Capitolul 5

136 5 6
                                    

Telefonul suna dinnou,asta enervându-l. 

- Acum ce mai e?! Răspunde !  Să nu cumva să spui cuiva despre asta.

In mai puțin de o secundă dispăru-se. Eu am făcut exact ce mi-a spus.

- A allo?

- Sasha?  Ce sa întâmplat cu tine?  Trebuia să ne vedem la cafenea.  Imi țipă in telefon Ashley.

-Scuze. Am uitat complet.  Am avut ceva treabă ...

Nu apucasem să mai spun ceva,  căci telefonul bipăia in semn că a închis . Minunat, încă o problemă .  Corpul meu încă tremura.  Lacrimile nu încetau să cadă pe obrajii mei. Imi trasem răsuflare și mă dusem in fața dulapului.  Totuși Ashley e cea mai bună prietenă a mea,  nu vreau să fim certate .  Imi luasem repede niste blugi gri cu o cămașă roșie in carouri,  iar in picioare am optat pentru botinele mele maro.  Mă machiasem nu foarte tare,  dar totuși cat să acopar urmele lăsate de Luke. Imi aplicasem puțin fond de ten, tuș , rimel, apoi mă dădusem cu un ruj roșu .  Am luat geanta si ieșisem  fugind din casă .

Ashley P. O. V

-  Ashley? 

-In carne și  oase.  spun chicotind.

-Imi pare foarte foarte rău ca nu am ajuns. Am avut o problemă mare si tot nu am reușit să o rezolv. 

- E ok.  Ai timp să-mi povestești .  Acum haide,  să mergem.

- Unde? întrebase confuza.

- Vreau sa-mi cunoști prietenul.

-Stai. Prieten?  Ce-am pierdut? 

Mă ridic de la masă fără să spun ceva și navalesc peste Luke, dându-i cea mai mare îmbrățișare ,urmată de un sărut pasional. Il trageam spre masă unde se afla Sasha încă nedumerita de pornirea mea .

Cand cei doi sau văzut aveau expresii mai ceva ca minionii. Nu le înțelegeam reacția . - Sasha,  Luke.  Luke, Sasha! 

-Imi pare bine!  spuse cei doi la unison.

O lisinte se asupri asupra noastră.  Bineînțeles,, care a fost stricata de mine.

-Ce aveti?  De ce nu spuneți nimic?  Ati vazut o fantoma sau ce?

- Nu.  Scuzați-mă un minut vă rog.

Sasha se ridicase de la masa și pornise către baie .

-Ce e cu tine Luke?  Vreau să faci o impresie bună .  Spun iritată.

- Calmează-te.  Nu e maicăta. Intr-un oarecare fel,  ne cunoaștem.

Luke se ridicase, plecând.  Am ezitat să il întreb unde, știind că nu-mi v-a spune. Excelent.  Amândoi m-au lăsat singură . Ceva nu e bine.

Luke P.O.V

O cautasem din priviri.  Știam ca e la baie. Usa se deschise iar atunci o femeie bruneta ieșise.  Asta ma ajutat,  dat fiind că am reușit  să o vad. M-am asigurat ca nu ma vede nimeni,  după care intrasem in baie.

- Ce cauti aici??  Iesi!! Nu te-atinge de mine!!!

Lacrimilr începură să-i cadă pe obraji.  Ma apropiasem de ea incercand sa o calmez dar se trase.

-Ți-am spus sa IESI!!! Dute!

-Calmează-te  femeie!  Nu-ți fac nimic!  nu încă..

Cu cat ma apropriam mai mult de ea,  cu atat se depărta de mine.  Cu toată  joaca asta,  ajunsem intr-o toaleta.  Atunci am reusit sa o ating. Pielea ei fina si ochii ei cristalini ma faceau sa regret ceea ce trebuie sa fac.  Imi pusem mana pe obrazul ei,  ștergându-i lacrimile. 

Atmosfera se schimbase radical cand am inceout sa o sarut animalic. Ea se zbatea din rasouteri dar siincer sa fiu,  amandoi stim ca nu va reuși. Coboram cu saruturile pana pe gatul ei firav dupa care am mușcat-o de lobul urechii,  ea scoțând un gemat.

-Se pare ca iti provoc placere iubito. 

- Ba nu!  Dutee!  Ai iubită.  Nu o lasa sa astepte.  Pleaca!

-De data asta ai dreptate .  Nu vreau să-i dau de banuit jucariei mele sexuale.

-Ma dezgusti. spuse printre lacrimi

Palma ei făcând cunoștință cu obrazul meu. 

-O sa regreti asta!  Ieșisem nervos din baie  grăbindu-ma la Ashley. Acum,  nu va avea de suferit doar ea.  Caci si Ashley, care pentru mine,  era doar o placere sexuală .

O luasem de mână , ea ridicându-se.

-Ce e?  întrebă confuză.

-Haide iubito,  nu vrei să plecăm undeva?  Știi ca nu pot rezista când te văd in maieul acela. 

-Of Luke! Nu acum.  Unde e Sasha?

- Nu știu.  Nu sunt femeie. Sun-o. 

-Ok.. Haide sa mergem.  Măcar odată vroiam sa ma asculte și ea pe mine.

Cand ea rostite cuvintele sa mergem, imi scăpase cel mai pervers zambet. Observand asta,  devenise agitată.

-Ce e?  Am ceva pe față? zise panicată.

-Nu, nu ai minic.  Doar că.. știi, arăți provocator in hainele acestea.  Ce-ar fi sa mergem la mine?

Aproband din cap,  o conduceam catre mașina care ne aspepta. 

- Acasă  Joe. Șoferul pornise imediat .

***

-Stii,  ai o casa foarte mare.  Zise Ashley râzând.

-Mda.. haide sa urcam sus.

-Camera ta?

-Da.

Odată ce intrase,  trântisem ușa asta făcând-o sa tresară .

In mai puțin de doua mișcări, o trântisem pe pat,  așezându-se pe pat.  Saruturile mele coborau si urcau pe gâtul ei, ajungând la buzele ei firave, ea gemând.  Se prinse de ceea ce vreau si isi dăduse salopeta jos.  Eu fiind la bustul gol iar ea in maieu si boxeri. Imi introdusem mainile sub maieul ei,  desfacandu-i sutienul din dantela.  Printr-o miscare ea is scoase.

Sasha P. O. V

Baiatul asta nu vrea sa ma lase odta in pace?  De ce eu? Imi trasem sufletul si iesisem din baie.  Ochii mei o cautau peste tot dar nu o vedeam.  Imi scoasem telefonul căutând in agenda numarul ei.  Am apelat-o de 3 ori,  dar ea nu  răspunse.  Avand in vedere ca e cu Luke, imi trecuse cele mai groaznice ganduri. Nici nu cred ca il cunoaste asa bine. Presupun ca intre ei e doar atractie fizica. O mai apelasem o data sperand ca acum va răspunde.

-Alo? Ashley?  Pe fundal se auzeau sunete bizare.

-Ddaa eu sunt. Cee ee? Spuse parca fara aer.

-Unde esti? Telefonul ii scapase pe jos, iar ea scose un geamăt.

Ce Dumnezeu se intampla acolo?

Hei hei!  Gata si 5:)In capitolul urmator se va afla un secret. Oare se va certa Sasha cu Ashley ?  dar Luke,  ce incearca sa faca?  cine e el defapt? 

Asta ve-ti afla mai incolo:)

for next-->3 voturi

Broken Hearts (Luke Hemmings F. F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum