Harry Potteres sértések

552 46 30
                                    

Figyelem! Ezek a sértések csak a szórakoztatás kedvéért jöttek létre, és a használatukat csak is játékos célból lehet alkalmazni, törött végtagokért felelősséget nem vállalok!

Hogy ezt is tiztáztam, ez a rész az internetről leszedett és általam kreált Hp-s sértésekről fog szólni. Ahogy mondtam, csak viccnek van itt.

A monológomnak itt vége, jöjjenek a sértések😉

"Annyira kövér vagy, hogy a patrónusod egy torta!"

"Egy dementor sem csókolna meg!"

"Annyira kövér vagy, hogy a mumusod egy saláta!"

"Annyira lusta vagy, hogy a távirányítót invitoval idehozni is túl sok energiádba kerülne!"

"Dudley Dursley hozzád képest egy bikinimodell!"

"Annyira ronda vagy, hogy Hagrid azt hiszi te vagy az egyik elszökött szörnyetege!"

"Olyan ronda vagy, hogy amikor Umbridge rád néz, összetéveszt téged egy tükörrel!"

"Olyan hülye vagy, hogy Crack/Monstro is több RBF-et szerezne, mint te!"

"Annyira ronda vagy, hogy az Azkabanba küldenek, mert azt hiszik megszökött Umbridge!"

"Olyan szép a fogad, mint Féregfarknak!"

"Úgy kornyikálsz, hogy Frics összetévesztett téged Mrs Norrissal!"

"Ezen a ruhán még egy láthatatlanná tévő köpeny sem segítene!"

"Annyira ronda ez a ruhadarab, hogyha odaadnád egy házimanónak, visszaadná!"

"Az arcod olyan csúnya, hogy még Voldemort sem költözne bele!"

🎂🎂🎂

És boldogságos szülinapot neked Harry! Éljél boldogan olyan sokáig Ginnyvel! Egyél rengeteg csokibékát, és hordjál sok Mrs Weasley által kötött pulcsit! Kviddicsezz sokat, és legyen egy pompás szülinapod!

Page 394Donde viven las historias. Descúbrelo ahora