P R O L G E U

135 12 0
                                    


Karya pertama oleh kami, SetPurpleCrown

Karya pertama oleh kami, SetPurpleCrown

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsession ft Maknae Line,BTS

🌹Min Areum🌹- Jeon Jungkook
'I have better shit to worry about'

🌹Lee Haru🌹 - Park Jimin
'Don't study me, you won't graduate'

🌹Kang Soo Yeon🌹 - Kim Taehyung
'I do a thing called what I want'

⚠️mature content alerts!⚠️
⚠️mature language alerts! ⚠️
[ d i t a p i s ]
+15

Last Word

🌸H A P P Y R E A D I N G🌸

🌸H A P P Y R E A D I N G🌸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

++++++++++

"WOI ANAK MIN BUKALAH PINTU NI BABI !"

"HAAH BODO ! KAU NAK KITORANG TUNGGU KAU BERAPA LAMA LAGI ?!"

"KANG TERLEPAS FANMEET DENGAN HUSBAND AKU ! AKU PANCUNG KAU MIN AREUM, !!"

Klik!

Pintu bilik kepunyaan Areum terus terbuka.

"Apahal pagi pagi korang menganjing ni ? Korang tau tak aku mimpi Jungkook Oppa bawa aku jalan jalan dekat Afrika naik zirafah. Lepastu aku jatuh, then kena pijak Mamoth. Lepastu Jungkook Oppa nak bagi aku CPR LEPASTU KORANG BAGUNKAN AKU KENAPA SEWEL ?!"

Rambut Areum ditarik kasar oleh Haru.

"KAU DAH LUPA KE HARINI KITA NAK PERGI FANMEET ?!"

Terbeliak luas mata Areum.

"OH MAI GAWWDDDddddddd. Macam mana aku boleh lupa !!!" Pintu biliknya dihempas.

Kelam kabut dia bersiap.

++++++++++

Mereka bertiga balik dengan perasaan kecewa.

Fanmeet dengan artis kesayangan mereka telahpun habis.

"Ini semua sebab kau ! Kau tau tak berapa bulan aku kumpul duit siang malam buat kerja demi dapatkan tiket Fanmeet tu !" Luah Soo Yeon.

"Sabar lah Soo Yeon-ahh. Benda dah lepas. Kita redho je lah" ujar Haru pasrah

Areum yang dari tadi mendiamkan diri terus berhenti berjalan membuat dua sahabat baiknya itu juga berhenti.

"A-areum minta maaf. Tentu ada hikmah disebalik semua ini" Kata Areum sambil memainkan jarinya.

"Areum-ahh. Aku akan tidak marah lepas aku dapat pancung kau. Sini kau Setan !" Haru mula berlari mengejar Areum yang sudah memecut awal awal.

Soo Yeon hanya mampu menggelengkan kepala. Sudah terbiasa dengan perangai kawan kawannya yang kurang matang tidak sepertinya.

"Hey kamu berdua ! Sudah sudah lah tu ! Kita dekat Public ni woi ! Membabi pun agak agak lah ! Aduh" Dia menutup wajahnya dengan sling bag miliknya.

'Arh ! Malunya !"

Tiba tiba, angin bertiup dengan kencang menyebabkan skirt nya ternaik.

"Dasar angin banjingan ! Angin pun pandai jadi miang !" Makinya sambil menahan skirt nya dari terangkan.

Pap !

Sehelai poster dengan tidak sengaja melekat pada mukanya.

Dan angin tidak lagi bertiup kencang.

Dia mencapai poster itu. Dibaca kandungannya.

Hatinya melonjak keriangan.

Dia berlari mendapatkan dua sahabatnya yang sibuk 'bertarung'

"Guys guys berita panas !!"

Areum dan Haru menoleh ke arah Soo Yeon yang lagaknya seperti kanak kanak ribena.

"Kau kenapa sial tiba tiba jadi terenjat?" Sindir Haru.

Soo Yeon menghulurkan poster ditangannya pada Haru.

Love Yourself Final Tour : Speak Yourself

The offical Tour schedule for BTS
29 October 2019
Seoul Big Stage

Book your ticket now !

"Omg omg omg" Kini, giliran Haru pula untuk menjadi terenjat.

Poster di tangan Haru dirampas oleh Areum.

Reaksinya terkejut melihat tarikh penempahan dibuka

7 October
07.00 p.m

"Weeh ! Tarikh buka tempah tiket hari ini !"

"Seyes lah ?!"

"Kalau macam tu. Kita kena balik !"

Bergegas tiga sahabat itu pulang. Macam mereka tidak tahu. Army kalau beli tiket bagai tercetusnya perang ke-3 !!



Amacam Prolog okey ?!

Obsession ft Maknae LineWhere stories live. Discover now