Evet Anaokulunu bitirmiş bir çocuk, daha 7 yasinda saf,masum ve duygusal ve escinsel duygular taşıyor fakat herseyden habersiz daha bilincinde değil bu duyguların.
Ve ilk okul yılları başlıyor babam bana herseyi alıyor kitaplar defterler kalemler aman Allahım öyle sevincliyim ki babam sürekli çalışıyor ya pazar günü bile artık sıkılıyorum birde benle ilgilense her baba gibi oda aynı çalışmak zorunda, gece işten geliyor annem beni uyandırıyor, uyku semesi bir kucakliyor beni babam diyemiyorum bile o kadar sert ve katı yürekli ki öpüyor yanaklarimdan, Naber aslan oğlum diyor bende duygusal bir şekilde iyi diye biliyorum.
İlk gün okul heyecanı var bende tabiki okul çok büyük,ya kaybolurum ben burda yaa kimse gelmiyor yanımda,sabah erkenden müdür un odasındayiz sanırım, Ayy bu dede çok tatlı konuşuyor, çocukları çok seviyor, yüreğini adamış hissediyorum.
Neyse beni 1 katta bir sınıfa yerleştiriyorlar sınıfta Erkekli kızli çok çocuk var benim gibi sonra bir bayan giriyor içeriye, Merhaba çocuklar hoşgeldiniz falan diyor ahh annem bana böyle hiç davranmiyor diye düşünüyorum hemen, ne kadar tatlı ve içten adının Ayten yaprak olduğunu söylüyor çok iyi birisi bugün tanışmayla geçti bakalım liste verdi bizlere alınacaklar için ana aa zil çaldı len hadi koşmaya başlıyoruz kim önce çıkacak, okul eve yakın olduğu için koşarak ilk onlerde caddeden eve doğru son Sürat, iki hafta böyle geçti evde yanliz başıma bahçede oynuyorum sokağa çıkmak yok babam kızar sonra hep bahçede oynarım bende, iki hafta sonra babamın işyeri yakın zaten direk dükkana gidiyorum dedem var dükkanda devamli, babam dışarda ki işleri hallediyor haa kafeterya gibi biyer burasi akşam oluyor dükkana gidiyorum akşam çok musteri oluyorda babam oturuyor aksama kadar yorulmuş ben servis yapıyorum yaa birde şu maç günleri yokmu herkes toplanıyor çok kalabalık hafta da üç gün futbol maçı var hay ben sizin yine tıklım tıklım kafeterya ha bire kosusturuyorum müşterilere bir şeyler yetiştirebilmek için maç bitiyor herkes hesabını ödeyip çıkıyor bu sefer is daha fazla bulasik,temizlik,masalarında toplanması,ben&babam&amcam sadece 100 kişiye yakın musteri oluyor genelde sıkı sıkı oturuyor lar temizliği bitirip saat 12 veya 1 gibi kapatıyoruz kafeterya yi bugün de bitti çok şükür şimdi uyuma zamanı.
Anaokulunu özlüyorum arada arkadaşlarım aklıma geliyor bazen okulda görüyorum onları çok mutlu oluyorum,yine bir gūn okuldan çıktım her gün olduğu gibi eve doğru koşuyorum evde annem sürekli is yapıyor oda ilgilenmiyor benle,sokağa çıkmak yasak biliyorum yine yalnızım her zamanki gibi evde,bahçede oynarım bende bahçemiz çok büyük meyve ağaçları falan var bazen tut ağacının tepesine tirmaniyorum çok yüksek ama,ordan sokakta oynayanlari falan seyrediyorum hatta maç yapanlar bile var iki kale kurmuşlar boş arsaya babam izin vermiyor,ama yine de çıkacağım dışarı ve çıkıyorum annem peşimde n koşuyor gel buraya baban görmesin diyor böyle geçiyor günlerim akşam yine kafeterya dayız yine dolmuş ağzına kadar millet öküzün trene baktığı gibi maça kilitlenmiş arada bir bağırıyor lar korkuyorum tabi ben bu sefer gülenler oluyor beni farkedenler, okul bugunde güzel yalnız benle ilgilenen yok derslere çalışmak istemiyorum bazen tabi okulda da süt dökmüş kedi gibiyim başarı oranım düşüyor 3 e gidiyorum sanırım çıkış zili caliyor okuldan eve doğru koşuyorum yine yemek falan yiyorum annem hazırlıyor her gün sonra aklıma maç yapanlar geliyor dışarı çıkıyorum bende maç yapmak istiyorum çünkü topa vurmak oynamak istiyorum mahallede beni görenler berk gelmiş diyorlar beni takıma alıyor lar maç başlıyor arada top ayağıma geliyor bağırıyor lar berk berk diye, topu birine atıyorum tam tutturamasamda sonra amcamı görüyorum beni çağırıyor bende maçı bırakmak zorunda kalıyorum herkes üzülüyor ben giderken,amcam dükkana götürüyor beni babam kızıyor bana kulagimi çekiyor niye sokağa çıktın len diyor çok kötü oluyorum tabiki hayatımın trajedisi ni yaşıyorum . Evet sonrasında günlerim böyle geçip gidiyor artık sert katı bir baba nin hakaret ve sert davranışlarına maruz kalıyorum arada bir tokat atiyor,sokakta oynamak yasak falan diyor bana,hergün kafeterya ya gidiyorum çalışıyorum sonrasında parada veriyor bana harçlık yapmam için ama hiç oyuncagim yok benim babam almaz zaten hiçbir zaman, paraları biriktirip oyuncak alıyorum annem pazara götürdüğü zaman bazen de çikolata Gofret falan alıyorum eve gidince kardeşimle de paylaşıyorum haa erkek kardeşim benden 2 yaş küçük onun için abilik yapıyorum kucukkende patates kızarttigi zaman annem biz ağzımıza atıp cignedikten sonra kardeşime veriyoruz dişleri tam çıkmadığı için çok seviyorum kardeşimi ismi erkan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir escinselin dunyası;duygusal gay!
Teen Fiction~ Dikkat ~ hikaye bir eşcinselin hayatını anlatıyor ilgi alanınıza girmiyorsa kesinlikle okumayın + 18 cinsel içerikli ve sex sahneleri içerebilir. (joulysevgi~yuppyask) bu sevginin bir markasıdır