Capitolul 12

117 3 0
                                    

Lumina rece îmi intra in ochi. Nici nu știu cum am ajuns in camera, ultima data eram pe canapea. Imi deschid ochi cu greu, iar in fata dulapului era asezat un panou cu o poza. Ma ridic încet din pat si ma apropriu de el. Un text scurt era in partea de sus, in josul acestuia o poza. Ce dracu? Doua persoane se afișau în peisaj. Poza e de la petrecere? In mai puțin de 20 de secunde l-am recunoscut. Era Luke, cu pliculețul acela. Nu puteam descifra persoana din fata lui, dar seamănă cu................ Logan???!!! CE? NU!!! Nu permit asa ceva! Logan nu se droghează. Nu Luke e cel care ii da drogurile. Nunununu! Nu Se Poate!

lacrimile curgeau arzator pe obrajii mei. Imi sterg fata cu maneca de la bluza mea larga si imi ridic privirea catre scrisoare .
"Marfa e destula. Clienții ii gasim mai greu, dar cand în găsim, ii ținem permanent. Cum ai vrea tu sa ma cunoști, daca nu-ți cunosti pripriul frate? "

La naiba la naiba la naiba!!!" NU MAI SUPORT! murmur printre buze. In jurul meu se facu deja o balta. Usa camerei se auzise cateva baiai. Intru repede in baie si inchid usa. Imi sterg lacrimile si imi reglez vocea.

-Da?

-Draga eu sunt. E un baiat care te cauta.

-Ăh?Sp-spunei sa vina sus.

-Apropo, nu e urâțel. Spuse chicotind.

Acum cine mai e? Of. Normal ca atunci cand imi doresc cel mai mult sa fiu singura, UNIVERSUL imi joaca feste.

Cateva baitai se auzi in usa, urmate de deschiderea ei. Stai asa. De unde stie el unde stau?

-Pot intra? Ma intrebase Nate inofensiv.

Ashley P. O. V

Ma urcam la volan pumand centura si asigurandu-ma ca Harry e inca viu. Nici nu știam unde naiba să-l duc. Dormea dus, iar cheile de la casă.... ăh da. Imi luam telefonul din geanta si o apelasem pe Sasha. Telefonul sunase de 7 ori, dar ea nu raspunse. Am mai încercat odata prin mesaj. Dupa 10 minute primisem un mesaj din partea ei "Scuze, nu pot vorbi. Cheile ii sunt sub presul de la casa. Nu întreba de unde știu.Condul acasa si apoi sună-mă.Mama crede ca sunt la tine"

Ce a mai zis si asta? Acum eu voi fi cea vinovata. Sigur voi avea probleme.

Dupa un drum de aproximativ 25 de minute ajunsesem in fata casei. Ies din masina fugind la pres. Într-adevăr cheioe erau acolo. deschid usa si merg să-l iau pe Harry.

-Hei! hei! HEI! Styles !!!! Trezește-te acum! strig in timp ce il trageam de mână.

-M-mham. M-mai lasă-mă u-umpic.

Era asa dulce cand dormea. Parea atat de cuminte si inocent. Dupa cum spuneam, Parea.

-Am o găleată plina cu apa care te asteapta. Ori te trezești ori o s-o cunoști in curând.

-Ok, sunt treaz, sunt treaz.

Of. Harry și filmele lui. Cine ma pricopsit cu el? Mda.. mai bine nu întrebam asta.

Il luasem de mana si intrasem in casa. Era total adormit, pe langa asta mi-a spus de doua ori Linda, cine naiba mai e si asta? Un mic sunet se auzise cand se lovise de coltul patului.

-La culcare Harry! Treci.

-Dar, acum nu imi mai e somn. Daca vrei sa dorm, va trebui să vi langa mine si să-mi spui o poveste sau sa ma lași pe mine sa exemplific una. Ultimele cuvinte spuse mau facut sa tresar, el schitand un zambet pervers.

-Gata Harry. Acum doua minute erai lesinat in masina. Ne vedem dimineață .

Acestea fiind spuse am iesit din camera sa si intrasem la baie. Apa fierbinte se scurgea pe corpul meu, dând o senzație foarte placuta si relaxanta. Dupa jumătate de ora, am iesit doar cu un prosop pe mine. Intru in camera in care am fost prima data cu Harry si ma arunc in pat. Fara sa imi dau seama, usa camerei se deschise si nu dura mult pana cand doua brate mari ma înconjurase. Cârlionți lui imi gadilau fata necontrolabil. Am preferat sa nu zic nimic, dar pentru ca am langa mine un idiot... Isi puse mana pe sanii mei incercand sa imi scoata prosopul

Broken Hearts (Luke Hemmings F. F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum