Vyšli sme z mesta a ďalej sme pokračovali cez les. Po celý čas boli všetci ticho.
Nakoniec sme prišli k obrovskému betónovému plotu pri ktorom stáli dvaja muži. Pozreli sa na nás, Alex im niečo povedal a oni nám otvorili bránu. Keď sme vošli dnu zostala som v šoku. Vyzeralo to ako menšia dedina ohradená plotom. Bolo tam asi dvadsať alebo tridsať menších domov a uprostred bola obrovská vila. Mali tu dokonca aj ihrisko a aj nejakú prekážkovú dráhu.
,, Poďte za mnou." Povedal Alex. Nasledovali sme Alexa priamo pred tu obrovskú vilu. Pred ňou stáli šiesti muži a dve ženy. Ostatní obyvatelia postávali okolo a čakali čo sa bude diať. Alex pristúpil k mužovi.
,, Synak čo sa to tu deje?" spýta sa ho ten muž (pravdepodobne jeho otec).
,, Otec, toto dievča je Esterina kamarátka. Napadli ju vlci ktorých už týždne sledujeme a pohybujú sa po našom území bez povolenia. Jedného z nich som zabil lebo napadol aj Ester. "
,,A kto sú títo štyria vlci?" vtedy k tomu mužovi pristúpil Erik a predstavil sa: ,,Dobrý deň pane volám sa Erik Redmark a toto sú moji bratia a moja spriaznená duša." Podal si s ním ruku a opäť odstúpil. Postavil sa mierne predomňa a chytil ma za ruku. Ja som za ním iba potichu stála a čakala čo sa bude diať.
,,Ja som Lucas a som Alfa tejto svorky. Môjho syna už poznáte a toto je moja manželka Olivia a moja dcéra Elizabeth. Poďte do mojej pracovne, tam sa porozprávame." Keď to dopovedal Will na neho konečne upriamil zrak lebo doteraz sa pozeral všade naokolo. Zrazu sa začal vyškierať ako slniečko na hnoji. Podišiel bližšie k tomu dievčaťu.
,,Ahoj ja som William a ...." Will to nestihol ani dopovedať a už sa mu dievča hodilo okolo krku. Chvíľu iba stáli v objatí a potom sa od seba na kúsok odtiahli. Jej otec chvíľu iba stal akoby čakal že dievča niečo povie, ona však mlčala. Ja by som tiež veľmi ocenila keby mi niekto povedal čo sa deje pretože tomu vôbec nerozumiem. Vidia sa prvýkrát a ona sa mu len tak hodí okolo krku. To je u tých vlkov nejaká tradícia že objímajú cudzích ľudí alebo čo. Lacas teraz upriamil zrak na nás a povedal: ,,Poďte do tej pracovne."Nasledovali sme Alexovho otca do jeho pracovne. Will a myslím že sa volala Elizabeth, však išli iným smerom. Erik má stále držal za ruku a po mojich bokoch kráčali jeho dvaja bratia. Stále ma bolelo zápästie ale nič som nehovorila a dúfala som, že si to Erik nevšimne.
,,Will pozná Elizabeth?" spýtala som sa pošepky Erika.
,,Nie. Prečo?"
,,No keď vyzeralo to akoby boli dlhoročný kamaráti potom však nechápem prečo sa predstavoval."
