Öğle teneffüsünde yemekhaneden yedik ve yine aynı kişiler masamıza oturdu. Etrafa baktım ama Ateş yoktu. Yemeğimizi yedikten sonra kızlarla bahçeye çıktık. Herkes bir yere toplanmıştı. Biz de merak edip oraya gittik. Ateş o gün beni sıkıştıran çocuklarla kavga ediyordu. Ama bunu yaparsa.. başına bela açabilir, disipline gidebilir veya uzaklaştırma alabilir.. Ben.. buna izin veremem. Zorla kalabalığın arasından en öne geçtim. Ateş grubun liderinin yakasını tutuyordu. İkisinin de durumu kötüydü. Ama Ateş daha bu sabah kavga etti. Lanet olsun ! Bunu engellemek şart oldu. Ateş sağlam bi yumruk attı ve boğuşmaya başladılar bir o vuruyor, bir öteki. Ateş vurmaya başladı. Ard arda vuruyordu. Araya girme zamanım geldi.
"Ateş !" diye bağırdım. Aylin ve Bengü bana garip garip baktı. Hiçbir şeyden haberleri yok tabi. Ateş beni duymamış gibi devam etti. Tekrar bağırdım.Yine aynı şey. İleri adım atıp tekrar bağırdım.
"Gri ! Yeter !" bu sefer bana baktı. Ve durdu. Herkes bana bakıyor. Ama bu Ateş'i durduracaksa umrumda değil. Ateş'i kolundan tutup çektim.
"Mira, bırak."
"Ateş, başına dert açmana izin veremem. Çoktan patakladın zaten. Bırak artık." Kolumdan kurtulup tekrar ona yöneldi.
"Gri ! Yeter dedim.Lütfen." Anca Gri diyince anlıyor herhalde. Tekrar kolundan tutup oradan uzaklaştırdım. Ve sınıfa getirdim. Aylin ve Bengü de peşimizden gelmiş. Kafaları mı iyi bunların? Böyle zamanlarda kim peşimizden gelir ki? Herneyse biz sınıfa girdik.
"Ateş, oğlanı öldürecektin."
"Seninle ilgili saçma şeyler söyledi Mira."
"Sen niye takıyorsun ki o çocuğa ? Salağın teki işte."
"Konu sensen takarım Mirmir."
"Ateş..takma. Seni korumak için yapabileceğim tek şey bu." Dediğimde Aylin ve Bengü içeri girdi ve kapıyı kapattılar. Ateş onları hiç umursamadı ve devam etti.
"Biliyorum. Birşey demedim zaten Mira."
"Bir daha ne derlerse desinler bulaşma."
"Söz veremem."
"Gri !" Kızların burada olduğunu ben de unutmuşum. Bengü araya girdi.
"Siz.. birbirinizi tanıyor musunuz?" Ben ne diyeceğimi bilemeyip Ateş'e baktım. Ateş cevap verdi.
"Sizi ilgilendirir mi?"
"Mira hiç bahsetmedi de o yüzden." diye atıldı Aylin.
"Arkadaşların mı?" diye soran Ateş'e şaşkın şaşkın baktım.
"Evet.."
"O zaman açıklarsın."
"Neyi?"
"Sence neyi Mira?"
"Gri sen bana sinirli misin?" dediğimde derin bir nefes verdi.
"Değilim. Sadece.. sinirim bozuldu. Özür dilerim."
"Tamam.. Kızlar.."
"Mira, gerçekten onları ilgilendirir mi?"
Bengü sinirlendi. "Tabii ki de ilgilendirir. Mira ! "
Ateş tekrar atıldı. "Bence ilgilendirmez. Sadece evet.. birbirimizi tanıyoruz. Başka bir şey bilmenize gerek yok."
"Gri.. tamam. Kızlar.. Ateş'in söylediği gibi evet birbirimizi tanıyoruz." Aylin konuştu.
"Peki.. Bu arada, Ben Aylin.." sanırım ortayı bulmaya çalışıyor. Ateş bıkkınlıkla nefes verdi ve konuştu.
"Ateş.. Peki o zaman ben gidiyorum." Bu sefer ben araya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karar Ver (Askıda)
DiversosKonusu: 10 . sınıfın sonlarına doğru okuldaki sorunları artan Mira son olayla okuldan ayrılır ve yeni bir okula gider.Mira yeni okulunu sevmez ve kimseyle arkadaşlık kurmaz.Okulun popüleri Ateş ise her zaman ki gibi umursamaz bir şekilde dolaşıyordu...