Ii strigam numele ca o disperata dar ea nu raspunse. Tot ce se auzea pe fundal era gemete si strigate.. presupun de durere. Ce ii face Luke?
-Ashley! Răspunde! Unde ești? Ashleey!!!
-Ddaaa. Sunt, sunt aici. Deci ce spuneai?
-Unde dracu' esti???
-Oh haide.. de parca ti-ar pasa. Mereu gasesti o scuza pentru orice Sash.
Se facuse liniste. Atunci realizasem ca timp de 1 minut vorbeam singura. Dinnou imi inchise in fata.
Imi luasem geanta de pe scaun si pornisem spre casă. Nu puteam realiza ca eu cu ea tocmai ne certasem. Pe o cauza care nu o cunosc.
***
-Logan! Ia-ti fundul de pe patul meu si iesi afara!
-Patul tau ma iubește. Nu putem fi despărțit!
-IESI ODATA!!!
- Ok ok, Ne mai vedem Simone. O să-mi fie dor de tine! Zise cu o față jalnică.
-Oh haideee! Doar nu mi-ai botezat patul!
El ieșise trantind ușa. Mai incercasem sa o sun pe Ashley dar era in zadar. Telefonul ii era inchis.
- Ăăă, Sasha? Ai comandat tu ceva? Strigase Logan de jos.
Coborâsem scarile pentru a vedea despre ce vorbeste. In bucatarie era un pachet cu un biletel pe el "O floare pentru o alta foare. Iubito, sper sa porti cu grija continutul pachetului . Nu mai e mult si ma vei cunoaștem dragostea mea. Xx Anonimul tau" . După ce citisem in gand scrisoarea, deschisem pachetul. In interior era un buchet cu trandafiri albastrii, iar dedesuotul lor era un pulover de un albastru vernil deschis. Culoarea e minunata. Cine poate fi acest om care ma urmărește? De ce îmi tot trimite lucruri?
Luke P. O. V
Maieul era ca si disparut. Era mai salbatica de cat ma asteotam. Se vedea ca era pregatita . Asta imi face treba mai usoara. O sărutam pe gat ea gemand de placere. Coboram din ce in ce mai jos. Cand ajunsem in jona feminității ei, ea isi desfacuse piciorele lasandu-mi cale libera.Cand sa imi introduc splendoarea, usa se deschise apărând Harry.
-Ai ajuns prea devreme Harold! Acum iesi si așteaptă !
-Doar ca sa stii, arata bine fata!
Harry ieși pe ușa fara sa mai zică altceva. Doar își astepta randul.
-Ce a fost asta?
-Nimic. Acum haide sa reluam de unde am ramas.
-Nu pana nu îmi spui! Se ridicase din pat vrand sa plece.
-Stai jos! Continuam!!!
O luasem de brat trandindo in pat si forțând-o sa faca ce am spus. imi introdusem incet membrul in feminitatea ea mentinabd ritmul lent. Apoi il maream, ea gemand.
-Luuuke! Striga cat putea de tare
-Haide! Tipa cat poti tu! Eliberează-te!
Ritmul crestea din ce in ce mai tare. Intr-un final imi scoasem membrul , iar patul era patat cu o balta mare.
-Stai! Tu erai virgina??? De ce nu ai zis asta?
-Nu vroiam sa stii... Spuse rusinata.
Odata scos, ea isi lasase orgasmul sa iasă.
-Pregătește-te pentu tura 2!
-Ce?
Fara sa ii dau vreo explicație, imi lipisem buzele cu putere peste ale ei, sărutând-o salbatic. Ea ma prinse de par si isi puse picioarele in jurul meu. Saruturile erau pline de pasiune. Vrand sa iau aer, ea ma muscase de buza.Asta făcându-mă sa scot un sunet de durere. E bine ca sa prins de ceea ce trebuie sa facă fiind ca in comparatie cu mine, Harry are un stil de joc, mult mai brutal. La finalul partidei, ea isi puse capul pe pieptul meu. Fara sa observ, adormise. Era ca un inger. Ma gândeam daca merita sau nu, ceea ce aveam de gând. Ma dadusem jos din pat, punand patura peste ea. Imi luasem hanele care imi erau la îndemână si iesisem pe usa fara sa fac zgomot.
-Uite Styles.. Nu sunt sigur de asta.
-Haide lasule! Macar zi-mi, cum e la pat?
Ati rupt vreun lemn? Spuse râzând.