,,Tessa garantujem ti že sa nikdy predtým nevideli a správali sa tak preto lebo Elizabeth je jeho spriaznená duša." Týmto sa náš rozhovor skončil a ja som zostala pekne zaskočená. Očakáva aj Erik že sa budem takto chovať pretože sme údajne spriaznené duše, že ho budem stále objímať a bozkávať sa s ním aj keď sa vlastne nepoznáme? Pretože to vyzeralo že u nich to tak chodí.Keď sme vošli do pracovne Lucas nám povedal že si máme sadnúť a hneď sa začal rozprávať s Erikom. Bratia iba potichu sedeli a počúvali. Ja som ich rozhovoru nevenovala veľkú pozornosť ale zachytila som niečo ako ,,Nevieme z ktorej svorky pochádzajú" a ,, Je to nebezpečné lebo som počul že aj iné svorky už napadli." Neviem prečo ale bola som strašne unavená a k tomu ma stále bolelo to zápästie. Už sa vážne začínam báť že to mám zlomené. Zrazu niekto vtrhol do pracovne. Bol to mladý chalan a zadýchane povedal: ,, Pane napadli nás ôsmi vlci, už prešli cez hlavnú bránu." V tom momente sa všetci postavili aj ja a rozbehli sa von. Keď sme vyšli von všade bol chaos. Ženy s deťmi sa schovávali do svojich domovov a muži sa premenili na vlkov a začali bojovať s nepriateľmi. Ako náhle si naši nepriatelia všimli že sme vyšli von, rozbehli sa oproti nám. Vlci sa ich snažili zastaviť no dvaja sa aj tak prešmykli. Pred nás sa postavilo ďalších päť vlkov. Bolo jasné že chceli chrániť svojho alfu. Erik sa postavil viac predomňa a chytil ma za ruku. Ja som vôbec nenamietala a tiež som sa na neho viac natlačila. Čakali sme kedy na nás tí vlci zaútočia no nestalo sa tak. Keď od nás boli asi päť metrov zastavili a premenili sa na ľudí. Vtedy sa všetci zastavili a čakali čo sa bude diať. Jeden z našich nepriateľov prehovoril.
,,Erik Redmark poslal nás po teba Viktor. Chce aby si sa aj s bratmi vrátil domov. " Erik na posunul mierne za Johna a on podišiel bližšie k tým mužom.
,,O čom to tu rozprávate Viktor je mŕtvy. Sám som to videl na vlastne oči ako zomrel."
,,Na tom teraz nezáleží. Viktor sa vrátil a chce aby si stal po jeho boku."
,,Nikdy sa už nepostavím na jeho stranu. A ľutujem že som túto chybu ako dieťa urobil." Muž, ktorý tam stál začal vrčať a chcel ísť bližšie k Erikovi no zadržali ho dva páry rúk.
,,Nemysli si že sme skončili len preto že ste teraz v prevahe. My sa vrátime a potom už nebudeš mať na výber. A vidím že si si našiel spriaznenú dušu. To Viktora určite poteší. " Ako to muž dopovedal sa otočil na odchod Erik však začal neuveriteľne vrčať a chcel sa na neho vrhnúť no Chris a Will, ktorý neviem kedy sa tu zjavil, ho chytili za plecia. Videla som že mu Chris niečo šepká ale to som nepočula. Erik sa trochu upokojil a pristúpil ku mne. Chcela som ho chytiť za ruku aby sa trochu upokojil no to som nestihla lebo on ma objal. Najskôr som nevedela čo mám robiť stalo sa to tak rýchlo že som nevedela zareagovať no potom som ho tiež objala. Vyzeral že to fakt potrebuje. Po chvíli sa odomňa odtiahol no nie úplne. Stále ma držal za ruku akoby sa potreboval uistiť že stále stojím vedľa neho.
,,Musíme s tým niečo urobiť. Ak hovoril pravdu a Viktor žije tak sa určite vrátia vo väčšom počte. I keď nechápem ako je možné že stále žije. Na vlastné oči som ho videl zomrieť." povedal Erik a pozeral sa pri tom na svojich bratov.
,,A čo keď vôbec nevravel pravdu a Viktor je mŕtvy. Ľudia predsa nevstavajú len tak z mŕtvych. " povedal Will. V tomto rozhovore som sa začala strácať a nemala som potuchy o kom sa to vlastne rozprávajú.
,,Kto je ten Viktor?"¡Hola!
Ja viem že nepridávam kapitoly veľmi často ale nejak sa k tomu neviem dokopať. Takže dnes tu máte novú kapitolu a ďalšiu mám už rozpísanú ale neviem kedy ju vydám.Bola by som rada ak by sa mi to podarilo v blízkej budúcnosti. Veľmi ma poteší ak napíšete nejaký komentár aby som vedela čo si o tom myslíte. A samozrejme aj ⭐ poteší.Love Miškiss
YOU ARE READING
SOULMATE LOVE
WerewolfSpriaznená duša. Raz som čítala knihu. Bola to kniha s absurdnými otázkami. A jednou z tých otázok bolo: Majú ľudia spriaznenú dušu? A odpoveďou bolo: Ak je to tak, všetci zomrieme samy. Aká je asi pravdepodobnosť že svoju spriaznenú dušu stretnete...