Capitolul 1

261 8 2
                                    

Oare poate o singura noapte să schimbe totul? Pe mine, prietenii, familia. TOTUL. Doar din cauza unui nenorocit pus pe glume? O sa vedeţi :)

6 AM.

-Mamiii? Unde e peria de păr?

- In dulapul de jos ! Striga mama bine voitoare din bucatarie.

Timpul trece repede iar eu sunt acea fată care e lipsita de absenţe. Acea tocilară, care in loc sa fie o fată obișnuită si sa iasă afară cu prietenii ,sta in casa. Reputaţia mea e așa incă din gimnaziu. Nu-mi plăcea sa ies in cine stie ce locuri cu așa zisi mei prieteni/colegi. Intotdeauna ii auzeam cum spuneau " oh haidee, măcar o dată vino și tu sa vezi cum e sa te distrezi"

Din fericire, eu nu eram interesată si așa, nu intram niciodata in probleme.Bineinţeles că trebuia sa existe si cea 'populară. Pe numele ei Jennifer . Mereu se lega de cum arăt și de tot ceea ce făceam. Eu nu dadeam importanta ,știind ca nu are de ce să-mi pese.

-Coboară odată candelabru dărâmat!!!! La auzul cuvintelor fratelui meu Logan, imi iau geanta si fug pe scări realizând ca ceasul era deja 7 :28 , iar eu mereu ajung mai repede de inceperea orelor.

#School

O mulţime de adolescenţi nepăsători pe coridorul școlii , iar eu tot nu o găsesc pe Ashley. Ea fiind cea mai buna prietena a mea, mereu ne intâlnim in faţa dulapului nostru( Dulapurile la noi in școala erau comune fiind destul de incapatoare) .

-Hei! Sash! Sunt aici ! Se auzea Ashley fugind catre mine

- Ai intarziaat. Unde ai fost ?

- Ăm probleme de familie. Spuse ea nu nepasatoare

-Ok , acum haide sa mergem . Nu vreau sa intarziu la ora domnului Coop .

Și cum nu se putea să am o zi obișnuita de școală, dau nas in nas cu Jenn, fiind foarte grăbita spre clasă.

-Ai grijă pe unde mergi nenorocito! Cine ţi-a ales hainele in dimineaţa asta? Mămica? Spuse Jennifer satisfăcută.

Am decis să nu-i dau atenţie și pur și simplu să imi vad de drum, dar se pare ca Ash nu era deacord cu mine.

- Dar ţie cine ţi-a făcut machiajul? Câinele? După care mă ia de mâna si fuge râzând. Puteam sa văd faţa roșie a Jennei care imediat exploda .

- Iţi dai seama ce ai făcut, nu? O intreb serioasă.

- Dap ! Spuse și puse accentul pe "p" . Chestia asta mă enerva la culme.

Ora trecuse rapid. Poate puţin prea rapid, dar nu asta conta . Puteam simţi privirea Jennei pe mine și Ash. Asta nu-mi miroase-a bine. Când văd ca se apropie de noi in pași repezi , o iau pe Ashley mergând grăbită către ieșirea școlii.

- Asta nu e de bine. Ai enervat.o iar acum nu ne va lasa in pace restul zilei.

- Oh haidee, fii serioasă. Iţi promit că nu se va intâmpla nimic .

Dupa cum a spus si Ashley, restul zilei a fost linistit . Niciun sunet de la Jennifer . Totuși ma intrebam unde a fost Logan ,toata ziua. Nu l.am vazut deloc, o sa am timp sa vorbesc acasa cu el, dar acum trebuia neaparat sa ma duc dupa o panza.

Imi placea sa pictez portrete si aveam o multime de schite , numai ca lipsea panza.

***

- Multumesc domnule D.! Spun politicoasa luand panza

-O zi buna sa ai Sasha! Imi raspunde politicos

Afara se intanucase , iar puteam simti ca nu eram singura in acest moment. Norocul meu era ca nu stateam departe de magazin . In urmatorul moment toti fiorii m.au cuprins simtind cum o mana ma prinde si ma trase mai aproape de ea.

- Taci! Nu tipa ! Striga la mine vocea joasa a unui barbat . Nu puteam sa.i vad fata fiinf intuneric , dar puteam sa jur ca era blond

- Lasa-ma! Strig , foinduma din bratele lui. In urmatorul moment a avut un moment de ezitare , eu reusind sa fug . Bineinteles ca norocul nu era de partea mea in aceasta zi.

- Toate actele mele sunt la el! Tip disperata in telefon .

- Ok nu te panica. Imi spuse Ashley care era total relaxata.

Sa nu ma panichez???! Asta era o gluma? Sau ce?

# ok ăsta a fost primul capitol. Cum vi se pare? :) Vreau pareri . Fiind prima mea carte. Scuzaţi greselile de scris, le voi corecta cand voi avea timp :)

Urmatorul capitol il voi pune atunci cand  o sa afle mai multi de  carte. :)

Broken Hearts (Luke Hemmings F. F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum