A mentorházas feladat ami az utolsó lépés az élő adásig. A székes feladat után egy hónappal van meg tartva, úgyhogy holnap utazók a helyszínre. Eléggé izgulok, a székes feladat óta Alex majdnem mindennap irt, de nem tudtam neki mindig vissza írni. Egyszerűen nem tudtam mit. Fannival és Ádámmal hetente volt olyan, hogy háromszor is találkoztunk, vagy együtt gyakoroltunk vagy bulizni mentünk el vagy csak egyszerűen lazultunk. Olyanok voltunk mint akik kis koruk óta a legjobb barátok. Csak így mi hárman. Ábellel a székes feladat óta nem beszéltem, illetve utána elmentünk kajálni, de már ott sem szóltunk egymáshoz. Ő akarta, de én nem voltam rá kiváncsi. Tomi minden nap koncertezik ezért vele ezer éve találkoztam.
Reggel korán felkeltem és gyorsan elkészültem. Csinosra vettem a figurát ugyanis ma fog eldőlni, hogy be jutok - e az élő adásba.
A bejárati ajtót bezárva valaki dúdálni kezdett mögöttem. Érdeklődve megfordultam és a már ismert fekete Minit láttam meg.
- Te meg mit csinálsz itt? - sétálok oda az autóhoz.
- Gondoltam elviszlek. Úgy is ugyan oda megyünk. - mosolyog rám.
- Honnan veszed, hogy nem visz el senki?
- Tomi mondta.
- Mióta vagy ilyen jóban a bátyámmal?
- Nyugii Barbi. Csak érdeklődtem felőled. Ennyi. Na beszállsz? - a szememet forgatva át sétáltam a túloldalra és beszálltam mellé.
Mosolyogva beindította az autót majd elindultunk a mentorház helyszínére.
Az út alatt nem beszéltünk sokat egyszerűen csak ültünk egymás mellett. Körülbelül másfél óra után meg is érkeztünk egy gyönyörű villához.
- Azta, de gyönyörű! - tátom el a számat.
- Hát igen. Még senki nincs itt, ha van kedved körbe vezetlek.
- Persze. - mosolygok rá.Egy hatalmas hálószobába be nyitva mosolyogva néztem körbe.
- Ez annyira gyönyörű. - simitok végig a hatalmas franciaágyon.
- Szerintem te vagy gyönyörű!- suttogja a fülembe.
- Alex.... ezt tudod, hogy nem lehet. - nézek mélyen a szemébe.
- Miért ne lehetne? - hajol közelebb hozzám.
- Alex... kérlek. - lépek el tőle.
Elindulok az ajtó felé amikor Alex hirtelen a csuklómat megfogva vissza rántott magához.
- A francokat nem lehet. - suttogja majd rá tapasztja ajkait az enyémre.
YOU ARE READING
Pupilláid
FanfictionByealex nem mindennapi mentor. Mindenkivel szigorú, flegma és bunkó, de jön egy lány aki olyan érzéseket vált ki belőle, hogy teljesen megváltozik, ami Alexnak nagyon nem tetszik. Egyszer már megváltozott egy lány miatt és nem jött ki jól a dologból...