Beg hitam yang berisikan botol arak itu dicampak ke sofa sebelum jejaka itu mendarat ke sofa lainnya.
"Ahh~" keluhnya.
"Another tired day~" ujar salah seorang daripada mereka.
Taehyung menjeling beg hitam yang kini dipeluk Seokjin.
"Hyung~ bukalah~" rayunya.
"No. Esok kita ada consert . No mabuk. No sakit kepala esok pagi. Dan pergi bersihkan diri lepastu tidur. Kalau hyung dapati kamu berjaga. Hyung suruh Readers rogol korang. Arachi (faham)?" Tegas Seokjin.
Jimin berdecit malas.
"Ceh, muka dah macam longkang. Ada hati nak rogol aku. Puih" Guraunya sebelum menapak ke biliknya.
"Kan. Kalau yeoja (perempuan) lift tadi takpelah. Dahlah comel, cantik, pendek. Tak macam readers. Muka dah macam tapak selipar jiran aku haha" Meletus tawa mereka berenam.
Amboi jahat noah Baby Jengkuk titew. :((
"haha. Lucu pun lucu. Esok ada Tour. Jalja (goodnight)"
"Jalja !"
++++++++++
Matanya dipejam. Kemudian dicelik.
Tak cukup dengan itu. Posisi tidurnya juga diubah.
Sekejap mengadap kekiri. Sekejap mengadap kekanan. Sekejap mengangkang.
"Asal aku takleh tidur eh? Siapa perempuan dalam lift tu ? Ihh serabutlah !" Rambut panjangnya dikusut. Serabut serabut !
"Haah en. Yeoja (perempuan) tu pakai saka apa eh sampai buat kita bertiga angau sampai macam ni?" Celah Jimin.
"Eh? Hyung belum tidur?"
"Bukan aku sahaja. Taehyung juga belum tidur. Rasanya, dia lebih angau dari kita Kook"
Jungkook mengalihkan pandangannya kepada Taehyung. Patutlah dia seperti dengar suara suyup sayap dari tadi. Rupanya Taehyung.
"Perempuan lift perempuan lift perempuan lift perempuan lift" gumamnya.
"Teruk. Sakai" ejek Jimin.
++++++++++
Pang pang pang !
"SARAPAN DAH SIAP ANAK ANAK MARI TURUN MAKAN !" Laung Seokjin sambil berjimba mengetuk kuali menggunakan senduk pink miliknya.
Namjoon dan Hoseok turun secepat yang mungkin. Perut dah memulas ni !
"Yehey makanan !" Sorak Hoseok.
"Sekejap. Mana Jimeng, Jengkuk, Alien dan Yoongay?" Soal Seokjin.
"Tah. Tak urus. Urusan perut aku lebih penting" Jawab Namjoon selamba kemudian makan makanan yang dihidangkan Seokjin tanpa memikir ahli yang lain.
"Jangan makan banyak sangatlah. Nanti dekat Concert sibuk nak cari tandas. Simpan untuk yang lain juga. Aku jual korang dekat club nanti baru tau" Ugut Seokjin.
"Tak pelah. Jadi gigolo pun best juga. Dah lah kerja enjoy. Lepastu dapat duit beribu. Takyah menyanyi, menari, buat lagu. Kan Hoseok?"
YOU ARE READING
Obsession ft Maknae Line
Fanfic[Slow Update] Obsession ft Maknae Line Tiga orang sahabat sakai yang meminati kumpulan Kpop terkemuka di dunia. Pertemuan mereka semasa berada di lift telah membuatkan tiga jejaka itu mulai memendam rasa terhadap mereka. Perasaan itu semakin lama se...