Fake facts

904 39 15
                                    

Ha valaki nem tudná, akkor a fake fact-ok olyan headcanonok, amik nagyon abszurdak, és 0,01% esély van arra, hogy igazak legyenek.

1. Griffendél Godrik az óriási tintahal
Griffendél még mindig él, csak animágus formájában, úgy él, mint Peter Pettigrew, csak ő nem patkány, hanem egy óriási tintahal formájában. De nem akármilyen tintahal ő, ő az, aki a Roxfort tavánál terrorizálja a gyerekeket!

Nos, az igazság az, hogy J. K. Rowling igazából egy interjúban ezt egy viccből mondta. Idézem (szabadfordításban): "szerintem, ha Griffendél még mindig élne, akkor ő lenne az óriás tintahal"

2. Draco Malfoy egy vérfarkas
A Félvér hercegben, miután az ifjú Malfoy halálfaló lett, Frerin Greyback megharapta őt Tudjukki parancsára, mert ezzel is büntetni akarta a Malfoyokat.
Ezzel megmagyarázzuk Draco betegeskedéseit, sápadságát és nyúzottságát.

Van benne némi igazság, de mint kiderült, nem betegeskedett, hanem azért hiányzott, hogy megjavítsa a szekrényt. Szerintem a Malfoy kúriában ezüstevőezközzel ettek. És szerintem a tanárok is tudtak volna róla. Mármint, nem ez az első alkalom.

3. Piton egy vámpír
Piton este is fent szokott lenni, és úgy néz ki mint egy denevér, erre Rowling is utalástokat adott.

Érthető mire akarnak kilyukadni az emberek, de ez még nem bizonyít semmit sem.

4. Flitwick és Bimba jártak
Flitwick és Bimba a tanári karban ismerkedtek meg egymással, és egymásba szerettek. Tíz évig jártak, de aztán szakítottak, de jó barátok maradtak.

Rowling erre sem tett utalást egyik könyvben sem.

Tisztázzunk valamit. A legtöbb ilyen fake fact egy Tumblr felhasználótól jött, aki J. K. Rowlingnak adta ki magát. Ő terjesztette ezeket. Rowling mindet, ami ebben a részben megjelent, hamisnak nyolvánította (kivéve az első).

Ebből a fake fact-osból nem lesz több rész, mert a fele ezeknek a factoknak nagyon kiborított. ARRIVEDERCI💜

Page 394Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz