Evt daha çok içime kapanık fazla konusmayan ve korku endişe; içimde kopan fırtınalar beni boguyordu.
Artık is hayatına başlamıştım ama bu hislerimin değişmesine engel değildi korku içinde buyuyordum düşüncelerim beni urkutuyor ve her günüm sevgi yi paylaşacak ve yaşatacak ruh eşimi aramakta geçiyordu, babam Asabi ve katı yürekli bir imam hatip mezunu,günlerini çocuklarının geçimine adamış çalışkan azimli bir baba yüreğinde sevgiden eser yok ilgi de fakat para kazanmak onun en iyi yaptığı iş, Annem ise ev hanımı daha çok ev işleri ve çocuklarına bakmakla yükümlü günün her saatini ailesine adayan bir Anne yüreği sevgi dolu fakat hayat şartları ve 3 çocuk onu sıkıyor sanırım çok sinirli ve katı olabiliyor bazen ablam ve bir de erkek kardeşim var benden 2 yaş küçük Bahçeli iki katlı bir Konakta yaşıyoruz.
Sabah erkenden kalkiyorum kafeterya ya gidiyorum sabah kahvaltısı için müşteriler geliyor, ben imalat ta çalışıyorum pasta ve poğaça türü ürünler çıkıyor burada, temizlik bulasik vs işler yapıyorum ilk zaman iki tane kalfa ve 1 Usta (amcam) tabiki birde ben sabahları hamur yoğrulmuş oluyor genelde onlara şekil vererek çeşitli kuru pastalar yapıyoruz.
Ortaokul arkadaşım hasan la çok yakiniz bazen onunla sohbet etmek için hediyelik eşya satılan işyerine gidiyorum bazen de o benim yanıma geliyor çok iyi arkadaşız kankim yani, akşam olunca birlikte vakit geciriyoruz çok sıcak kanlı biri tek arkadaşım o artık bide is arkadaşları var günler geçiyor ben işi ogrenmeye başlıyorum alıştım is hayatına hâlâ sıkılan içine kapanık biriyim sadece korkarak yaşıyorum çünkü içimdeki erkeklere olan ilgim ve sevgim beni korkutuyor hiç kimse böyle değil çünkü aksama kadar kız muhabbeti beni her yerde sıkıyor ilgimi çekmiyor hatta karı kız muhabbeti yapanlardan hoslanmiyorum hiç tam bi aptal toplumu nda yaşıyorum aslında konuşacak başka bir şey bulamayan basit kişilikleri sevmiyorum...
Medyadaki kibar bir o kadar da çok tatlı canıma can katan biricik sevgilim sizinle paylaşmak istedim yorum ve vote istiyorum Lütfen beni kırma yın sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir escinselin dunyası;duygusal gay!
Teen Fiction~ Dikkat ~ hikaye bir eşcinselin hayatını anlatıyor ilgi alanınıza girmiyorsa kesinlikle okumayın + 18 cinsel içerikli ve sex sahneleri içerebilir. (joulysevgi~yuppyask) bu sevginin bir markasıdır