Capitolul 13

116 4 0
                                    

Sasha P. O. V
-Nate?  Ce cauti aici?

-Hei... uite,  vroiam să-mi cer scuze pentru cum m-am purtat la petrecere si la bar... am fost un nesimțit salas o fata ca tine singura.

-Nate,  e ok. Nu suntem logoditi sau ceva de genu. Fiecare are propria lui viata.

-Deci sa inteleg ca ma ierti?  spuse afișând un zambet larg.

-Normal. 

După ce am terminat discuția cu "imi pare rau"  recreat dinnou,  Nate venise si se asezase langa mine in pat. Era dragut știind ca desi nu ma cunoaste, a vrut să-și ceara scuze. In zilele de azi, rar mai găsești asa ceva.. Am povestit despre aventurile lui amoroase(apropo una mai ciudata ca alta) . Imi povestise de asemenea si de momentele lui frățești alături de Luke. Cine și-ar fi imaginat ca a purtat pelerina pana la 8 ani.  Doamne, ma luase durerea de burta de la atata ras.

-Știi... esti așa frumoasa cand zâmbești. Spune-mi despre tine,  acum e randul tau

Am rosit imediat la auzul complimentelor sale  dar  senzatie de singuratate ma cuprinse.

-Nu am ce sa spun despre mine... Nu am avut un prieten pana acum.... daca nu as fi întâlnit-o pe Ashley,  probabil si acum eram șoarece de  biblioteca. Ea ma schimbat. A reusit sa ma faca sa fiu eu, ceea normala.

-Stii... umpic de nebunie nu strica... si pe bune? nu ai avut un prieten pana acum?

-Cee? Nu rade!  tip dându-i un pumn jucaus in umar.

- Asa deci... Esti inca viiiiiirgiiiiiiiinaaa. spuse accentuand ultimul cuvand si chicotind

-La naiba Nate! E asa greu de crezut?  am spus iritata.

-Nu.. scuze  doar ca.. esti asa de frumoasa si nu e prea credibil cand spui ca nu ai avut prieten. Baietii care i-ai cunoscut trebuie sa fi fost orbi de-a binelea. Cum sa le scape un asemea trandafir fraged ca tine? Cum sa treaca fara sa observe frumusetea si splendoarea emanata de tine? E clar ca erau fatalai. Daca as fi fost in locul lor... erai a mea. Nu as  putut sa te las singura. Mereu as fi fost in spatele tau sa te apar de pericole care apropo sunt la orice colt. Nu trebuie sa ai incredere in nimeni. Nici macar in familie. Mama mereu mi-a spus o vorba "Persoanele frumoase,intotdeauna isi gasesc dragostea cel mai greu " si este adevarat.

-Nate...

Am fost intrerupta de telefonul sau care suna cu disperare.Il scoase din buzunar si raspunse.Imi facuse semn ca iese pe hol pentru a vorbi ...Oare ce are de ascuns? adica cine il poate suna sa fie asa de important?In timpul acela am intrat in baie si mi-am dat cu apa rece pe fata pentru ami scoate starea de somn.Am stat putin si am analizat tot ce mi-a spus Nate....Nu credeam ca voi auzi asa ceva din partea lui ..."Nu judeca o carte dupa coperta" , acum am inteles si eu ceea ce inseamna.Nu prea judec eu, caci nu sunt genul,dar unele persoane pot da dovada de prostie clara. Poate ma cam grabesc sa iau concluzii..  Sper sa nu ma înșel in privința lui.

Intrase inapoi in camera si isi ceruse scuze ca a stat atat de mult. L-am intrevat despre cele a fost vorba, dar nu a vrut să-mi spuna si am preferat sa nu incerc de mai multe ori. Am continuat sa vorbim despre tot felul de lucruri..Am vorbit de "cea mai mare dorința"  sau "care a fost cel mai ciudat vis" , la care am preferat sa nu raspund fiindcă, nu cred ca ar vrea sa știe ce-mi poate trece prin cam.  Poate sunt o fata simpla si cuminte, dar mintea mea nu este.

***

Nate plecase de mai bine de jumătate de ora.. acum eram singura acasa.  Mama plecase la cumpărături si nu stiu cum,  de fiecare data cand un băiat e la noi,  face asta.  Ar  trebui sa ma tem de ceea ce crede ca as face cu ei? Oare deastea pleaca? Pentru a ma lasa sa fac treaba cu ei?.. Se mai inseala uneori. Sau pur si simplu nu-și cunoaște fiica.

Broken Hearts (Luke Hemmings F. F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum