Şehrin en gözde gece kulübü olan Mat-X yine her zaman olduğu gibi tıklım tıklım doluydu...
Şebnem dün sabah üniversite kampüsünde tanıştığı bir çocukla bu akşam ki Mat-X'te olan hallowen partisinde buluşacaklardı. Çocuk uzun boylu , sarı saçlı , renkli gözlü ve birazda iriceydi , akşam ki partinin başlamasına yaklaşık üç saat kalmıştı. Şebnem son bir kez aynada kendine baktı gerçekten çok seksi görünüyordu ayağına siyah topuklu bir ayakkabı , fileli bir çorap ve kırmızı mini elbisesi ile o gece gereğinden fazla dikkat çekeceğini düşündü. Ağzına vampir dişlerini taktı ve dudağına kırmızı bir ruj sürdü artık hazırdı.
Mat-X yine her zaman olduğu gibi tıklım tıklım doluydu nerdeyse parti başlamak üzereydi şebnem içeri girdiğinde burnuna lavabolardan gelen hafif birayla karışık ot kokusu geliyordu parti daha tam başlamadan insanlar havaya girmeye çoktan başlamıştı. Boşta olduğunu gördüğü bir bar taburesine doğru yöneldi ve hala etrafta ekürisini görememişti ufak bir hayal kırıklığı yaşamış gibiydi daha önce hiç böyle bişey yapmamıştı yeteri kadar tanımadığı biriyle ilk defa buluşucaktı..
Tabureye oturdu ve beklemeye başladı evden çıkmadan öncede çocuğa mesaj atmıştı fakat çocuk geri bir cevap yazmamıştı , gözleriylede etrafı süzüyordu dakikalar geçtikçe hata yaptığını düşünmeye başlamıştı. Birden barmene seslendi;
- hey ! Bir tane tequila shot alabilir miyim ?
Barmen bardağı doldurup şebneme verirken:
- ''40 dakikadır burdasın sanırım biri senin gibi güzel bir vampiri ekti ama üzülme belki parti bittikten sonra ikimiz takılabiliriz '' dedi ve kibar bir ses tonuyla güldü.
Şebnem içkisini içti ve shot bardağını masaya biraz sertçe vurup ardından ufak bir tebessüm ederek:
- "Teşekkür ederim hiç meraklanmana gerek yok birazdan burda olacaktır"dedi ve içkisini tazelemesini söyledi.
Parti başlayalı 2 saatten fazla bir süre olmuştu ve Şebnem artık daralmış çocuktan iyice ümidini kesmişti. Ayağa kalktı ve lavabolara doğru yöneldi içkiyi fazla kaçırdığından yürürken insanlara çarpıyordu. Kendine gelmek için durdu kafasını kaldırdı ve etrafa son bir kez baktı, direklerde dans eden yarı çıplak dansçıları , Dj'in kalabalığı ritme sokan hareketlerini ve kenarlarda sevişen çiftleri gördü kafasını iki yana sallayıp kendini topladı ve lavaboya doğru hızla yürümeye başladı lavabo girişinde yer de oturmuş kafa bulan iki tane çocuğa doğru baktı yanlarından hızlıca geçti. Kadınlar tuvaletine birden daldı ve önüne gelen ilk kabinin kapısını açıp klozetin içine kustu sanırım fazla alkol midesini bozmuştu. Ayağa kalktı elini yüzünü yıkadı aynaya baktığında suyla beraber yanağına doğru eyelinerı akıyordu cüzdanından çıkarttığı bir peçete ile yüzünü sildi ve kadınlar tuvaletinden çıkıp biraz da kalabalıktan uzaklaşmak istediğinden Mat-X'in arka kapısından boş ıssız karanlık bir sokağa çıktı. Artık biraz nefes alabilirdi , sırtını duvara yaslandı bir sigara yaktı ve derin bir nefes çekti sonra yavaşça sigara dumanını üfledi. O an sadece eve gidip yatmak istiyordu sigarasını kenardaki su birikintisine doğru attı ve sokağın başına doğru yöneldi ordan caddeye çıkıp otobüs durağına geçicekti. Ayağı birden tökezledi ve ayakkabısının topuğu kırılmıştı ayakkabısını ayağından çıkarmak için eğildiğinde ensesine soğuk bir şeyin girdiğini hissetti ve bütün vücudu karıncalanmaya başldı , sinirlerini hissedemiyordu. Dizleri birden boşaldı ve yere yığıldı. Gözlerini açmaya çalışıyordu fakat net göremiyordu her şey pusluydu ve etraf çok sessiz. Karanlığın arasından yerde yatan bedenine doğru yavaş ve ağır adımlarla gelen birisinin sesini duyuyordu. O an hiç bir şey düşünemiyordu hiç bir şeye anlam veremiyordu. "Ne oldu? Nasıl oldu? Neden yere düştüm? ve Ölücek miyim? "