6🌥

768 86 46
                                    

Boldogan sétáltál ki az utolsó órádról, hiszen Suga annak örömére hogy túlélted a pályaválasztást, elhívott egy cuki kávézóba hogy kérj egy [Kedvenc Forró italt].
- Waaa, olyan jó érzés hogy vége van a pokolnak - huppantál le az egyik kényelmes fotelbe.
- Igen, vége szenvedéseidnek - bólogatott Koushi, és leült veled szemben.
- Mára vége van annak hogy mindenki elvárja hogy felnőjek - dőltél hátra fejedet a falnak támasztva.
- Nos, ki mondta hogy meg kell felelni nekik? - kérdezett vissza - Egy fehér forrócsokit és egy [Kedvenc Forró italt] kérnénk, köszönöm - adta le gyorsan a rendelést amikor odajött a pincér.
- Hát senki... De mindenki is egyszerre - válaszoltál, mikor végre elment a pincér.
- Szépen megfogalmaztad - csóválta meg a fejét.
- Tudom - mosolyodtál el savanyúan.
- De tudod, a legjobb dolog az ilyen 'senki de egyben mindenki' dologban az hogy... Senki sem mondja konkrétan. Már mint, lehet hogy mondják hogy 'Ne legyél gyerekes' vagy 'Nőj fel' de igazából ez egy olyan dolog ami rajtad és csak rajtad múlik. Ez a szép benne - biccentett, majd megköszönte amikor kihozták az italokat. Te a poharat  meg kézmelegítő funkcióba helyezted át, amíg az ital nem iható hőmérsékletű.
- Persze csak... - néztél körbe kínosan, remélve hogy a szavak a nyelvedre akadnak.
- Csak? Nem hiszem hogy bárkinek is tartozol azzal hogy felnősz. A felnőtté válás nem arról szól hogy nem nézel többet rajzfilmet, vagy nem alszol többet plüssel. Ez ennél sokkal bonyulultabb. Persze, el fog jönni a pillanat amikor rájössz hogy fenébe, felnőttem. De akkor és ott fogod megérteni hogy mi is az igazi definíciója a felnőttnek. És lehet hogy x év múlva másoknak már gyereke van van, házasok, vagy van háza... És? Akkor mi van? Nem leszel éretlen, vagy kevésbé felnőtt. Mindannyian különbözünk. Más a genetikánk, életcéljaink, és környezetünk. Miért is kéne neked ugyanabban a korban ugyanazt csinálni amikor teljesen más vagy? És ha valaki egy programot gyerekesnek nevez amire el szeretnél menni? Az élet rövid ahhoz hogy olyan dolgokat csinálj amit nem szeretsz. Ha téged ez érdekel, és ez tesz boldoggá, akkor automatikusan nem tartozol magyarázattal miért csinálod. Mert lehet hogy vannak emberek akik azt hogy valaki boldog lesz attól hogy adnak neki valamilyen édességet gyerekesnek nevezik, de legalább az illető tud örülni a kis dolgoknak. Ami az illetőt hálássá teszi, ezzel pedig egy jobb ember lesz. Szóval mi is a baj? - mosolygott rád kedvesen.
- Köszönöm Suga. Te vagy a legjobb őrangyal - néztél rá hálásan, és elkezdted lassan kortyolgatni a pohár tartalmát.
- Hát, csak szeretném. De tulajdonképpen nem sokáig leszek itt. Márciusban le jár a letöltendő időm a földön - sóhajtott egy nagyot.
- Mi-mi? - motyogtad halkan, hiszen csak ennyire jutott.
- Az időm véges [T/N]-san. Nem sokára vége lesz ennek. De mindig vigyázni fogok rád fenntről - azzal felállt, és átült melléd majd magához szorított.
- Miért? - kérdezted rekedtes hangon.
- Tulajdonképpen, ez a hely az igazi mennyország. Mert itt melletted vagyok. És őrangyalként ez nekem... tökéletes - simogatta közben a hátad.
- De... - próbáltál bármilyen kifogással előjönni, de csak a sírás kerülgetett. A tudat hogy Suga nem lesz ott, hogy vigyázzon rád, nagyon ijesztő volt.

- Néha... - kezdte el, te pedig a vállába a fúrtad a fejed.
- Jobb a dolgokat elengedni - fejezted be és te js szorosan átölelted.
- Látod? És amúgy is. Ha téged a pokolba küldenek elintézem hogy bukott angyal legyek és melletted fogok csücsülni - vigyorodott rád, mire elnevetted magad.
- Komolyan? - azzal megtörölted a szemed.
- 100%-ig biztosíthatlak - és meg jobban magához szorított.
- Rendben van. #pokolgang - tetted hozzá és a vállába fúrtad a fejed, ő pedig elröhögte magát.
- Amúgy...[T/N]-chan... - szólított meg miközben a saját forró csokiját kevergette.
- Hm? - válaszoltál várva a mondat folytatására.
- Ez nekem 110%-ig tilos lenne, és meg fogom kapni ezért a magamét de...
- De?
- Akarsz repülni?

T o      b e       c o n t i n u e d 

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

T o      b e       c o n t i n u e d  .  .  .











This episode makes zero sense qwq
I'm sorry💕

w i n g s [Suga x Reader] [✔]Onde histórias criam vida. Descubra agora