Hatırladım kadariyla Anaokuluna yazdırılan bir çocuk var ağlıyor korkuyor ve cok sıkılıyor ailesinden ayiriyorlar çünkü, ilk gün annem beni bırakırken ağlamaya başladım daha hemen biraz sonra babaannem geliyor benle ilgileniyor bu 1 hafta kadar sürdü okula alışmak iki bayan Öğretmenimiz var konya Şeker ilkokulunda ayrıca burdaki çocukların çok şeker olduğunu animsiyorum hatta mutlu olmaya bile baslamistim oyuncaklar la oynamaya başlayınca ve erkek çocuklar çok tatlı benim hoşuma gidiyor o yıllarda bile bu şekilde olmak 12 yaşlarına vardığımda anımsayacak, güzel şeyler hissetmemi ta o zamanlar daha doğuştan gay duygular yaşadığımı anlamışım, sonra oyun oynuyoruz sınıfta 40 ka yakın çocuk ve sınıf imiz çok büyük ve geniş arada bazı erkeklerin daha doğrusu çocukların beni öptü günü hatırlıyorum yanaklarimdan tabiki okula alışmış hatta büyük bir mutluluk olmuştu benim için arkadaslarla kaynasmistik ve ortam öğretmenlerimizin sayesinde çok huzurluydu 2 bayan öğretmenimiz bizlere ilgi ve alakayi eksik etmiyor ve bizleri severek eğitiyorlardi.
Bir ayı geçmişti artık rahat ve huzurla okuluma gidiyordum herkes çok mutlu ve yaşam doluydu sabahları erkenden kalkmak okula gitmek için can atiyordum öğretmenlerimiz geliyor sınıfa Günaydın çocuklar demeleri hala aklımda sevgi ile suluyorlar di bizleri, ikinci teneffüs den sonra kahvaltı bir harika oluyordu her aile sırayla okula sıcak süt ve börek poğaça getiriyor lardi bizde o getiren ailenin çocuğuna teşekkür edip bazen kaynasiyorduk Okul zili çalmisti hepimiz hazırlanıyor duk genelde sevdiğimiz arkadaşları arada öpüyorduk vedalasirken yanaktan ama o gün beni biri öpmüştü hemde dudaklarimdan daha önce hiç böyle bir şey yasamamistim ama görüyordum ara sıra sınıfta tenefuslerde veya okul çıkışı herkes vedalasiyordu o ana kadar içimde ki hoslanma duygusu açığa çıkmıştı çünkü önceleri sadece hissediyordum bende ki bu duyguların ne olduğunu tam bilmeden beni öpen çocuk daha sınıftaki favorilerim arasındaydı birlikte çok vakit geciyorduk kendine güveni beni ona çekiyordu tekrar geldi yanıma ve dudaklarim a ufak bir öpücük kondurdu ben içimdeki mutluluğu n zirvesinde yaşıyorum tabiki onun da gözleri ışıl ışıl olmuştu gulmustuk ve kalabalığın arasından sınıftan çıktık bizleri bekleyen ailelerimize doğru...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir escinselin dunyası;duygusal gay!
Teen Fiction~ Dikkat ~ hikaye bir eşcinselin hayatını anlatıyor ilgi alanınıza girmiyorsa kesinlikle okumayın + 18 cinsel içerikli ve sex sahneleri içerebilir. (joulysevgi~yuppyask) bu sevginin bir markasıdır