Ilk aşkım

2.1K 10 1
                                    

ortaokul ikinci sınıfa geçmiştik muratla olan sevgimiz büyüyerek devam ediyordu.

Murat benden hoşlanıyor ve ben onun gözlerinde kayboluyordum o kadar tatlı ki gün geçtikçe daha çok bağlanıyor duk birbirimize artık derslere odaklanamiyorum onu düşünmekten ve yavaş yavaş notlarım düşüyor du aslında 100 luk not sistemi ve devamlı değişen programlar okuldaki herkesi kötü etkiliyordu 2. Sınıf çok zor bence murat a hayran olan bir çok kız var okulda çünkü başarılı ve bir o kadar da cezbedici bir yakisikliligi var.

Sabah erkenden kalkiyorum uzak olmasına rağmen murat lara gidiyorum,annesi beni görünce çok seviniyor ve içeri alıyor murat kalkmamis daha yataktan onu kaldırmaya çalışıyorum ama nazlaniyor bende gıdıklıyorum onu,ahh daha çok tatlı oluyor bu şekilde kivriliyor yatakta yanaklarina Öpücükler atıyorum durmadan dönüyor sonra gözlerini acıyor duygusal bir bag var aramızda beni yakalıyor kollarımdan kendine çekiyor kucakliyor ve yanaklarimdan ısırıyor çok zevk alıyorum gıdıgım dan öpüyor ve yanaklarima hücum ediyor sürekli öpüyor sanki kaçacakmisim gibi sımsıkı sarıyor beni kendine çekiyor ereksiyon a geldiğine eminim fakat hiç bir zaman daha ileriye gidemiyoruz çünkü böyle bir şey i daha önce ne duyduk nede gördük bilmiyoruz nasıl bir ilişki bu bizimkisi sadece seviyoruz ve cok hoslaniyoruz ikimizde sonra yataktan kalkiyoruz ve üzerini değiştiriyor murat utanıyorum ikimizde bakamiyorum artık arkama dönüyorum sonra kahvaltı ya oturuyoruz Selma yenge bizlere hazirladigi kahvaltı harika hemen yumuluyor uz ikimizde karnınızı iyi doyurun okulda zeki olursunuz falan diyor,bitirip çıkıyoruz evden Selma yenge ye teşekkür ediyoruz muratla gulucuklerle bizleri ugurluyor 1 yıl böyle geçiyor sene Sonu ben sınıfta kalıyorum çünkü formullere hiç kafam basmiyor.

Aynı sınıfı tekrar okuyorum muratla ayrılıyor siniflarimiz o 3 e geçiyor ben ise 2 ci sınıfı tekrar okuyorum oda bende üzülüyor uz murat in derslerine ablası ve annesi devamli ilgileniyor benle ilgilenen kimse yok ama hergün beraberiz yine 1 sene boyunca beraber çok şey yapıyoruz sevgi çok güzel bir şey sene Sonu murat mezun oluyor.

Babası murat i meslek lisesine yazdiriyor ben ise hala ayni okuldayim 1 yıl sonra babamın işleri dolayısıyla beni okuldan alıyor zaten dersler hiç iyi gitmiyor diyerek yetistirecegiz seni diyor kafeterya günleri basliyor muratla artık fazla gorusemiyoyuz arada bir buluşup geziyoruz.

Ben yeni işime başlıyorum babam yeni kafeterya alıyor ve yapılmakta olan villamiz da bitiyor biz taşınıyoruz haliyle isyerimizde yeri değişince murat i görmem imkansizlasiyor ve 14 yasinda çalışma hayatına başlıyorum.

bir escinselin dunyası;duygusal gay!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin