Okula başlayalı henüz bir hafta olmustu takım elbise ile daha da mutlu,13 yasinda yakışıklı bir çocuk,erkek Olmak çok güzel ama escinsel olup bu hayatta yaşayabilmek ayrı bir zor sanırım.
Aynı sokakta oturan iki tane arkadaşım bile var, Hasan ve Kâzım isminde hasan da benim gibi doğuştan gay biraz feminen sanırım bisexuel oda,kızlara da ilgi duyuyor neşeli ve sevgi dolu biri, Kâzım ise sert bakışları olan Asabi bir mal tabiki hiçbir zaman insanlarla kavga ve tartışma yaşamadan duramıyor.
Sınıfta şimdiden beğendiğim ve hoslandigim murat diye bir çocuk çok tatlı konuşması falan beni bitiriyor, çalışkan birisi etrafında çok insan var konuşmak ve tanismak istiyorum birgün matematik ten bir konuyu soruyorum ona Merhaba diyorum murat birsey sorabilir miyim tabiki diyor gülerek çok hoşuma gidiyor onun bu hareketi sonra anlamadigim konuyu gösteriyorum oda anlatmaya başlıyor ahh çok güzel anlatıyor hızlı anlatması kalbimin ritminin atmasına neden oluyor hoslaniyorum ondan sadece yanaklarindan bir kez öpmek istiyorum fakat gözlerine bile bakmaya utanıyorum.
Ertesi hafta,matematik sözlüsü var ve herkes korkuyor matematik ciden çünkü çok sert biri sırayla tahtaya kaldırıyor bizleri murat sen gel diyor formülü zor olan sorularla hoslandigim çocuğa sorular soruyor oda hepsini cevaplıyor, harika anlatıyor konuşması bile beni bitiriyor sanki,sıra bana geliyor formüllů bir soru soruyor hoca,tahtada yazarak anlatiyorum,sınıfa doğru bakıyorum murat in sevinçli olduğunu görmek beni mutlu ediyor platonik aşkım sanki onda beni kendisine çeken bir şey sanırım çok tatlı ve yakisikli olmasi hoşuma gidiyor.
Sonra 2 soru daha soruyor hoca onları da cevaplıyor um haa bu arada matematiğim 1 benim, hoca aferin çalışınca oluyormuş bak Arda diyor oturabilirsin 7 diyor ben çok seviniyorum herkes şaşırıyor iyi not almama teneffüs de murat a çok teşekkür ederim diyorum oda mutlu oluyor benim mutlu olduğumu görünce herkesin içinde dayanamıyorum yanağına bir öpücük konduruyorum, gözlerinin içi gülüyor sanırım çok mutlu oldu.
Ertesi gün için beni ödev yapmaya çağırıyor sınıftan bir arkadaşın da geleceğini söylüyor ismi fatih,Murat la vedalasip tokalasiyoruz.
Okuldan çıkınca kafeterya ya gidiyorum orda amcamı görüyorum işe yeni bir abi almışlar ismini hatırlamıyorum ama yakışıklı tatlı biri bana sorular falan soruyor okulla ilgili çok kısa bir konuşma geçiyor aramızda sonra dedem geliyor yarın için bisikleti mi istiyorum fakat babamın izin vermeyeceğini söylüyor bende eve gidiyorum annem ev islerini yapıyor beni görünce hoş geldin oğlum diyor hoş buldum diyorum ve yemek için mutfağa geçiyoruz Karnimi doyurduk tan sonra anneme yarın arkadaşımla ödev yapmaya gideceğim i söylüyorum tamam gidebilirsin ben babana gece gelince söylerim diyor ve kendimi yatağa atıyor um çok yorulmuş um.