-Eh frate, se poate si mai bine. Dar pentru o virgina, se stie fata. Zic pervers.
-Trebe sa mi-o dai Hemmings!
-Acum doarme. Poate alta dată.
-Eu n-am venit degeaba pana aici. Avem o înțelegere. Oricum tu nu pe ea o vroiai! Deci ce conteaza daca imi fac putin se cap?
-Nu merita asta Styles...
-Nu cred ca vrei sa ajung acolo. Asa ca.. stii ca oricum o voi face . De ce te împotrivești?
-Stii ceva.. Fa-o. Eu am o treaba acum. Dar ai grija cand se trezeste sa nu o sperii.
Harry aproba din cap.
Sasha P. O. V
Nu pot sa nu ma gandesc la persoana care imi tot trimite 'surprize'. Urcasem inapoi sus pentru a putea fi singura. Aveam nevoie de o zi linistita dar se pare ca nu o voi avea. Intrand in camera telefonul sună insistent. Pe ecranul telefonului apăruse 6 apeluri pierdute . Cine ma sunase? Luke.
Reapelez, fiind curioase de insistenta acestuia.
-Da Luke. Ce dorești?
-Uite. Vreau sa ne vesem.. Poti veni in parcul Veseliei te rog?
-Stai sa-mi verific programul sa vad dacă am timp pentru tine.... Ca sa vezi. Nu am nimic de facut. Ok. La ce ora sa fiu acolo?
-In cam 30 minute. Apropo, imbracate elegant. Mergem la restaurant.
-Asta e un fel de întâlnire?
-Sa zicem. Acum pregătește.
Fugisem la baie facand o rutina rapida, dupa care ma blocasem in fata dulapului. In final gasisem o rochie bleumarin închis mai sus de genunchi, cu decolteu la spate. Imi prindem parul intr-un coc simplu, iar la partea de machiaj am optat pentru un ruj rosu, tuș și rimel. Mai aveam 10 minute. Imi luasem geanta si geaca pe mine si ieșisem ca o furtuna din casa.
****
Stau de 10 minjte pe bamca iar Luke inca nu-și făcuse apariția. Nu l-au imvatat părinții ca nu trebuie sa lase o fata sa astepte? Băiatul ăsta imi puns răbdarea la încercare. Ma ridicasem sa plec. Aju g la trecerea de pietoni si in fata mea oprește o limuzina. Geamul coboara si atunci apare Luke .
-Deja pleci domnișoara?
-Luke? Ce e cu asta?
El coborâse din masina, venind in fata mea.
-Haide . Avem o rezervare.
Urc in masina luxoasa asezandu-ma langa Luke. Limuzina oprise, asta însemnând ca am ajuns.
Intrasem in restaurant ude pot spune ca torul era minunat . Covoare rosii, scaunele aveau cate o funda aurie așezata pe spatele scaunului, iar pe mese era pus cate un trandafir .
-Avem o rezervare pe numele Hemmings .
-Pe aici va rog! Zambise doamna si ne aratase masa.
Luke luasr trandafirul si mi-l daruise.
-O floare pentru o alta floare.
-Multumesc Luke! zic zâmbind.
Ne așezasem la masa, primind meniu. Era plin de denumiri care nu le mai auzisem in viata mea. Ii spusem chelnerului ca tot ce vreau e un vin rosu.
Timpul trecea iar intre noi era o liniste imensa.
-Uite, vreau sa te intreb ceva... Imi zise Luke cu o fata confuza.
-Da? Ce e? Intreb.
-Am găsit poza asta la tine in camera. Cine e baiatul mic si cret?
De unde avea poza? Credeam ca am scapat de ea... Imaginile mi se reluau pe randd in minte, obrajii mei fiind umezi.
-Cine e?
-E... e.. Fratele meu..
-Logan?
-Nu. El e.... Zack. A murit.
Gataaa. Cum e? Va așteptatti la asa ceva?
for next-4 voturi
Scuze pentru toate greselile de scris :( O sa le corectez cât mai repede:)
CITEȘTI
Broken Hearts (Luke Hemmings F. F)
FanfictionGrace Phipps - Sasha Luke Hemmings- Luke Ryan Newman- Ashley Selena Gomez - Jennifer Matthew Espinosa - Logan Harry Styles -Harry Ariana Grande - Ariana Francisc Lachowski- Nate Sasha, o fata "ca la carte", ajunge una dintre cele mai insuportabile...