~5♥~ Uyuz

187 58 13
                                    

Multimedia : Gizem.

Birden uykudan uyanmistim saatler 02:34'ü gosterirken cisimin geldigini fark ettim -cok acik sozluyum- . Tuvalete girdigimde aynaya baktim dalgali sari saclarim yatarken duzlesmisti adeta. Ela rengi gozlerim ise kan canagina donmustu burnum kıpkırmızı zaten onu hic soylemiyorum , eee salonda yatinca boyle oluyor. Klozeti actim ve oturup ihtiyacimi karsiladim - Kibarlık fışkırıyo-. Tam kalkarken kapi acildi ve pat ! Yuzume çarptı.  Bunu onemsemedim cunku esofmanimla hemen ciplak olan altimi kapamakla mesguldum. Ve cok fena tirsmistim kimdi o ??

Kapinin arkasindaki kisiyi gorunce olayi çözdüm ve bosuna korktugumu anladım çünkü bu kisi bas belasi , ukala misafir cocuguydu bunun yaninda yatagimi da isgal etti tabii. Adını hala ogrenememistim ama bildigim tek sey var ben bu cocuktan hoslanmamistim.

Disari cikip kızgın bir sekilde cocugun gozlerine baktigimda masmavi gozleri ve kumralımsı saclariyla karsilastim. Gozlerinin icine bakamadan konustum:

-Ne yapiyorsun ya gecenin bu saatinde burada !

+Sence tuvalete nicin gelinir ? Ayrica hem kapini kilitlemiyosun hemde bana kiziyosun Allah Allah !

Uykulu gozleri ve yorgun sesiyle konusuyordu. Bir yandan da daginik saclariyla oynuyordu. Utanctan yerin dibine girecegime ona kahkahalar atip iceriye geçtim. Arkamdan "Deli bu kiz ya"dedigini duymamis degildim.

Salona gectim gecmesine ama hic uykum yoktu. Bu yatagimi calan hirsiz uykumu da kacirmisti, Allah annesine babasina sabir versin.

Ben aklimdan bunlari gecirirken, o tuvaletten cikip mutfaga girdi. Orada biraz oyalandiktan sonra yanıma geldi.

-su yokmu ya ? Bulamadım mutfakta

Su yok bok ic.

+Kor musun ya gel de veriyim.

  Sallana sallana mutfaga yurudum ve bardak alip surahiden bardaga su koydum. Vermek icin arkami dondugumde o kadar yakindik ki birden geri cekildim ve basimi baska tarafa dönerek suyu uzattim. Bu neydi simdi ?...

Kalbim hızlı hızlı atmaya baslamisti. Suyunu bitirip bardağı tezgaha koydu ve tesekkur etti. Ben salona o da "odama" dogru giderken birden duraksayip arkami dondum ve ona seslendim :

-Adını ogrenemedim ?

+"Dogukan ben." dedi gulumseyerek.

-"Ben de Gizem"

 

Sonunda adını ogrenebilmistim.  Aramızdaki konusma bittikten sonra tekrar ben salona gittim. O da "odama" gitti.

Dogukan diyince aklima Emir gelmişti.  O da dogukan diye birisi icin buraya gelmisti. Acaba kimdi o Dogukan ?

Butun dusuncelerimi kenara atarak yarin okul oldugunu hatirladim ve hemen yataga girip uyumaya calistim.

Seninle Herşeye EvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin