~7♥~ Katil

155 43 7
                                    

Multimedia : Doğukan

Ah.. cidden bu çocuk beni mi takip ediyor ya ? Off. yanımda oturacak şimdi bide..

İçeri girince herkes ona döndü. Hoca, "Merhaba şu boş yere geç" dedi ve tahtada duran Doğukan hocanın gösterdiği yere , yani benim yanıma baktı. Bir an duraksadı bir bana , bir yanımdaki boş sıraya bakarak güldü ve başını bir sağa bir sola sallayarak yürüyüp yanıma oturdu.

- "Aşk tesadufleri sever" diye fısıldadı.

Yüzümü buruşturup ona baktım. Ne aşkından bahsediyordu bu zeka yoksunu insancık ? başlarım aşkına senin !

Kafamı sıraya koyup uyumak tek çaremdi çünkü ders Türkçe. Nedir yani zaten türk değil miyiz ne gerek var türkçe dersine ?

Kafamı kaldırmamı sağlayan bu ses , "Öyle değilmi yavrum" diyen hocaydı. Yanıbaşımda dikilmişti. Ona aynen bebeğim demek isterdim ama ;

-"Aaaa.. evet hocam" dedim. *Götüm yemedi.* Hoca başını sallayarak "ah şu ergenler" bakışı atarak uzaklaştı. Ben de içimden bunları düşündüğüm için gülüp başımı tekrar sıraya yasladım. Doğukan "Hay gerizekalı" diyerek gülüyordu ama aldırmadım. Sadece dizine bir tekme geçirerek susmasını sağladım.

O kadar şiddetli vurdum ki sıra sallandı kalemim yere düştü. Almak için eğildiğimde Doğukan da eğilmişti ve ikimizde kalemi almaya çalışırken elimiz birbirine değmişti. Eline vurdum ve kalemimi alıp yukarıya doğruldum. Kaşlarımı çatarak ona kızgın bir şekilde baktım. Sonra onun kusursuz dişleriyle bakıştım. İnci gibi dişlerini göstererek sırıtıyordu. Masmavi gözlerinin içi parlıyordu. Güneş yansıyan bir deniz gibiydi. Salak malak ama ben bu çocuğu sevmiştim.

-Elin çok ağır

+"İşte beni kızdırmaman için bir sebep" dedim ve sahte gülüşümü ortaya koydum.

- Boş yere kızıyorsun , sana bir kötülüğüm olmadı

+ Nasıl ya ? yatağımı aldın. Hadi onu geçtim , sapık gibi gece gece tuvalete dalmak ne ya , bari misafirlikte insan rolü yapıp kapıyı çalsaydın !

- Gece gece onu mu düşünecektim Gizem ?

+ Evet bir zahmet !

Biz tartışırken Deniz ile göz göze geldik. Keskin ve makyajlı gözleriyle bana , yani bize bakıyordu. Ona gülümsedim fakat kızın kılı bile kıpırdamadı. Sadece bana ve Doğukan'a odaklanmış öylece bakıyordu.

Önüne döndüğünde elini yumruk yaptığını görünce anlam veremedim. Doğukan hala konuşuyordu ama onun ne dediğini önemsemeden sözünü kestim.

- Tanıyor musun şu kızı ?

+ Hangi kız ? ne kızı ?

- Şu işte öndeki saçı siyah topuz olan

- Haa o mu ? evet bir ara konuşmuştuk. Hobilerimi fobilerimi falan sordu.

+ Hııı iyi tamam .

Ne diye benimle bile konusmadığı şeyleri o kızla konuşuyordu ki ? Hayır kıskanmadım ama sadece çok saçma geldi.

Sonunda teneffüs çalmıştı. Doğukan hemen dışarı fırladı. Bilirsiniz şu erkekler ya futbol ya basketbol oynarlar ama biz kızlar öylece otururuz. Ben de her zamanki gibi sıramda oturup kıçımı büyütüyordum. Yanıma doğru gelen Deniz'i görünce yayılmış olan vucudum dik bir hal aldı. Deniz yanıma oturdu ve gözlerimin içine büyük bir kin ile bakıp dudaklarını ısırdı. Sonra konuşmaya başladı :

- Doğukan'la aranızda birşey var sanırım ?

+ Arkadaşız , niye birşey mi oldu ?

- Birşey olmadı ama ondan uzak dursan iyi olur. Çünkü o bir cinayete karışmış. Öyle duydum yani. Benden söylemesi , sana zarar vermesini istemem şekerim.

Ben birşey söyleyemeden kalkıp gitmişti. Arkasından bakakalmıştım. Ama dedikleri doğru muydu ? böyle bir şey olabilir miydi ? Evimize gelen cocuk bir katil miydi ? Aynı sırada oturduğum , aynı okulda okuduğum kişi katil miydi ?!..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Okuyucularımız artıyor.

bolumleri uzun tutmaya çalışacağım. Bütün vote ve yorumlarınız için teşekkürler.

Görüşmek üzere.

Seninle Herşeye EvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin