Őszintén...A japán lány középiskolai egyenruhák a legrosszabbak. Már mint, van téli-nyári egyenruha, de azért a téli még mindig egy rohadt miniszoknya. És aki esetleg eddig nem szibériában élt, annak esetleg, de csak esetleg le fagy a lába. Valamint a térdzoknik sem a jólbéleltségükről híresek. Így télen, iskolába járni japánba, szívás. Így szenvedted fel magadra az egyenruhát, kora reggel hogy elindulj a pokolba. Magadat kapátba bugyoláltad, sállal és sapkával, és mint egy csirke akinek csak a lába van kint a tojásból felvetted a táskádat és a cipődet, majd elkezdtél sétálni a végzeted felé. A januári hidegek, nem a puhányságról híresek, ha nem arról, hogy haver öt perc alatt megfázol. És még hátra van a csodás február, amiről inkább ne is beszéljünk. Nem mintha... Annyira várnád a tavaszt. Ugyan is a tavasz azt jelenti számodra, hogy vége a középiskolás éveidnek. Ami őszintén nem olyan rossz hír, de ezzel azt is jelenti, hogy fel kell nőnöd, egyetemre menni, vagy munkát vállani... Lényeg hogy ki kell lépni a nagy betűs Életbe, ami sose könnyű. Itt az idő, az utolsó két hónaphoz, a Karasuno Középiskolában. Egyesek azt mondják, a középiskola életük legjobb évei voltak. Mások pedig erősen az ellenkezőjét. Nem hiába született meg "Middle School, the worst year of my life" című film, ami bár még alsóközépről ír... Igen beszédes címmel rendelkezik. De az tagathatatlan, hogy a kamaszkorunk, amit az iskolában rohadva töltünk el, teli van mélypontokkal. Mindannyiunknak voltak nehéz időszakjai. De elég erősek vagyunk, hogy felálljunk, és újrakezdjük a dolgokat. Vagy ha még sem, valaki ott lesz hogy kihúzzon minket a gödörből. Valahogy valaki. Van amikor már éppen kimásztunk belőle, és van amikor éppen a legmélyebbre süllyedünk az élet sötét gödrébe. A legtöbb öngyilkosság egyatalán nem véletlenül ebben a korosztályban történik. A hormonok, a félig felnőtt félig gyerek dolog és... a többi ember. De erről az egész dologról... Középiskola, felnőtté válás, kamaszkor és a többi... Mindenki máshogy érez. De egy biztos.
Mindannyian kívántunk már, egy őrangyalért. Hogy valaki mentsen meg. Akárki. Akárki?* * *
Hát, ehhez is elérkeztünk uwu
A meglepi könyv, amit még decemberben ígértem, végre itt van yeeyyy👏👏👏Gondolom most mindenki annyira örül lol
#iróniaaköbönNem tudom hogy éreztek a könyv iránt, de igyekszem szezonálisan tartani hihi ><
Előre is bocsi azoknak akik majd nyáron olvassák el...❤Azért remélem adtok majd ennek a könyvnek egy esélyt, annak ellenére hogy a prológusnak semmi értelme nem volt😂😂
Tsók,
Rei💕
YOU ARE READING
w i n g s [Suga x Reader] [✔]
FanfictionEgy tél. Egy tél mindent meg tud változtatni. Mindannyiunknak voltak nehéz időszakjai. De elég erősek vagyunk, hogy felálljunk, és újrakezdjük a dolgokat. Vagy ha úgy tűnik a remény végleg elveszett, valaki ott lesz hogy kihúzzon minket a gödörből...