Sabah erkenden uyanıyorum çok sevincliyim murat i göreceğim için kahvalti mi yapıp evden hemen çıkıyorum,kafeterya ya gidiyorum dedem den bisikleti istiyorum ama vermiyor bende yürüyerek gidiyorum, Fatih in evine ulasiyorum yarım saat sonra murat da orda canım benim diyorum içimden mutluluktan ne yapacağımı şaşırıyorum bana hoş geldin falan diyor lar tokalasiyoruz eve giriyoruz biraz sohbet ediyoruz murat çok tatlı gülümseyerek başlayalım derse diyor,konuları okuyor bizde dinliyoruz fatih ile formullere odaklanamiyorum murat i düşünmekten sonra herkes kendi kitabın dan devam ediyor bilmediğimiz yeri birbirimize soruyoruz,Sıkılıyoruz biraz dışarda oynamaya çıkıyoruz dışarda fatih in arkadaşları var fatih le kavga etmek istiyorlar bana bakıyorlar dovusmemi istiyorlar aslında öyle bir isteğim yok ama fatihi kiramiyorum kavga ediyoruz ama oğlan çok Vahşi saldırıyor bana kulagimi ısırıyor ve ağzımı iki eliyle ayırıyor çok canim acıyor ben şok oluyorum yırtıcı bir canavar gibi saldırıyor bana murat dayanamayıp bağırıyor durması için gozlerimden yaş bile geliyor fakat aglayamiyorum utancimdan ayiriyorlar bizi sonra Fatih Özür falan diliyor ama çok kötü oluyorum ben sinirleniyorum,neydi bu şimdi diyorum onlarda çok Vahşi kavga eder o çocuk diye konuşuyor lar.
Daha sonra murat bize gidelim diyor artık orda kalmak istemiyoruz evlerine vardığımizda evde kimse olmadığını söylüyor murat bana fatih le kavga etmemi söylüyor,bunun acısını çıkart sana güveniyorum diyor,Fatih e seslenerek hadi berk le dövüş kim yenecek diye arayı kızıştıriyor tamam diyor direk bana hamle yaparak saldırıyor çok Vahşi ama güçlü kaslarim sayesinde onu altıma alıyorum ve üstün e çıkıyorum murat alkışlayarak beni tebrik ediyor fatih le oyun bile oynuyorum sert hamlelerimle ama canını yakmamaya gayret ediyorum nede olsa aynı sınıfta arkadaşız bitiriyoruz yıkısmayi sevincim den murat i yanagindan öpüyorum ben ahh çok tatlı ve gülüşü gamzeleri ortaya çıkıyor o kadar mutlu oluyorum ki bayılıyorum ona,biraz sohbet ediyoruz.
Murat ailesinden bahsediyor babası resmi dairede çalıştığını annesinin akrabaları na gittiğini beraber vakit geçirdiklerini anlatıyor seninle güreş yapalım diyor ama bu seferde sen beni yıkar sın ya!falan diyor,başlıyoruz fakat hiç canını yakmak istemiyorum sadece güzel vakit geçirmek için bi kaç hamle yapıyoruz murat i yikiyorum sonra üstüne çıkıyorum sırt üstü yerde uzanıyor ona doğru yaklasiyorum dudaklarim i yüzüne doğru yaklastiriyorum ve öpüyorum bir iki hatta doya doya ne oluyor diyor gülerek oda beni yıkmak istiyor biraz üstünden cekiliyorum ve beni altına alıyor bir iki sonra sayamıyorum arka arkaya yüzüme Öpücükler konduruyor arada bende onu öpüyorum sonra gülüşünü ve o güzel gözlerini bana sunuyor bende ona tabiki,aklıma anaokulu yılları geliyor o sade temiz duygular la erkeklerle öpüşme mız harika bir sevgi bunu tekrar hissetmek benim kendime olan guvenimi artırıyor, o zamanlar bile erkeklerden hoslanmam beni şöyle düşündürüyor!
Evet ben escinselim!!xD :-) homoseksuel yani& top&ibne ve benzeri kelimeler kullanırlar insanlar hakaret amaçlı küçük düşürücü ego larını tatmin etmek için bunu nefret ettiklerinden ve bu duygulara sahip olamadiklari veya daha önce eşcinsel biriyle yatmış ve sex yapmış kişilerdir bunlar genelde veya bunu arzu eden ego yığını pislikler,Homofobik olanlardır ( eşcinsellere nefret ve kötülük duygulari besleyenler bunlar )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir escinselin dunyası;duygusal gay!
Teen Fiction~ Dikkat ~ hikaye bir eşcinselin hayatını anlatıyor ilgi alanınıza girmiyorsa kesinlikle okumayın + 18 cinsel içerikli ve sex sahneleri içerebilir. (joulysevgi~yuppyask) bu sevginin bir markasıdır