni - itt megállt a mondatban, majd tapsolt kettőt - Kezdődjön a vacsora.
Ekkor mindegyik asztalnál minden fajta finomabbnál, finomabb ételek jelentek meg. A különféle levesektől a finomabbnál finomabb sültek voltak tökéletesen elhelyezve mindegyik asztalon. Ránéztem Kiarára, aki már nyúlt is egy csirkecombért.
-Ezt, hogy? - előzött meg a kérdésben Elektra.
-Nem tudom, de ne hagyjátok ki a világ legfinomabb ingyen kajáját – mondta, majd felém nyújtott egy szelet pizzát én pedig megvontam a vállam és elfogadtam.
Tényleg egyébként mindenféle kaja volt az asztalon. A borsófőzeléktől kezdve a sertésszeletig minden volt. Ekkor átpillantottam a Hugrabugos asztalhoz és szememmel Alicet kerestem. Rögtön kiszúrtam ahogy másokkal próbál beszélni, de rengetegszer pillantott felénk, amitől a szívem egyre jobban összeszorult. Nem bírtam elképzelni, hogy milyen lehet most ez neki. Annyira szívesen odaszaladtam volna hozzá és megöleltem volna őt. Hát nem tudtam, mert a világ legundokabb embere kötött belém. Aki úgy tűnik kinézett magának, hogy ma engem próbáljon piszkálni. A kulcsszó a próbálni, nem adok sok esélyt annak, hogy ez sikerülne.
-Mi van kicsi Tiffany? Megbántotta a hercegnőt, hogy megfosztották a kis barinőjétől? - próbált gúnyolódni Alex mire én ránéztem azzal a "ezzel csak magad alatt ásod a gödröt koma" tekintettel, és megpróbáltam minden visszabeszélő erőmet bevetni.
-Mi van Alex? Bánt, hogy nekem vannak barátaim? Tudod, megpróbálhatnál te is szerezni... ja de tényleg, neked nem menne. Tudod miért nem? Mert SENKI nem kíváncsi rád és a bunkó modorodra. A szánalombarátok nem igazi barátok – majd visszafordultam a barátaim felé és a szemem sarkából néztem, ahogy elvörösödik és próbál a többiekkel nevetni... saját magán. Hát, mindenkinek más kártyák jutnak.
-Na, de gyerekek. Nem kéne így bántani a másikat. Legalább ne ugyan abban a házban lévő diákot – bukkant elő a padlóból egy szellem és mögém repült.
-Jó napot Sir Nicholas. Hogy tetszik lenni? - üdvözölte Albus (Kiara tesója) a szellemet.
-Jé, ő a Griffendél kísértete? Nekem azt mondták, hogy a neve Félig Fej Nélküli Nick – szólalt meg egy elsős fiú, akit azt hiszem Leo-nak hívtak.
-Jobban szeretem, ha Sir Nicolasnak hívnak.
-Miért Félig Fej Nélküli? És ha az a válasz, amit gondolok, akkor örülnék, ha nem demonstrálná – kérdeztem hangosan.
-Igen, azért Félig Fej Nélküli, mert a feje csak félig kapcsolódott a nyakához mikor meghalt – mondta Elektra.
-Ezt sikerült egészen kulturáltan megfogalmazni kishölgy. Mi lenne a neve?
-Elektra Nyx Trembley. Ez itt Kiara Potter – itt kiarára mutatott – Ez pedig Tiffany Brown.
Ezzel Félig Fej Nélküli Nick felém fordult, majd egyenesen a szemembe nézett. Hogy az igazságot mondjam kicsit beparáztam, nem nagyon értettem miért kell bámulni engem. Már azon kezdetem gondolkodni, hogy vajon a hajam mennyire kócos mikor végre megszólalt Félig Fej Nélküli Nick.
-Tehát te lennél Tiffany.
Elektra és Kiara felé fordultam, akik nyugodtam ették tovább a kaját, és ahogy elnéztem mindenki evett és csak én foglalkoztam a ház szellemével.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Varázslat Árnyai (HP fanfiction) [Átírás Alatt]
Fiksi PenggemarA 11 éves Tiffany Brown egy átlagos napon egy titokzatos levelet kap egy varázsló iskolába való felvételre. Tiffany és szülei semmibe veszik a levelet, nem gondolják komolynak. Ám nem sokkal később egy érdekes látogató érkezik a házhoz, így egész é...